Netbuk z GSM - łączenie się z INNYM operatorem - jak?

Data: 2011-11-18 23:23:57
Autor: m4rkiz
Netbuk z GSM - łączenie się z INNYM operatorem - jak?
"Adrian L" <trzytrzytrzy@gmail.com> wrote in message news:38864880-1bc7-4ad2-b207-f5ac4993b401v5g2000yqn.googlegroups.com...
Przez Allegro kupiłem w miarę nowego netbuka Samsung N150. Posiada on
wbudowany modem GSM i fabrycznie zainstalowaną aplikację do łączenia
się z operatorem PLUS. Chcę korzystać z innego operatora bo w iPLUSie
(na kartę) jest drożej niż w Orange/Play. Co mam zrobić? Jak
odinstaluję tę aplikację iPLUSa to wtedy JAK łączyć się z Internetem u
Orange/Play?

zakladajac ze nie masz simlocka to wrzuc sobie to:
http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?t=9557

Netbuk z GSM - łączenie się z INNYM operatorem - jak?