Netbook czy laptop

Data: 2011-08-06 17:37:41
Autor: Czesławek
Netbook czy laptop
Witam,
Chciałbym sobie kupić sobie jakąś małą maszynkę na której mógłbym przeglądać www, e-mail i czasami poczytać coś w pdf lub napisać w doc.
Chciałbym aby ta maszynka miała matowy ekran 12'.
Analizując dostępny sprzęt na rynku mam możliwość nabyć nowego netbooka do ok 1100zł z procesorami nvidia, amd geode i intel atom lub starszego laptopa pokroju dell d420, d430 do ok 700zł.

Co Wy byście wybrali i dlaczego?
Czesławek

Data: 2011-08-06 18:41:44
Autor: Przemysław Ryk
Netbook czy laptop
Dnia Sat, 06 Aug 2011 17:37:41 +0200, Czesławek napisał(a):

[...]

Też się nad tym zastanawiałem. Kupiłem Della D630 za 1100 PLN. Mam w środku
Core 2 Duo, 2 GB pamięci, matową matrycę. Jedyne co zrobiłem, to wymieniłem
dysk na pojemniejszy. Na bakterii mi tyle, co netbook nie podziała, ale to
dla mnie mniej ważne było. Ważniejsza jest dla mnie wydajność tego sprzętu.
Innymi słowy - wejdę np. na Facebooka i procek nie dostanie zadyszki. O
odtwarzaniu filmów (szczególnie w HD) nie wspomnę. :D

[ Kobiety oczekują, że mężczyźni będą odgadywać ich życzenia.              ]
[ To dlatego, że nie umieją ich same sformułować.         (JoeMonster.org) ]

Data: 2011-08-06 18:03:58
Autor: _ąćęłńóśźż
Netbook czy laptop
Ja bym spróbował tableta (w rodzaju HP 4400).
Tylko mimo że mały 12'', to gruby jest zwykle ("odwracany" ekran) i przez to nieco ciężki.
Ale możliwość rysowania na ekranie by mi się przydała.
A może i pisania.
Chciałbym tego spróbować.

-- -- -
Co Wy byście wybrali i dlaczego?

Data: 2011-08-07 07:47:39
Autor: qwerty
Netbook czy laptop
Użytkownik "_ąćęłńóśźż"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j1jvme$l1u$1@inews.gazeta.pl...
Ja bym spróbował tableta (w rodzaju HP 4400).
Tylko mimo że mały 12'', to gruby jest zwykle ("odwracany" ekran) i przez to
nieco ciężki.

Na twoim miejscu omijałbym HP. Miałem duży kontakt z HP 2540 i jakość wykonania dla mnie było tandetne.

Data: 2011-08-07 12:22:52
Autor: _ąćęłńóśźż
Netbook czy laptop
Nie narzekam, no poza zawiasami ;-)

PS. Na Twoim miejscu omijałbym kobiety, kiedyś widziałem jedną z krzywymi nogami.

-- -- -

Data: 2011-08-07 16:40:49
Autor: qwerty
Netbook czy laptop
Użytkownik "_ąćęłńóśźż"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j1m02s$oo8$1@inews.gazeta.pl...
Nie narzekam, no poza zawiasami ;-)

PS. Na Twoim miejscu omijałbym kobiety, kiedyś widziałem jedną z krzywymi
nogami.

1. Poczytaj netykietę
2. Kontakt z 2540 to nie jedna sztuka, tylko jakieś 30-40. Krzywe klawiatury (pofalowane), kiepskie spasowanie elementów, w kilku modelach nie działał poprawnie touchpad i SSD nie było szczególnie wydajne.

Data: 2011-08-07 17:03:51
Autor: _ąćęłńóśźż
Netbook czy laptop
Sam sobie czytaj, ja w tym czasie wolę pobzykać.

-- -- -
1. Poczytaj netykietę

Data: 2011-08-06 18:48:44
Autor: CeZ__134
Netbook czy laptop

Też się nad tym zastanawiałem. Kupiłem Della D630 za 1100 PLN.

Ja akurat tego dela wywalilem w cholere..Pomimo ze byl zajebista maszynka, mial jeden feler.. jebniety uklad graficzny. Niestety, Dell sie do tego przyznal jak juz kupilem ow komputer i 3x byl w naprawie w zwiazku z padajaca grafika ..

pozdrawiam

CeZ__134

Data: 2011-08-06 18:59:15
Autor: Czesławek
Netbook czy laptop
W dniu 2011-08-06 18:48, CeZ__134 pisze:
[...]

Jaki miałeś układ graficzny?

Czesławek

Data: 2011-08-07 03:34:57
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Netbook czy laptop

"Czesławek" j1jrsu$d1a$1@news.onet.pl

[...]

Czytać nie umiesz? -- toż napisał, że jebniety.

Data: 2011-08-07 12:55:04
Autor: CeZ__134
Netbook czy laptop

[...]

Byla to nVidia..
Rozmawialem jakis czas pozniej z konsultantem Della * nie mialem gwary (NBD) to niby pozniej plyte do tych modeli poprawili. Byc moze wymieniali ja juz w pozniejszych gwarach. W kazdym bardz razie jak dell sie kapnal ze wala sie plyty z nVidia to przedluzali gware o kolejne 2 lata . Poszukaj w necie, bylo tego pelno .

pozdrawiam

Data: 2011-08-06 20:11:43
Autor: Przemysław Ryk
Netbook czy laptop
Dnia Sat, 6 Aug 2011 18:48:44 +0200, CeZ__134 napisał(a):

[...]

Działa u mojej bliskiej przyjaciółki dzień w dzień, po kilka godzin na dobę.
Żadnych problemów nie zgłaszała, a na mój gust sama konstrukcja jest z
gatunku tych, co trochę wytrzymać potrafią. :D

[ Bigamia, to znaczy o jedną kobietę za dużo. Monogamia tak samo.          ]
[                                                         (Rowan Atkinson) ]

Data: 2011-08-07 14:00:50
Autor: Q
Netbook czy laptop
Co Wy byście wybrali i dlaczego?

Bym wzial cos na Brazos E-350:
http://www.komputronik.pl/search/pl/run/showProducts/1/searchString/ZS0zNTA=/category/1/?sb=&sd=1&sort=1&by=f_price_1&sa=&vg=0

- energooszczednosc
- niezla grafika do filmow (uvd 3) a nawet gier
- przyzwoita cena

Netbook czy laptop