Nets - Celtics

Data: 2010-02-27 14:06:57
Autor: pawel.ad
Nets - Celtics
Oj żle się dzieje w Bostonie...
Netsi prowadzili nieprzerwanie od połowy 2 kwarty.
Nie oglądałem, więc nie wiem jak to naprawdę wyglądało, ale i tak
zaczynam się bać o C's.

http://www.cbssports.com/nba/gamecenter/live/NBA_20100227_NJ@BOS

Nadal wierzycie że Doc ma jakiś sekretny plan na PlayOffy?

Data: 2010-02-27 15:16:31
Autor: Leszczur
Nets - Celtics
On 27 Lut, 23:06, "pawel.ad" <pawel...@gmail.com> wrote:
Oj żle się dzieje w Bostonie...
Netsi prowadzili nieprzerwanie od połowy 2 kwarty.
Nie oglądałem, więc nie wiem jak to naprawdę wyglądało, ale i tak
zaczynam się bać o C's

Zaczynasz? Oni cieniują od 30 spotkan. Zaczęli w miarę dobrze, ale
potem grają na poziomie wysokiej loterii.
Pierce kontuzjowany, KG i Allen jednak wiek zaczał doganiać, a o
Rasheedzie nawet nie wspominajmy. Sciagniecie Robinsona było aktem
rozpaczy, ale dla mnei Celtics sa kandydatem do wypadu w pierwszej
rundzie.

Nadal wierzycie że Doc ma jakiś sekretny plan na PlayOffy?

Nigdy nie wierzyłem w Doca. Jego jedyna mocna strona to akcja po time
oucie - zwykle ustawia cos ciekawego, ale na tym IMVVVHO konczy sie
jego magia.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-28 13:45:37
Autor: wiLQ
Nets - Celtics
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

dla mnei Celtics sa kandydatem do wypadu w pierwszej rundzie.

Zalezy na kogo trafia, a graja jakby im bardzo zalezalo by trafic na
Raptors ;-)

Jak i rola trenera? ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-02-28 05:36:23
Autor: Leszczur
Nets - Celtics
On 28 Lut, 13:45, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

> dla mnei Celtics sa kandydatem do wypadu w pierwszej rundzie.

Zalezy na kogo trafia, a graja jakby im bardzo zalezalo by trafic na

Po ostatnim meczu możliwe, ze nie chcieliby trafić nawet na Nets ;-)

Jak i rola trenera? ;-)

Tego trenera - tak ;-)

Pozdro

L'e-szczur