Netbook - długa praca baterii, co wybrać

Data: 2009-07-16 18:33:21
Autor: Chrispl27
Netbook - długa praca baterii, co wybrać
Najlepszym rozwiązaniem chyba będzie Samsung NC10 (ew. NC20).
NC10 miał najdłuższą pracę na baterii o ile dobrze pamiętam
http://www.notebookreview.com/default.asp?newsID=4728

<blogserwis@op.pl> wrote in message news:7f58.00000018.4a5ed6aenewsgate.onet.pl...
Witam,

Jestem zdecydowany na zakup netbooka (mam tutaj na myśli małego laptopa z
ekranem nie większym niż 10,1'').

Chcę wydać maksymalnie 1500 zł brutto (optymalnie 1200 zł) i chciałbym prosić o
Waszą radę, jaki netbook mieści się w tym zakresie cenowym i spełnia poniższe
warunki:

1. Ekran 10,1'' lub 10''
2. Duże i wygodne (oczywiście w miarę możliwości) klawisze - 90% użycia
komputera to pisanie tekstów,
3. Maksymalnie długi czas pracy na bateriach (realnie - minimum 4 godziny
pisania)
4. (a w zasadzie ad. 3) Dysk flash - nawet 8 GB mi wystarczy, jeżeli tylko
spowoduje to przedłużenie pracy na bateriach.
5. Windows XP (lub ewentualnie bezproblemowa instalacja tego systemu).
6. Mała waga - do 1,5 kilograma.
7. (Ewentualnie) Wbudowany modem hsdpa lub łącze PCMCI (lub inny prosty sposób
na uzuskanie dostępu do internetu z karty sim bez telefonu)

Punkt od 1 do 4 są warunkiem koniecznym,
Punkt 5 bardzo pożądanym
Punkt 6 jest w zasadzie załatwiony
a punkt 7 nie jest taki ważny.

Będę wdzięczny za pomoc.

Data: 2009-07-16 19:10:40
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Netbook - długa praca baterii, co wybrać

Najlepszym rozwiązaniem chyba będzie Samsung NC10 (ew. NC20).
NC10 miał najdłuższą pracę na baterii o ile dobrze pamiętam
http://www.notebookreview.com/default.asp?newsID=4728

Potwierdzam.

zyga

Netbook - długa praca baterii, co wybrać