Netbook z modemem GSM

Data: 2010-08-09 14:22:34
Autor: januszek
Netbook z modemem GSM
news..pl napisa?(a):

Nie chcę kupić takowego od operatora, szukam czegoś 10"-12" z wbudowanym modemem GSM na wolnym rynku, małe lekkie długo pracujące na bateriach.

Polecam Acer Netbook Aspire One D250 HSPA z iPlusa. Mam takie trzy i sam jestem zadziwiony ze taki fajny :)

j.

--
bing jest fajny ale nie widac z niego do Apteki na Solnym...

Data: 2010-08-10 15:45:27
Autor: elmer radi radisson
Netbook z modemem GSM
On 2010-08-09 16:22, januszek wrote:

Polecam Acer Netbook Aspire One D250 HSPA z iPlusa. Mam takie trzy i sam
jestem zadziwiony ze taki fajny :)

Pomijajac znany w tych Acerach problem "Black Screen of Death"
czyli zaliczenie zgonu BIOSu.  Do odratowania, ale troche glupio jak to
sie stanie np. akurat gdzies na wakacjach.

--

memento lorem ipsum

Netbook z modemem GSM