Netia chce pieni臋dzy za us艂ugi, kt贸ryc h dla mnie nie 艣wiadczy艂a

Data: 2015-06-08 13:18:33
Autor: Liwiusz
Netia chce pieni臋dzy za us艂ugi, kt贸ryc h dla mnie nie 艣wiadczy艂a
W dniu 2015-06-08 o 12:28, Poszkodowany pisze:
Przyznam, 偶e ja tego kompletnie nie rozumiem.

Czytaj膮c twoje p贸藕niejsze posty wcale si臋 nie dziwi臋.

Polskie tzw. "prawo" nie
uznaje, 偶e moja przeprowadzka jest ow膮 si艂膮 wy偶sz膮,

Poczytaj co to jest si艂a wy偶sza.

na zasadzie kt贸rej mam
prawo rozwi膮za膰 umow臋 przedterminowo, skoro kontynuacja 艣wiadczenia us艂ug na
moj膮 rzecz jest technicznie niewykonalna? Znaczy: mam p艂aci膰 za
NIE艢WIADCZENIE US艁UG?

Wybieraj膮c umow臋 masz do wyboru:

1) na czas okre艣lony - dro偶ej, ale zawsze mo偶esz umow臋 rozwi膮za膰, jak ci
si臋 zechce przeprowadzi膰
2) na czas okre艣lony - taniej, ale zwykle trzeba dotrwa膰 do ko艅ca okresu
umowy i czasami p艂aci膰 za us艂ug臋, z kt贸rej si臋 nie korzysta.

Brzmi to zupe艂nie paranoicznie. Przecie偶 m贸j "g艂贸wny
adres" si臋 zmieni艂. Operator sam przyzna艂, 偶e nie jest w stanie 艣wiadczy膰
tu us艂ug - ale dalej 偶膮da pieni臋dzy, jakby nic zupe艂nie si臋 nie zmieni艂o.
Chc膮 pieni臋dzy ZA NIC.

Jest dok艂adnie tak, jak chcia艂e艣 w momencie zawierania umowy i
potwierdzi艂e艣 to swoim podpisem.

A teraz beczysz.

--
Liwiusz

Data: 2015-06-08 11:37:50
Autor: Poszkodowany
In pl.soc.prawo, Liwiusz wrote:
W dniu 2015-06-08 o 12:28, Poszkodowany pisze:
Przyznam, 縠 ja tego kompletnie nie rozumiem.

Czytaj眂 twoje p蠹niejsze posty wcale si nie dziwi.

Polskie tzw. "prawo" nie
uznaje, 縠 moja przeprowadzka jest ow si潮 wy縮z,

Poczytaj co to jest si砤 wy縮za.

na zasadzie kt髍ej mam
prawo rozwi眤a umow przedterminowo, skoro kontynuacja 秝iadczenia us硊g na
moj rzecz jest technicznie niewykonalna? Znaczy: mam p砤ci za
NIEIADCZENIE USG?

Wybieraj眂 umow masz do wyboru:

Znaczy: ty podchodzisz do sprawy "po adwokacku", a nie uczciwie? To tobie
ju dzi阫uj.

Ja umawia砮m si na IADCZENIE USG na moj rzecz, i 縠 za to zap砤c.
A nie, 縠 b阣 p砤ci czy oni us硊gi b阣 秝iadczy, czy nie.

Data: 2015-06-08 13:56:20
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-06-08 o 13:37, Poszkodowany pisze:
[...]

ju偶 dzi臋kuj臋.

Nie podchodzisz uczciwie - bo umow臋 podpisa艂e艣 z opustami w zamian za
2-letini kontrakt, a teraz z kontraktu chcesz si臋 wycofa膰 rakiem, a
opusty sobie zostawi膰. Nie艂adne. I dziecinne.

Ja umawia艂em si臋 na 艢WIADCZENIE US艁UG na moj膮 rzecz, i 偶e za to zap艂ac臋.
A nie, 偶e b臋d臋 p艂aci艂 czy oni us艂ugi b臋d膮 艣wiadczy膰, czy nie.

To 偶膮daj 艣wiadczenia us艂ugi (pod tym adresem, na kt贸ry si臋 um贸wi艂e艣).

--
Liwiusz

Data: 2015-06-08 12:05:55
Autor: Poszkodowany
[...]

