Netbook z modemem GSM

Data: 2010-08-09 14:58:27
Autor: news..pl
Netbook z modemem GSM
Witam
Nie chcę kupić takowego od operatora, szukam czego¶ 10"-12" z wbudowanym modemem GSM na wolnym rynku, małe lekkie długo pracuj±ce na bateriach.
Piotr

Data: 2010-08-09 14:01:28
Autor: Waldek Godel
Netbook z modemem GSM
Dnia Mon, 9 Aug 2010 14:58:27 +0200, news..pl napisał(a):

Witam
Nie chcę kupić takowego od operatora, szukam czego¶ 10"-12" z wbudowanym modemem GSM na wolnym rynku, małe lekkie długo pracuj±ce na bateriach.

http://www.vobis.pl/oferta/mininotebooki/10_i_wieksze/900061_netbook_nokia_booklet_3g_ice.aspx

"Dlaczego znow robisz z siebie durnia ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
Strybyszewski

Data: 2010-08-09 16:05:47
Autor: Kotlet mielony
Netbook z modemem GSM

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomo¶ci news:12mfi690kb7fe.dlglepper.institute.com...
[...]

wydaje mi sie czy ten 'netbook' ma ekran jak laptop, tzn nie jest tak splaszczony jak w netbookach (co uniemozliwia praktycznie normalna prace
programisty i nadaje sie raczej do poczty, filmow i netu-po przyzwyczajeniu) ?

--
http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl/ - rewelacja !
http://programdofakturowania.info.pl/

Data: 2010-08-09 16:41:25
Autor: m4rkiz
Netbook z modemem GSM
"Kotlet mielony" <blablabla@blablabla.blabla> wrote in message news:i3p201$kv4> wydaje > mi sie czy ten 'netbook' ma ekran jak laptop, tzn nie jest tak
splaszczony jak w netbookach (co uniemozliwia praktycznie normalna prace
programisty i nadaje sie raczej do poczty, filmow i netu-po przyzwyczajeniu)

praca programisty na netbooku? :D

Data: 2010-08-09 16:50:11
Autor: Waldek Godel
Netbook z modemem GSM
Dnia Mon, 9 Aug 2010 16:41:25 +0100, m4rkiz napisał(a):

praca programisty na netbooku? :D

ciii.. to jest tylko programista niepanoramicznych ekranów

"Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł
"robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

Data: 2010-08-09 17:54:13
Autor: Kotlet mielony
Netbook z modemem GSM

Użytkownik "m4rkiz" <aa@bb.cpl> napisał w wiadomo¶ci news:adf3e$4c602230$5964bc98$1315news.upc.ie...
[...]

daloby rade gdyby rozdzielczosc byla normalna dlatego pytam czy ten nokii ma rozdzielczosc
normalna czy rownie splaszczony ekran jakw typowym netboku, mam netoboka n130 i nie idzie na nim
pisac programow. Gdyby wstawili po bokach ekranu monitora zwezajac go wtedy b y to nie stanowilo problemu

Data: 2010-08-09 17:57:25
Autor: Liwiusz
Netbook z modemem GSM
Kotlet mielony pisze:

Gdyby wstawili po bokach ekranu monitora zwezajac go wtedy b y to nie stanowilo problemu

   Co wstawili? Brakuje mi jakich¶ komend w tym zdaniu, programisto ;)

--
Liwiusz

Data: 2010-08-09 22:36:35
Autor: Kotlet wołowy
Netbook z modemem GSM

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i3p8h8$orp$1news.onet.pl...
Kotlet mielony pisze:

Gdyby wstawili po bokach ekranu monitora zwezajac go wtedy b y to nie stanowilo problemu

  Co wstawili? Brakuje mi jakich¶ komend w tym zdaniu, programisto ;)

hehe. Głosniki :) cokolwiek byle by ekran mial inne proporcje.

Data: 2010-08-09 17:58:03
Autor: neoniusz
Netbook z modemem GSM
Użytkownik "Kotlet mielony" <blablabla@blablabla.blabla> napisał w wiadomo¶ci news:i3p8bc$bnt$1inews.gazeta.pl...
praca programisty na netbooku? :D

daloby rade gdyby rozdzielczosc byla normalna dlatego pytam czy ten nokii ma rozdzielczosc

Ten ma  1280 x 720

Data: 2010-08-09 17:58:05
Autor: Andrzej Libiszewski
Netbook z modemem GSM
Dnia Mon, 9 Aug 2010 17:54:13 +0200, Kotlet mielony napisał(a):

[...]

Ma 1280x800 punktów i to jest więcej niż w typowym netbooku.

"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."

Data: 2010-08-09 18:41:40
Autor: Janusz
Netbook z modemem GSM
daloby rade gdyby rozdzielczosc byla normalna dlatego pytam czy ten nokii ma rozdzielczosc
normalna czy rownie splaszczony ekran jakw typowym netboku, mam netoboka n130 i nie idzie na nim

Ja  mam samsunga n150 i również przeszkadza mi ta krawedz. Jakby nie mogli zmniejszyc rozmiaru netbooka. Troche brzydko to wyglada...

Data: 2010-08-09 17:57:00
Autor: Andrzej Libiszewski
Netbook z modemem GSM
Dnia Mon, 9 Aug 2010 14:01:28 +0100, Waldek Godel napisał(a):

Dnia Mon, 9 Aug 2010 14:58:27 +0200, news..pl napisał(a):

Witam
Nie chcę kupić takowego od operatora, szukam czegoś 10"-12" z wbudowanym modemem GSM na wolnym rynku, małe lekkie długo pracujące na bateriach.

http://www.vobis.pl/oferta/mininotebooki/10_i_wieksze/900061_netbook_nokia_booklet_3g_ice.aspx

http://sklep.sferis.pl/index.php/produkt,24126,nokia-booklet-3g-z530-10-1-120gb-1gb-bt-gps-3g-wf-w7s-silver

Tu jest "trochÄ™" taniej.

"The beer was good and there was even a free lunch. The demons
tormenting the redhaired woman tied to the stake had been so shiny
they'd hurt to look at. Gone now, but the whole thing had been
beautiful. Everything was beautiful."

Data: 2010-08-09 14:22:34
Autor: januszek
Netbook z modemem GSM
news..pl napisa?(a):

Nie chcę kupić takowego od operatora, szukam czegoś 10"-12" z wbudowanym modemem GSM na wolnym rynku, małe lekkie długo pracujące na bateriach.

Polecam Acer Netbook Aspire One D250 HSPA z iPlusa. Mam takie trzy i sam jestem zadziwiony ze taki fajny :)

j.

--
bing jest fajny ale nie widac z niego do Apteki na Solnym...

Data: 2010-08-10 15:45:27
Autor: elmer radi radisson
Netbook z modemem GSM
On 2010-08-09 16:22, januszek wrote:

Polecam Acer Netbook Aspire One D250 HSPA z iPlusa. Mam takie trzy i sam
jestem zadziwiony ze taki fajny :)

Pomijajac znany w tych Acerach problem "Black Screen of Death"
czyli zaliczenie zgonu BIOSu.  Do odratowania, ale troche glupio jak to
sie stanie np. akurat gdzies na wakacjach.

--

memento lorem ipsum

Netbook z modemem GSM