Netbooki

Data: 2009-05-29 11:51:23
Autor: bajkonur
Netbooki
Czesc
Czy ktos mi moze powiedziec, 1. czym poza totalnymi drobiazgai i innym procesorem roznia sie netbooki Eee PC: 1002HA i 1000HE ?
2. czym roznia sie MSI Wind U100, U110 i U120 ?

I w ogole co lepiej kupic - Eee PC czy MSI Winda ?

pozdrawiam,
Kuba

Data: 2009-05-29 16:48:29
Autor: bajkonur
Netbooki

> I w ogole co lepiej kupic - Eee PC czy MSI Winda ?
>
> pozdrawiam,
> Kuba

Acera One

Pomoc niesamowita... :/ Nie takie bylo pytanie. Chlamu firmy Acer kupowac nie zamierzam.

Kuba

Data: 2009-05-29 16:55:14
Autor: BETON
Netbooki

Użytkownik <bajkonur@interia.pl> napisał w wiadomości news:19bc.0000029a.4a1ff5bdnewsgate.onet.pl...

> [...]

Acera One

Pomoc niesamowita... :/ Nie takie bylo pytanie. Chlamu firmy Acer kupowac nie

Jakie pytanie taka odpowiedź.

Dla mnie lepiej kupić MSI  bo ma ładna nazwe- bo przecież na tym  Ci najbardziej zależy prawda ?

Data: 2009-05-29 21:05:53
Autor: bajkonur
Netbooki

Jakie pytanie taka odpowiedź.

Dla mnie lepiej kupić MSI  bo ma ładna nazwe- bo przecież na tym  Ci
najbardziej
zależy prawda ?

Rozumiem ze trafilem na umoralniajacego rozmowcow trolla... Pytanie bylo wyrazne, nawet podalem modele na ktore zwrocilem uwage.
A pytanie co jest lepsze Eee PC czy MSI Wind MA PODSTAWY. Bo sa pewne cechy obu linii produktowych, ktore wyrazniaja obie firmy - np MSI Wind ma upgrade BIOS`u, ktora pozwala podkrecac procesor lub zmniejszac predkosc. Itd.
Jak nie chcesz pomoc, to tego nie rob, masz ochote udowodnic ze jestes madrzejszy - to idz pogadac z ksiedzem do kosciola.

Data: 2009-06-01 07:14:50
Autor: Jan Strybyszewski
Netbooki
bajkonur@interia.pl pisze:
[...]

Oczywiscie kup eeePC Surf 2G :) z 7 calowym lufcikiem.  Pytanie jest z dupy ... MSI nie ma wersji z SSD z tego co pamietam

Data: 2009-05-29 21:36:10
Autor: Animka
Netbooki
BETON pisze:

Pomoc niesamowita... :/ Nie takie bylo pytanie. Chlamu firmy Acer kupowac nie
zamierzam.

Moja córka ma Acera już ze 4 lata i wszystko jest w porządku.

--
animka

Data: 2009-05-29 21:41:25
Autor: bajkonur
Netbooki

Moja córka ma Acera już ze 4 lata i wszystko jest w porządku.

-- animka

Acera NETBOOKA ?!
4 lata ???????????????

Data: 2009-05-29 22:22:08
Autor: ..:: sjf ::..
Netbooki
W dniu 2009-05-29 21:41, bajkonur@interia.pl pisze:
Moja córka ma Acera już ze 4 lata i wszystko jest w porządku.

--
animka

Acera NETBOOKA ?!
4 lata ???????????????

Jeszcze nie znasz Animki? Netbook czy notebook to przeciez jedno i to samo...

--
Szczepan J. Fijał :: sjf @ 50°07'N 18°58'E
xmpp:sjf@jabster.pl | tlen:sjf | gg:2604451 | skype:s.fijal?call

Data: 2009-06-01 07:15:41
Autor: Jan Strybyszewski
Netbooki
...:: sjf ::.. pisze:
[...]

Z punktu widzenia jakosc wykonania przez Acera tak dokladnie to samo.

Data: 2009-05-29 22:29:03
Autor: Animka
Netbooki
bajkonur@interia.pl pisze:
Moja córka ma Acera już ze 4 lata i wszystko jest w porządku.

-- animka

Acera NETBOOKA ?!
4 lata ???????????????

O matko, sorry, noteboka.

--
animka

Data: 2009-05-29 22:43:28
Autor: bajkonur
Netbooki

> Acera NETBOOKA ?!
> 4 lata ???????????????

O matko, sorry, noteboka.

-- animka

No tylko to jest temat o Netbookach... a ja mam Mazde od 16 lat i tez jezdzi tylo co ma piernik... ;)

A moze tak ktos jest w stanie odpowiedziec mi na pytania z pierwszeg posta?

Kuba

Data: 2009-05-30 02:28:28
Autor: Paweł Ubysz
Netbooki

Użytkownik <bajkonur@interia.pl> napisał w wiadomości news:19bc.000002e9.4a2048f0newsgate.onet.pl...

No tylko to jest temat o Netbookach... a ja mam Mazde od 16 lat i tez jezdzi
tylo co ma piernik... ;)

A moze tak ktos jest w stanie odpowiedziec mi na pytania z pierwszeg posta?

Ale o co chodzi ? Różnice pomiędzy modelami sprawdź sobie sam w specyfikacjach choćby na stronie producenta. A co lepiej kupić - ten w ładniejszym kolorze ? Obejrzyj specyfikacje , porównaj z wymaganiami i kupuj to co bardziej odpowiada.

Data: 2009-05-30 08:30:15
Autor: Flo
Netbooki
Paweł Ubysz pisze:
A co lepiej kupić - ten w ładniejszym kolorze ? Obejrzyj specyfikacje , porównaj z wymaganiami i kupuj to co bardziej odpowiada.

Dokładnie jak piszesz. Jest to raczej indywidualny wybór nie zawsze oparty na odmiennej specyfikacji.
Z pełną świadomością zakupiłem Lenovo S10 choć wiem, że np baterię ma dużo słabszą. Dostałem odpowiedni pakiet wyposażenia + zniżkę przy zakupie i do tego stylistycznie bardziej mi podszedł.

--
Florian Marzejewski
http://bezpieczenstwo-osobiste.com

Data: 2009-05-30 08:42:09
Autor: Piotr M
Netbooki
Flo pisze:
Paweł Ubysz pisze:
[...]

I dodatkowo biorąc pod uwagę że np jedne marki/modele będą się ciągle przegrzewać, być awaryjne, rozlatywać etc a inne nie. Ale na takie doświadczenia to chyba jeszcze za wcześnie.. Teraz to "specyfikacja i kolor" :)

--
pzdr, Piotr M

Data: 2009-05-30 08:56:44
Autor: BETON
Netbooki
:/ Nie takie bylo pytanie. Chlamu firmy Acer kupowac nie
zamierzam.

Kuba

--

Acer ostatnio sie  zdecydowanie poprawił, wiec warto zweryfiować swoje poglądy.

Data: 2009-05-30 09:21:04
Autor: Flo
Netbooki
BETON pisze:

:/ Nie takie bylo pytanie.

Zgadza się ale przybliżyłem Ci tak na prawdę czym się kierują kupujący tego typu urządzenia.

Osobiście brałem pod uwagę MSI i Eee ale z różnych względów wybrałem właśnie Lenovo.

Data: 2009-05-30 10:24:36
Autor: Flo
Netbooki
Flo pisze:

:/ Nie takie bylo pytanie.

Zgadza się ale przybliżyłem Ci tak na prawdę czym się kierują kupujący tego typu urządzenia.

Osobiście brałem pod uwagę MSI i Eee ale z różnych względów wybrałem właśnie Lenovo.

Aaaaa.l już wiem dlaczego MSI nie kupiłem.
Dotarła do mnie wieść (możliwe, że to plotka) o tak ciasnym skręceniu podzespołów, że zdarza sie pękanie MoBo przy podnoszeniu netbooka za róg obudowy.

Nie wiem ile w tym prawdy ale nie zamierzałem tego testować na swoim urządzeniu.

Data: 2009-06-01 07:16:52
Autor: Jan Strybyszewski
Netbooki
Flo pisze:
BETON pisze:

:/ Nie takie bylo pytanie.

Zgadza się ale przybliżyłem Ci tak na prawdę czym się kierują kupujący tego typu urządzenia.

Osobiście brałem pod uwagę MSI i Eee ale z różnych względów wybrałem właśnie Lenovo.

Sam chłam panowie bo Sony Vaio za 25 tys to dopiero netbook.

Data: 2009-05-30 10:17:25
Autor: Piotr M
Netbooki
BETON pisze:
:/ Nie takie bylo pytanie.

"I w ogole co lepiej kupic - Eee PC czy MSI Winda ?"

Kolor i specyfikacja, a jak nie to Ene due rike fake
torba borba ósme smake

--
pzdr, Piotr M

Data: 2009-06-01 07:13:36
Autor: Jan Strybyszewski
Netbooki
bajkonur@interia.pl pisze:
[...]

Nie widział ale wie .... ach ci hajterzy, Ale jak lubia przeplacac 100%

Netbooki