Neturei Karta - 呕ydzi Antysyjoni艣ci

Data: 2015-09-14 11:10:47
Autor: Klin....................................................
Neturei Karta - 呕ydzi Antysyjoni艣ci

**Ortodoksyjni rabini, cz艂onkowie organizacji *Neturei Karta*, zorganizowali   konferencj臋 prasow膮, kt贸ra by艂a odpowiedzi膮 na udzia艂 69 cz艂onk贸w izraelskiego parlamentu w uroczysto艣ciach Mi臋dzynarodowego Dnia pami臋ci Ofiar Holokaustu w O艣wi臋cimiu.

Cz艂onkami *Neturei Karty* s膮 ortodoksyjni 呕ydzi, kt贸rzy prze偶yli holokaust, oraz ich potomkowie.

W swym o艣wiadczeniu wyg艂oszonym podczas konferencji prasowej w Berlinie rabini poinformowali:

*"odra偶aj膮ce jest, 偶e pa艅stwo Izrael, kt贸rego za艂o偶yciele odm贸wili ratowania 呕yd贸w podczas Holokaustu, bierze udzia艂 w uroczysto艣ci upami臋tniaj膮cej Zag艂ad臋".*

Data: 2015-09-14 11:19:45
Autor: A. Filip
Neturei Karta - 呕ydzi Antysyjoni艣ci [Luty 2014]
"Klin...................................................." <klin@wp.p> pisze:
[...]

A wiesz 偶e bardzo dobrym zwyczajem przy odgrzewaniu starych kotlet贸w jest
podanie daty zdarzenia/publikacji 偶e o podaniu (linku) 藕r贸d艂a te偶 wspomn臋?

google-news znalaz艂o jedno 藕r贸d艂o:

http://adnovum.neon24.pl/post/105687,konferencja-prasowa-antysyjonistycznych-zydow

--
A. Filip
Kto w naszych czasach jeszcze m贸wi o eksterminacji Ormian?

Data: 2015-09-14 12:21:26
W dniu 2015-09-14 o 11:19, A. Filip pisze:
    Klin pisze:
> [...]

| 04.02.2014 13:50 5 komentarzy
| Konferencja prasowa antysyjonistycznych 呕yd贸w.

     I oto mi chodzi艂o - ka偶dy powinien by膰 tak dociekliwy jak Ty i samemu dochodzi膰 do 藕r贸de艂 nawet
     gdy kto艣 ich czasem nie poda. Nale偶y Ci si臋 pi膮tka.

Neturei Karta - 呕ydzi Antysyjoni艣ci