Netbook mniejszy od Asus eeePC

Data: 2011-10-06 16:35:07
Autor: vissim
Netbook mniejszy od Asus eeePC
Witam,
Szukam jakiegoś netbooka albo czegokolwiek opartego na słabym AMD,Intelu
aby pociągnęło klienta poczty, RDP i inne specjalistyczne firmowe programy
klienty.

Cel jest taki, że pakuję go do kieszeni, podłączam w pracy jakiś modem i
zapuszczam VPN i...no wiecie

Ma być małe i tyle. Atom lub coś tego pokroju, bateria nieistotna.
Może być używka jakby ktoś miał coś takiego do sprzedania.

Data: 2011-10-06 20:14:58
Autor: vissim
Netbook mniejszy od Asus eeePC
....ni ma zadnego...?

Data: 2011-10-06 21:19:05
Autor: Mariusz
Netbook mniejszy od Asus eeePC

Co to znaczy mniejszy od Asus eeePC ? Mniejszy od najmniejszego eee 900 ?

--
Mar.

Data: 2011-10-07 00:37:09
Autor: vissim
Netbook mniejszy od Asus eeePC
Co to znaczy mniejszy od Asus eeePC ? Mniejszy od najmniejszego eee 900 ?

Tak :)
Mialem 900-kę, ładny ale nie chce mi się z nim latać bo jest duży. Wiem,
każdy ma jakieś skrzywienie, ale chętnie dam za niego ile trzeba. Może
jakieś 6-7 cali ? Generalnie monitora użyję od święta, bo podepnę RDP i
przez niego będę wszystko robił.

Data: 2011-10-07 12:09:02
Autor: VSS
Netbook mniejszy od Asus eeePC
W wiadomości:oeh4svn28cvq$.d7k9b7yep7pe.dlg@40tude.net,
vissim <vissim@poczta.onet.pl> nastukał:

http://allegro.pl/sony-vaio-vgn-ux-1-xn-ultra-mobile-pc-i1861102333.html

--
VSS

Data: 2011-10-08 11:14:55
Autor: vissim
Netbook mniejszy od Asus eeePC
http://allegro.pl/sony-vaio-vgn-ux-1-xn-ultra-mobile-pc-i1861102333.html

pięknie dziękuję za linka. Akurat ten ma tylko 1xUSB2.0 ale już wiem w
jakim kierunku szukać.
To jest dopiero portable komputerek.

Netbook mniejszy od Asus eeePC