Netia Fon

Data: 2014-07-02 00:05:48
Autor: animka
Netia Fon
W dniu 2014-07-01 23:48, animka pisze:
Jak pozbyć się w tablecie Netia Fon. Włączam tablet, internet, a tu
Netia Fon. Mam router, który sie wyświetla, a uruchamia się zawsze
strona Netia Fon. Zarządzam: Zapomnij, ale za chwilę znowu na liście.
Kartę Aero2 z routera wyjęłam i dalej to samo.
Chcę usunąć na stałe z listy routerów Netia Fon. Nie wiem co to za dziadostwo, które proponuje swoje usługi za pieniądze.

--
animka

Data: 2014-07-02 19:31:23
Autor: ToMasz
Netia Fon
. Nie wiem co to za
dziadostwo, które proponuje swoje usługi za pieniądze.

biznes, to siÄ™ nazywa....

ToMasz

Data: 2014-07-02 19:34:58
Autor: Czarek
Netia Fon

W dniu 2014-07-02 00:05, animka napisał/a:
W dniu 2014-07-01 23:48, animka pisze:
Jak pozbyć się w tablecie Netia Fon. Wł±czam tablet, internet, a tu
Netia Fon. Mam router, który sie wy¶wietla, a uruchamia się zawsze
strona Netia Fon. Zarz±dzam: Zapomnij, ale za chwilę znowu na li¶cie.
Kartę Aero2 z routera wyjęłam i dalej to samo.
Chcę usun±ć na stałe z listy routerów Netia Fon. Nie wiem co to za
dziadostwo, które proponuje swoje usługi za pieni±dze.

Lalka, poczytaj zamiast jak zwykle pieprzyć głupoty:
http://lmgtfy.com/?q=Netia+Fon

--
Czarek

Netia Fon