Nie podchodzisz uczciwie - bo umow podpisa砮 z opustami w zamian za
2-letini kontrakt, a teraz z kontraktu chcesz si wycofa rakiem, a
opusty sobie zostawi. Nie砤dne. I dziecinne.

Facet, co ty bredzisz - przeczytaj sobie jeszcze raz m骿 post inicjuj眂y
w眛ek. Tylko tym razem ZE ZROZUMIENIEM.

Bez odbioru.

Data: 2015-06-08 14:16:21
Autor: cyklista
Poszkodowany pisze:
[...]

My秎 縠 dok砤dnie przeczyta. To TY nie chcesz spe硁i warunk體 umowy.
Masz umow i Netia jest j gotowa wype硁i - to ty nie chcesz jej pe硁ienia w starym miejscu.
Jakby pisemnie dosz硂 do zmiany umowy na nowe miejsce to by problemu nie by硂, ale niestety Ty nie chcesz w starym a netia nie chce w nowym wi阠 zmiany umowy nie ma i stara wersja pozostaje w mocy.
Wi阠 po prostu najpierw wypowiedz pisemnie umow z powod體 jakie tutaj podajesz i dopiero potem mo縩a po stanowisku Netii w sprawie zap砤ty za przedwczesne zerwanie dyskutowa czy taka op砤ta b阣zie s硊szna czy nie.

Ty nie masz p砤ci za nie秝iadczenie us硊g - oni ci t us硊g w starym miejscu dalej 秝iadcz tylko 縠 TY z niej nie korzystasz - wolno ci - ale zap砤ci trzeba.

Z neti nic na g阞, tylko wszystko pisemnie. Ja te dostawa砮m faktury przez kilka miesi阠y po pisemnym zako馽zeniu umowy z nimi zanim sobie poradzili ze s硂wami "wszystkie umowy". Te grozili s眃em, sprawami itd. ale ju na polecony nie chcieli si wykosztowa, wszystko mi przysy砤li zwyk硑mi (wi阠 ja oficjalnie nic nie otrzymywa砮m). Jak do nich w ko馽u dotar硂 znaczenie s硂wa "wszystkie" to przysy砤li potem stert korekt do faktur ;)

-- -
Ta wiadomo舵 zosta砤 sprawdzona na obecno舵 wirus體 przez oprogramowanie antywirusowe Avast.

Data: 2015-06-08 12:23:44
Autor: Poszkodowany
In pl.soc.prawo, cyklista wrote:

My秎 縠 dok砤dnie przeczyta. To TY nie chcesz spe硁i warunk體 umowy.
Masz umow i Netia jest j gotowa wype硁i - to ty nie chcesz jej
pe硁ienia w starym miejscu.

Nie "nie chc" - nie chodzi tu o moj "zachciank" - tylko NIE MOG, BO JU
TAM NIE MIESZKAM.

Czy takimi literami wystarczy, czy jeszcze wi阫szymi trzeba?

Rozumiesz mo縠 r罂nic pomi阣zy sytuacj, gdybym dalej tam mieszka, ale
縴czy sobie przeniesienia us硊g np. do domku dzia砶owego - a sytuacj
obecn, kiedy po prostu musia砮m zmieni miejsce zamieszkania (體 "g丑wny
adres")?

Data: 2015-06-08 14:30:45
Autor: Chocobo
Netia chce pieni阣zy za us硊gi, kt髍ych dla mnie nie 秝iadczy砤
W dniu 08.06.2015 o 14:23, Poszkodowany pisze:

Nie "nie chc" - nie chodzi tu o moj "zachciank" - tylko NIE MOG, BO JU
TAM NIE MIESZKAM.
Czy takimi literami wystarczy, czy jeszcze wi阫szymi trzeba?

Ale kogo to ma niby obchodzi? Gdyby by硂 tak jak sobie 縴czysz, to ka縟y by podpisywa umowy terminowe z rabatami, a jak mu si znudzi, to pisa im, 縠 zrywa bo si przeprowadzi.

[...]

Twoje prywatne sprawy to nie sprawa netii. R體nie dobrze m骻砨y im napisa, 縠 zrywasz umow, bo straci砮 g硂s i nie masz jak rozmawia.

Nie ich problem.  Trzeba by硂 rozwi眤a umow, zap砤ci kar i ju. Ile ty masz lat, 13?

marcin

Data: 2015-06-08 14:33:41
Autor: Liwiusz
Netia chce pieni臋dzy za us艂ugi, kt贸ryc h dla mnie nie 艣wiadczy艂a
W dniu 2015-06-08 o 14:30, Chocobo pisze:
Ile ty masz lat, 13?

Na to wygl膮da, pewnie tyle ma mentalnie, ale metrykalnie niestety musi
mie膰 z 19 co najmniej, skoro par臋/na艣cie miesi臋cy temu umow臋 zawar艂.

--
Liwiusz

Data: 2015-06-08 14:31:08
Autor: Liwiusz
Netia chce pieni臋dzy za us艂ugi, kt贸ryc h dla mnie nie 艣wiadczy艂a
W dniu 2015-06-08 o 14:23, Poszkodowany pisze:
Nie "nie chc臋" - nie chodzi tu o moj膮 "zachciank臋" - tylko NIE MOG臉, BO JU呕
TAM NIE MIESZKAM.

To, 偶e "nie mo偶esz" nic nie zmienia - albo wypowiadasz umow臋 i p艂acisz
kar臋 zwi膮zan膮 z otrzymanymi wcze艣niej opustami, albo p艂acisz abonament
do ko艅ca umowy.

Piszesz jakby艣 nawet 18 lat nie sko艅czy艂, bo zero w tym i rozumu i
odpowiedzialno艣ci.

Jak kolega ci po偶yczy 100, to te偶 mu potem nie b臋dziesz chcia艂 odda膰, bo
ci臋 szef wyla艂 z pracy?

--
Liwiusz

Data: 2015-06-08 12:45:54
Autor: Poszkodowany
Netia chce pieni臋dzy za us艂ugi, kt贸rych dla mnie nie 艣wiadczy艂a
In pl.soc.prawo, Liwiusz wrote:

Jak kolega ci po縴czy 100, to te mu potem nie b阣ziesz chcia odda, bo
ci szef wyla z pracy?

Nie ma to jak "Erystyka" Schopenhauera, nie? Tw骿 zwyczajny spos骲 "dyskusji"?

Ponowna pro禸a, 縠by do mnie nie pisa. Ju raz j wyrazi砮m, prawda?
B阣ziesz na tyle uprzejmy, aby mi si nie narzuca? Ja nie chc z tob
rozmawia. Czy teraz dotar硂?

Data: 2015-06-08 14:46:51
Autor: Liwiusz
Netia chce pieni臋dzy za us艂ugi, kt贸ryc h dla mnie nie 艣wiadczy艂a
W dniu 2015-06-08 o 14:45, Poszkodowany pisze:
Nie ma to jak "Erystyka" Schopenhauera, nie? Tw贸j zwyczajny spos贸b "dyskusji"?

Ponowna pro艣ba, 偶eby艣 do mnie nie pisa艂. Ju偶 raz j膮 wyrazi艂em, prawda?
B臋dziesz na tyle uprzejmy, aby mi si臋 nie narzuca膰? Ja nie chc臋 z tob膮
rozmawia膰. Czy teraz dotar艂o?

Nie do ciebie pisz臋, ignorancie.

--
Liwiusz

Data: 2015-06-08 12:57:48
Autor: Poszkodowany
[...]

Nie do ciebie pisz, ignorancie.

Wi阠 _nie zwracaj si do mnie_. Jak ju dwukrotnie uprzejmie prosi砮m.

Po prostu, wybacz, nie lubi i nie chc rozmawia z byle kim. St眃 moja
pro禸a.

Data: 2015-06-08 17:54:21
Autor: Tom N
Poszkodowany w <news:slrnmnb4ab.8da.empty.buffersYOU-DONT-WANT-THISFerrycy.localdomain>:

In pl.soc.prawo, Liwiusz wrote:
Nie do ciebie pisz, ignorancie.
Wi阠 _nie zwracaj si do mnie_.

Pi阫nie sie przyzna砮, 縠 ignorant. Nic doda, nic uj辨...

--
'Tom N'

Data: 2015-06-08 20:49:11
Autor: re
Netia chce pieni臋dzy za us艂ugi, kt贸rych dla mnie nie 艣wiadczy艂a

U偶ytkownik "Liwiusz"

[...]

Tam chyba nie ma kar umownych tylko same upusty, kt贸re podlegaj膮 zwrotowi w cz臋艣ci odpowiedniej do realizacji umowy.

albo p艂acisz abonament
do ko艅ca umowy.
-- -
To by musieli us艂ug臋 艣wiadczy膰. Inaczej trzebaby odj膮膰 1/30 za ka偶dy dzie艅 nie艣wiadczenia us艂ugi.

Data: 2015-06-08 18:39:34
Autor: Wiesiaczek
Netia chce pieni臋dzy za us艂ugi, kt贸ryc h dla mnie nie 艣wiadczy艂a
W dniu 08.06.2015 o 14:23, Poszkodowany pisze:
In pl.soc.prawo, cyklista wrote:

My艣l臋 偶e dok艂adnie przeczyta艂. To TY nie chcesz spe艂ni膰 warunk贸w umowy.
Masz umow臋 i Netia jest j膮 gotowa wype艂ni膰 - to ty nie chcesz jej
pe艂nienia w starym miejscu.

Nie "nie chc臋" - nie chodzi tu o moj膮 "zachciank臋" - tylko NIE MOG臉, BO JU呕
TAM NIE MIESZKAM.

Przepraszam, 偶e si臋 wtr膮c臋, ale wyobra藕 sobie, 偶e wzi膮艂e艣 kredyt w banku a potem tracisz prac臋 i m贸wisz cyt.: "Nie "nie chc臋" - nie chodzi tu o moj膮 "zachciank臋" - tylko NIE MOG臉,...".
W ko艅cu utrata pracy to powa偶ny pow贸d, 偶eby nie sp艂aca膰 rat, ale... :)

--
Wiesiaczek (dzi艣 z DC)

"Ja pij臋 tylko przy dw贸ch okazjach:
Gdy s膮 og贸rki i gdy ich nie ma" 庐

Data: 2015-06-08 19:42:33
Autor: Tom N
Netia chce pieni臋dzy za us艂ugi, kt贸ryc h dla mnie nie 艣wiadczy艂a
Wiesiaczek w <news:ml4gg7$sg6$1node1.news.atman.pl>:

W ko馽u utrata pracy to powa縩y pow骴, 縠by nie sp砤ca rat, ale... :)

....ale za komuny ka縟y mia prac... Prawda wie秐iaczku?

--
'Tom N'

Data: 2015-06-08 19:52:44
Autor: Wiesiaczek
W dniu 08.06.2015 o 19:42,  (Tom N) pisze:
Wiesiaczek w

W ko艅cu utrata pracy to powa偶ny pow贸d, 偶eby nie sp艂aca膰 rat, ale... :)

...ale za komuny ka偶dy mia艂 prac臋... Prawda wie艣niaczku?

Zrobi艂em b艂膮d, wypuszczaj膮c paru kutas贸w z plonkownicy...

Ju偶 to naprawiam.

Data: 2015-06-08 19:56:13
Autor: Wiesiaczek
[...]

Cholera, jakie艣 g贸wno mi z KF-a si臋 wyla艂o!

Ju偶 uszczelni艂em.

Data: 2015-06-08 20:30:20
Autor: 'TomN'
Netia chce pieni臋dzy za us艂ugi, kt贸ryc h dla mnie nie 艣wiadczy艂a
Wiesiaczek w <news:ml4kvt$66m$3node2.news.atman.pl>:

oraz Wiesiaczek w <news:ml4kpc$66m$1node2.news.atman.pl>:

Boli i to podw骿nie, skoro dwa razy na ten sam post odpowiadasz.

A o twoim kaefie to ju legendy po usenecie kr笨... ;P

--
'Tom N'

Data: 2015-06-10 09:49:04
Autor: Gotfryd Smolik news
On Mon, 8 Jun 2015, Poszkodowany wrote:

[...]

  To teraz wi阫szymi literami: kto lub co by硂 powodem, 縠 ju tam nie mieszkasz.
  Wersje kt髍e widz do wyboru:

1. Netia. Nie wiem jak mog砤 to spowodowa, wi阠 ciekaw jestem tej wersji.
2. Ty. Twoja decyzja, z kt髍ej nie musisz si t硊maczy i jej uzasadnia.
3. Spalenie si domu
4. Decyzja administracyjna o rozbi髍ce
5. Egzekucja komornicza i eksmisja (cho to te podpada pod 2.)

