Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła

Data: 2015-06-08 13:16:59
Autor: Jacek
Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
W dniu 2015-06-08 o 12:28, Poszkodowany pisze:
- od tamtej pory Netia domaga się ode mnie - w kolenjnych rachunkach -
   pieniędzy za NIEŚWIADCZENIE ŻADNYCH USŁUG na mają rzecz, i wygraża sądami,
   listami dłużników itd. Po prostu dlatego, że "podpisałem umowę".
Netia przejęła całe złodziejskie Tele2 i jak widać razem z adekwatną mentalnością. U mnie skończyło się w sądzie, ale nie odpuściłem.
Jacek

Data: 2015-06-08 11:39:02
Autor: Poszkodowany
In pl.soc.prawo, Jacek wrote:

[...]

A odpowiedź na moje końcowe pytanie brzmi...?

Data: 2015-06-08 20:54:57
Autor: Jacek
W dniu 2015-06-08 o 13:39, Poszkodowany pisze:
A odpowiedź na moje końcowe pytanie brzmi...?
Brzmi: tak, masz szanse. W moim przypadku sędzina była otwarta na moje argumenty i mimo, że nie posługiwałem się terminami prawniczymi przyjęła moje argumenty i "spuściła" żądania Tele2.
Według tego, co mi wcześniej doradził prawnik poprosiłem o uzasadnienie wyroku, aby mieć argumenty na ewentualną rozprawę w wyższej instancji, ale już do tego nie doszło i mam spokój z łobuzami.
Jacek

Data: 2015-06-08 19:01:08
Autor: Poszkodowany
In pl.soc.prawo, Jacek wrote:

[...]

No, to im nie odpuszczę.

Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła