Netbook - jaki?

Data: 2011-05-21 13:57:58
Autor: JoteR
Netbook - jaki?
<user@domain.invalid> napisa艂:

te艣膰, kt贸ry kupuje na okr膮g艂o rzeczy mu do niczego nie potrzebne
prosi mnie ci膮gle abym mu wybra艂 netbooka. Jego za艂o偶enie jest
takie, 偶e ma mie膰 10" i cen臋 do 1'200 z艂, da艂o si臋 przegl膮da膰 internet
i ogl膮da膰 filmy (tak, na 10" calach, to nie m贸j wymys艂). Ja bym do艂o偶y艂
do warunk贸w jeszcze idiotoodporno艣膰 i jakie艣 pomoce dla os贸b s艂abo
widz膮cych.

Kub osobie s艂abowidz膮cej, pragn膮cej przegl膮da膰 strony www na 10 calach cokolwiek, wskazany kolor w艣ciekler贸偶owy, im pr臋dzej do艂膮czy do zbioru "rzeczy mu do niczego nie potrzebne" tym lepiej. Osobi艣cie proponuj臋 MSI U100 lub co艣 z tej stajni, najlepiej z bateri膮 6-komorow膮, gwarantuj膮c膮 ci膮g艂e wywrotki urz膮dzenia na plecki i - co za tym idzie - szybsze odstawienie na p贸艂k臋 lub do eko艣mietnika.

JoteR

Netbook - jaki?