Nets-Bobcats

Data: 2009-11-02 16:39:38
Autor: Leszczur
Nets-Bobcats
Po pierwszej kwarcie mam mysli samobojcze. Tak slabego spotkania nie
pamietam od lat.
Nets - 14 punktow, 4-18 FG, 22% skutecznosci, 4 straty.
Bobcats - 10 punktow, 4-23 FG, 17% skutecznosci, 5 strat.

Szkoda zycia - ide spać.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-03 14:44:18
Autor: wiLQ
Nets-Bobcats
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Po pierwszej kwarcie mam mysli samobojcze. Tak slabego spotkania nie
pamietam od lat.

Moje pytanie brzmi, dlaczego je w ogole zaczales ogladac? ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-11-03 05:46:22
Autor: Leszczur
Nets-Bobcats
On 3 Lis, 14:44, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

> pamietam od lat.

Moje pytanie brzmi, dlaczego je w ogole zaczales ogladac? ;-)

Bo to byl mecz, ktory zaczynal sie najwczesniej. W efekcie nie
poszedlem spac tylko przelaczylem sie na Hornets-Knicks poogladac jak
Gallinari zamiast ciskac trojki rozprowadza atak :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-03 14:49:14
Autor: s
Nets-Bobcats
wiLQ pisze:
[...]

Bo ma za malo centrow i chcial wziac Tysona z FA :-)
Albo swojego ulubienca Alstona.
Swoja droga, Tomek sie pokazal wsrod aktywnych! Znaczy - dobre wyniki dzialaja motywujaco :-)

Pozdr

Data: 2009-11-03 05:52:31
Autor: Leszczur
Nets-Bobcats
On 3 Lis, 14:49, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
wiLQ pisze:

> Moje pytanie brzmi, dlaczego je w ogole zaczales ogladac? ;-)

Bo ma za malo centrow i chcial wziac Tysona z FA :-)
Albo swojego ulubienca Alstona.

Jakos sie powstrzymałem. Ale Bogut mocno mnie wkurza, wiec kto wie czy
wariant z Alstonem nie wejdzie w zycie. ;-)

Przy kontuzji Redda dziwie sie, ze jeszcze Delfiny, Mbah-a-Mouty i
inne Ilyasovy jeszcze są dostepne.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-03 05:59:09
Autor: sooobi
Nets-Bobcats
Przy kontuzji Redda dziwie sie, ze jeszcze Delfiny, Mbah-a-Mouty i
inne Ilyasovy jeszcze są dostepne.

No wlasnie jest ich tylu ze niewiadomo kogo brac;(

Data: 2009-11-03 06:08:09
Autor: Leszczur
Nets-Bobcats
On 3 Lis, 14:59, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> Przy kontuzji Redda dziwie sie, ze jeszcze Delfiny, Mbah-a-Mouty i
> inne Ilyasovy jeszcze są dostepne.

No wlasnie jest ich tylu ze niewiadomo kogo brac;(

Bierz wszystkich - ktorys wypali :-D

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-03 12:50:23
Autor: Tomasz Waszczyński
Nets-Bobcats
On 3 Lis, 15:08, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> No wlasnie jest ich tylu ze niewiadomo kogo brac;(

Bierz wszystkich - ktorys wypali :-D

Pozdro

L'e-szczur

I wstawiaj wszystkich na raz :)

pzdr. Washko

Data: 2009-11-03 14:58:22
Autor: s
Nets-Bobcats

Jakos sie powstrzymałem. Ale Bogut mocno mnie wkurza, wiec kto wie czy
wariant z Alstonem nie wejdzie w zycie. ;-)

Przy kontuzji Redda dziwie sie, ze jeszcze Delfiny, Mbah-a-Mouty i
inne Ilyasovy jeszcze są dostepne.

Dostepne, bo ponoc Bell ma startowac :-)

Pozdr

PS. wiLQ widzisz?! Wytlumacz L'e, ze Alstona warto wziac i moze nie bedziesz musial Tysona zalowac :-)

Data: 2009-11-03 14:51:49
Autor: wiLQ
Nets-Bobcats
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Moje pytanie brzmi, dlaczego je w ogole zaczales ogladac? ;-)

Bo ma za malo centrow i chcial wziac Tysona z FA :-)

Taaaa, juz mam zalowac, ze go wywalilem?

Swoja droga, Tomek sie pokazal wsrod aktywnych! Znaczy - dobre wyniki dzialaja motywujaco :-)

Raczej konczy questa z uzbieraniem identycznego skladu jak 2 lata temu
;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-11-03 14:57:05
Autor: s
Nets-Bobcats

Moje pytanie brzmi, dlaczego je w ogole zaczales ogladac? ;-)
Bo ma za malo centrow i chcial wziac Tysona z FA :-)

Taaaa, juz mam zalowac, ze go wywalilem?

Nieee, spokojnie.
Widze przynajmniej jedna jego kopie na FA.

Swoja droga, Tomek sie pokazal wsrod aktywnych! Znaczy - dobre wyniki dzialaja motywujaco :-)

Raczej konczy questa z uzbieraniem identycznego skladu jak 2 lata temu
;-)

Nie da rady.
Od L'e pewnie Mariona nie kupi :-)
Chyba, ze mowa o skladzie wiosennym, a Ty mu sprezentujesz Ubera :-)

Pozdr

Nets-Bobcats