Netbook-Tablet prosze o opinie

Data: 2009-11-10 21:36:51
Autor: sailling8
Netbook-Tablet prosze o opinie
Zastanawiam sie nad zakupem Netbooka w formie tabletu. Prosze o porade czy da sie z biegiem czasu na czyms takim pracowac? Jak wyglada kwestia porysowania matrycy? Dziekuje za gory za pomoc.

Michal

Data: 2009-11-10 22:03:11
Autor: RadoslawF
Dnia 2009-11-10 21:36, Użytkownik sailling8 napisał:
Zastanawiam sie nad zakupem Netbooka w formie tabletu. Prosze o porade czy da sie z biegiem czasu na czyms takim pracowac? Jak wyglada kwestia porysowania matrycy? Dziekuje za gory za pomoc.

Pytanie co dla ciebie oznacza "pracować" ?
Z uwagi na delikatność ekranu nie zalecam nagminnie stosować
klawiatury ekranowej.
Jeśli musisz na tym sporo pisać kup tablet z klawiaturą taką samą
jak  w laptopie.

Pozdrawiam

Data: 2009-11-10 22:23:09
Autor: sailling8
[...]

a czy sa netbooki - z obrotowym ekranem ale nie dotykowym?
michal

Data: 2009-11-10 23:46:30
Autor: RadoslawF
Dnia 2009-11-10 22:23, Użytkownik sailling8 napisał:

a czy sa netbooki - z obrotowym ekranem ale nie dotykowym?

Nie spotkałem ale kto wie, spotkałem równie idiotyczne rozwiązanie
odwrotne czyli ekran dotykowy w laptopie (brak możliwości obrócenia
ekranu).

Pozdrawiam

Data: 2009-11-11 03:28:58
Autor: Konrad Kosmowski

http://lmgtfy.com/?q=tablet+netbook

--
    +                                 '                      .-.     .
                               ,                         *    ) )

Data: 2009-11-10 23:14:25
Autor: KILu
sailling8 wrote:
Zastanawiam sie nad zakupem Netbooka w formie tabletu. Prosze o porade
czy da sie z biegiem czasu na czyms takim pracowac?

Zalezy, co chcesz na tym robic. Zetknalem sie z tabletami IBM z serii X i
moim zdaniem sa to maszyny nie do zdarcia - niemal w calosci metalowe,
perfekcyjnie wykonane, dopracowane w kazdym detalu. Tylko ta cena... choc
zdecydowanie wolalbym cos takiego, uzywanego, niz cokolwiek nowego
kosztujacego mniej, niz 2-2,5 tys. zl.

k,

Data: 2009-11-11 03:32:13
Autor: Konrad Kosmowski
Netbook-Tablet prosze o opinie
** sailling8 <szybbkkiUSUNTO@usuntopoczta.fm> wrote:

Zastanawiam sie nad zakupem Netbooka w formie tabletu.

Do czego chcesz używać? Do np. czytania dokumentacji w warunkach polowych i
innych takich to z pewnością to świetna sprawa. Do wprowadzania danych (np.
pisania) to już trochę bez sensu bo skoro i tak masz klawiaturę to po co się
męczyć z tablet input?

Generalnie to ma zastosowania dosyć specyficzne - na pewno wygodnie się w ten
sposób czyta, jak jest dedykowane oporgramowanie np. do ankietowania to
wygodnie to robić na stojąco (często hostessy itd. tego używają).

Poza tym to nie wiem.

Generalnie Windows 7 ma zajebiste wsparcie (chyba najlepsze z dostępnych OS na
pecety) dla touch/tablet input.

Netbooki jakieś widziałem (ale raczej jako ciekawostki) w formie tabletu z
obracanym ekranem ale nie porywałbym się na takiego - to jednak zbyt delikatny
sprzęt (ekran jest na jednym uchwycie) tzn. powinien być solidny. Tak jak
któryś z kolegów pisał jak potrzebujesz tablet to tylko ThinkPad z serii X.

--
    +                                 '                      .-.     .
                               ,                         *    ) )

Data: 2009-11-11 16:23:10
Autor: astro
On Wed, 11 Nov 2009 03:32:13 +0100, Konrad Kosmowski wrote:
Tak jak któryś z kolegów pisał jak potrzebujesz tablet to tylko ThinkPad z serii X.

Hmm, moze warto dolaczyc do tej listy Della Latitude XT(2)?
www.notebookcheck.pl/Recenzja-Dell-Latitude-XT.11744.0.html
XT2 XFR (pomijajac cene) jest raczej o wiele lepszy od TP X** ;-)
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2009-11-15 08:28:44
Autor: BAREK
Netbook-Tablet prosze o opinie
Ja używam od ponad dwóch lat Fujitsu-Siemns z serii Lifebook T, oraz IBM z serii X
właśnie taki tablet z klawiaturą na zawiasie.
W sumie to niezbyt często używam tego jako tabletu, bo...
nie najwygodniejsze dla mnie jest używanie zawsze dedykowanego piórka, a tablety nie reagują na paluchy, tylko na specjalne rysiki,
ale jak wejdzie do tej klasy urządzeń technologia obsługi palcem i to najlepiej z multitouch, to wtedy się przesiąde, bo wtedy w 70% użtkowania takiego laptopa klawiatura przestanie być potrzebna praktycznie.
Teraz takiego mojego sprzętu marzeń pewnie jeszcze nie ma... ale myślę, że się niedługo doczekam.

PZDR Bartek

Netbook-Tablet prosze o opinie