Netbook a instalacja programów z CD/DVD

Data: 2009-05-17 11:29:40
Autor: dziecko neostrady
Netbook a instalacja programów z CD/DVD
witam grupowiczów,

zastanawiam się nad zakupem małego, podręcznego netbooka, który nie ma napędu optycznego. I tu narzuca się pytanie: jak np. zainstalować Office z DVD? Czy można połaczyć go jako¶ ze stacjonarnym komputerem i wykorzystać jego napęd czy niezbędny jest zakup napędu zewnętrznego?

pozdrawiam

Data: 2009-05-17 12:36:38
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Zmapujesz sobie dysk.

zyga

Data: 2009-05-17 12:55:10
Autor: PaRaGaS
dziecko neostrady pisze:

[...]

System instalowałem z karty SD a resztę z sieci lokalnej, przez udostępnione foldery i napęd DVD.

--
      PaRaGaS                                     www.marekpraski.pl
      GG: 1184355                           www.last.fm/user/PaRaGaS

Data: 2009-05-18 13:17:31
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
Netbook a instalacj a programów z CD/DV D
On Sun, 17 May 2009 11:29:40 +0200, "dziecko neostrady"
<ddd@gmail.com> wrote:

[...]

Ja robię róznie - albo podpinam napęd na USB albo robie zrzut do
obrazu płytki na stacjonarce i montuję obraz albo zrzucam pliki na
USB. Czasmai mapuję przez sieć napęd ze stacjonarki.

Zdrówko

Data: 2009-05-18 20:01:58
Autor: Radosław Sokół
Netbook a instalacja programĂłw z CD/DVD
W dniu 17.05.2009 11:29, dziecko neostrady pisze:
zastanawiam siĂŞ nad zakupem maÂłego, podrĂŞcznego netbooka, ktĂłry nie ma
napêdu optycznego. I tu narzuca siê pytanie: jak np. zainstalowaæ Office z
DVD? Czy mo¿na po³aczyæ go jako¶ ze stacjonarnym komputerem i wykorzystaæ
jego napĂŞd czy niezbĂŞdny jest zakup napĂŞdu zewnĂŞtrznego?

1) Włącz MIME, bo wysyłasz śmieci.

2) Zawsze można instalować oprogramowanie z nośnika USB
    (choćby pen-drive) albo poprzez sieć.

| RadosĹ‚aw Sokół  |  http://www.grush.one.pl/              |
|                 |  Politechnika ĹšlÄ…ska                   |

Data: 2009-05-18 22:23:48
Autor: DooMiniK
Radosław Sokół wrote:
W dniu 17.05.2009 11:29, dziecko neostrady pisze:
zastanawiam siĂŞ nad zakupem maÂłego, podrĂŞcznego netbooka, ktĂłry nie ma
napĂŞdu optycznego. I tu narzuca siĂŞ pytanie: jak np. zainstalowaĂŚ Office z
DVD? Czy moÂżna poÂłaczyĂŚ go jakoÂś ze stacjonarnym komputerem i wykorzystaĂŚ
jego napĂŞd czy niezbĂŞdny jest zakup napĂŞdu zewnĂŞtrznego?

1) W��cz MIME, bo wysy�asz �mieci.

2) Zawsze moşna instalowa� oprogramowanie z no�nika USB
   (choĂ„ďż˝by pen-drive) albo poprzez sieĂ„ďż˝.

.... i pojawia się często problem zabezpieczeń płyt CD/DVD, który
własnie najbardziej przeszkadza tym, którzy kupili oryginalne
oprogramowanie.

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,

Data: 2009-05-18 23:27:49
Autor: Kamikazee
DooMiniK pisze:
... i pojawia się często problem zabezpieczeń płyt CD/DVD, który
własnie najbardziej przeszkadza tym, którzy kupili oryginalne
oprogramowanie.

Windows, Office takich nie posiadaj±.

--
http://kamikaze.mp.waw.pl/
Gaz pieprzowy, obezwładniaj±cy, łzawi±cy, który wybrać?

Netbook a instalacja programów z CD/DVD