Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła

Data: 2015-06-08 20:38:05
Autor: re
Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła

Użytkownik "Poszkodowany"

W dużym skrócie:

- pod koniec ub.r. miałem przeprowadzkę. W dniu przeprowadzki zadzwoniłem do
  Netii, ....
-- -
Skoro mowa o firmie NETIA to ja bardzo chętnie opiszę jak świadczą swoje usługi :-)

1. Kiedyś zechciałem zestawić połączenie ze swoim komputerem po porcie HTTPS to nie umieli pomóc, miałem sobie to sam ustawić. Mówię, że się nie da bo ich ruter na tym porcie swoją konfigurację ma, by przestawili na inny port. Nie umieją. Ale to ja za usługę zapłaciłem i nigdzie nie ma, że tego portu nie mogę używać. I tak przez pół roku nie dało się. Stwierdziłem, że usługi nie świadczą i przestałem płacić. Nie przekonałem ich. Okazało się, że w regulaminie mają, że "mają potwierdzić niedziałanie usługi".
2. Usługa coś nie bardzo działała to zadzwoniłem. Zaproponowali aktualizację oprogramowanie w ruterze. Mówię, ok, chyba wiedzą co robią. Przeładowanie, usługa w ogóle nie działa. Dzwonię, no ... konfigurację wyzerowali. To mówię by odtworzyli bo ja nie mam konfiguracji z braku dostępu do zapisywania konfiguracji w ruterze. Nie mają, twierdzą, że powinienem im powiedzieć by ją zapisali. Wcięło kompletną, nietrywialną konfigurację rutera. Noc odtwarzania z głowy. Co by było gdybym nie potrafił tego odtworzyć ? Chyba by po prostu nie działało.
3. Szczytem wszystkiego był email, który pewnego dnia dotarł do mnie wieczorem, że tego właśnie dnia zmienią adres IP. No i k.. zmienili. Znowu przestało wszystko działać ponieważ było oparte o adres IP: DNS, poczta, www. Przestawiłem całą konfigurację ale że o DNS oparte to przez tydzień coś nie działało.

Pozdrawiam "specjalistów".

Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła