Netbook - jaki?

Data: 2011-05-20 18:21:56
Autor: Jakub Jewuła
Netbook - jaki?
Witam, teść mnie zabił kolejną zachciewajką. Nigdy nie byłem zwolennikiem urządzeń "mobilnych", chyba, że mobilność wynika z tego, że urządzenie ma koła ;) Oczywiście chodzi mi ergonomie. Natomiast teść, który kupuje na okrągło rzeczy mu do niczego nie potrzebne prosi mnie ciągle abym mu wybrał netbooka. Jego założenie jest takie, że ma mieć 10" i cenę do 1'200 zł

Od paru dni mam Toske NB550D-10G i jestem coraz bardziej zadowolony.

Z HD daje sobie rade bez zajakniecia, rowniez na www.
Przy srednim obciazenu pracuje 4-5h, przy slabym okolo 10h.
Ciezar akceptowalny, wykonanie ladne. Cena pasuje.

Netbook - jaki?