Czy takimi literami wystarczy, czy jeszcze wi阫szymi trzeba?

  Odpowiedz na pytanie wy縠j. Ciekaw jestem czy co pomin背em.

pzdr, Gotfryd

Data: 2015-06-10 10:29:25
Autor: Liwiusz
Netia chce pieni臋dzy za us艂ugi, kt贸ryc h dla mnie nie 艣wiadczy艂a
W dniu 2015-06-10 o 09:49, Gotfryd Smolik news pisze:
 To teraz wi臋kszymi literami: kto lub co by艂o powodem, 偶e ju偶 tam nie
mieszkasz.
 Wersje kt贸re widz臋 do wyboru:

1. Netia. Nie wiem jak mog艂a to spowodowa膰, wi臋c ciekaw jestem tej wersji.
2. Ty. Twoja decyzja, z kt贸rej nie musisz si臋 t艂umaczy膰 i jej uzasadnia膰.
3. Spalenie si臋 domu
4. Decyzja administracyjna o rozbi贸rce
5. Egzekucja komornicza i eksmisja (cho膰 to te偶 podpada pod 2.)

6. Wynajmuj膮cy nie przed艂u偶y艂 umowy (co sprowadza si臋 do 2.).
Po prosty Poszkodowany nie umie planowa膰 i przewidywa膰 konsekwencji
prostych rzeczy.

--
Liwiusz

Data: 2015-06-10 12:42:28
Autor: Gotfryd Smolik news
On Wed, 10 Jun 2015, Liwiusz wrote:

W dniu 2015-06-10 o 09:49, Gotfryd Smolik news pisze:
[...]
 Wersje kt髍e widz do wyboru:
[...]
2. Ty. Twoja decyzja, z kt髍ej nie musisz si t硊maczy i jej uzasadnia.
[...]

6. Wynajmuj眂y nie przed硊縴 umowy (co sprowadza si do 2.).

  Sk眃in眃.
  Niniejszym przepraszam za niedoczytanie przed wys砤niem posta, w眛ek
dopiero mi si wci眊a do chomika i dopiero p蠹niej widzia砮m
縠 si wyja秐i硂 :)

Po prosty Poszkodowany nie umie planowa i przewidywa konsekwencji
prostych rzeczy.

  No, powiedzmy, za硂縴 optymistycznie 縠 przed硊縠nie jednej umowy
si uda a nie wysz硂. Zdarza si. Ale trudno 縠by "osoby trzecie"
mia硑 ponosi konsekwencje, nie mo縩a si nie zgodzi.
"Papiery" jednoznacznie 秝iadcz przeciw Niemu (jedna umowa
ko馽z眂a si w trakcie trwania drugiej).
<OT>
  Z rzadka prawo przewiduje mo縧iwo舵 potraktowania takiego zdarzenia
jako podstawy rozwi眤ania umowy (np. o prac, w潮czaj眂 w to
zobowi眤ania terminowe np. z tytu硊 szkole), a Poszkodowany chce
z tego zrobi regu酬.
<\OT>

pzdr, Gotfryd

Data: 2015-06-10 13:00:53
Autor: Tomasz Kaczanowski
[...]

Zdarzaj si umowy - pisa砮m - w umowie z Dialogiem mia砮m tak opcj, 縠 sprawdz mo縧iwo舵 i w razie mo縧iwo禼i dalszego 秝iadczenia w nowym miejscu przenios tam us硊g, a je秎i nie, to mog wypowiedzie umow bez koszt體. Problemy tu mamy dwa: Poszkodowany do tej pory nawet nie przeczyta umowy, kt髍 zawar, wi阠 nie wiemy co tam ma zapisane, czy ma tak opcj, a je秎i ma, to nie wypowiedzia umowy.

--
Kaczus
http://kaczus.ppa.pl

Data: 2015-06-08 13:27:35
Autor: Kubu艣 Puchatek
W dniu 08.06.2015 o 13:18 Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> pisze:

[...]

           ^^^^ zabrak艂o s艂owa "nie"
[...]

Pozdrawiam
Kamil

Netia chce pieni臋dzy za us艂ugi, kt贸ryc h dla mnie nie 艣wiadczy艂a