Neumann przegrał zakład

Data: 2017-04-09 10:28:55
Autor: u2
Neumann przegrał zakład
honorny jak każden szkop:))

http://niewygodne.info.pl/artykul8/03699-Neumann-czyli-platformiany-czlowiek-honoru.htm

Oto jak wygląda "człowiek honoru". Przegrał słynny zakład o budżet, ale płacić nie zamierza. Nawet na cele charytatywne!

wpis z dnia 7/04/2017

foto: Piotr Drabik (Wikipedia / CC by 2.0)

Arogancja i bezczelność Sławomira Neumanna nie znają granic! Ten przewodniczący klubu poselskiego Platformy Obywatelskiej założył się pod koniec 2015 r. o 10 tys. zł z ówczesnym ministrem finansów Pawłem Szałamachą o realizację budżetu w 2016 r. Neumann twierdził, że deficyt przekroczy 54,6 mld zł, a rządowi nie uda się zrealizować zaplanowanych dochodów. Mylił się w obu przypadkach. Wspomniane 10 tys. zł miał wpłacić do kasy państwa. Właśnie ogłosił, że tego nie zrobi. Nawet na cele charytatywne! To się nazywa mieć platformiany honor...

r e k l a m y

Rząd Ewy Kopacz projektując budżet kraju na 2016 rok założył, że deficyt wyniesie 54,6 mld zł (tj. o taką kwotę wydatki państwa przekroczą jego dochody). Po przejęciu władzy przez ekipę PiS założenie to podtrzymano, ale ówczesny minister finansów Paweł Szałamacha zasugerował, że deficyt może być niższy i to nawet, gdy rząd zacznie realizować przedwyborcze obietnice (np. program 500+).

Wiary w te słowa nie chciał dać Sławomir Neumann, który w Platformie Obywatelskiej pełni rolę przewodniczącego klubu parlamentarnego. Twierdził on, że nie jest możliwe, aby dochody budżetowe urosły na tyle, by zniwelować deficyt poniżej 54 mld zł. Ostatecznie pomiędzy Neumannem a Szałamachą doszło do zawarcia zakładu o wartości 10 tys. zł. Neumann miał zapłacić na rzecz Skarbu Państwa ww. kwotę jeśli spełnione zostaną dwie przesłanki - deficyt za 2016 rok będzie niższy od założonego przez rząd Ewy Kopacz (tj. 54,6 mld zł), a rząd Szydło uzyska w ciągu roku wyższe od planowanych dochody budżetowe (więcej niż 313,8 mld zł). Jeśli choćby jedna z tych przesłanek nie została spełniona, kwotę 10 tys. zł na rzecz Skarbu Państwa miał zapłacić Szałamacha.

r e k l a m y

W lutym ogłoszono oficjalne statystyki na temat wykonania budżetu za 2016 rok. Okazało się, że dochody wyniosły 314,6 mld zł (wobec planowanych 313,8 mld zł), a deficyt - 46,3 mld zł (wobec planowanego 54,6 mld zł). Oba warunki zakładu między Neumannem a Szałamachą zostały spełnione, więc zakład wygrał Szałamacha.

Co na to Neumann? - Twierdzi, że pieniędzy ani na rzecz Skarbu Państwa, ani nawet na cele charytatywne nie zapłaci, bo uważa, że to on wygrał zakład, a Szałamacha przegrał. Tak, tak - mimo oficjalnych danych na temat wykonania budżetu za 2016 r., które jasno wskazują, że deficyt był o ponad 8 mld zł niższy niż planował rząd Ewy Kopacz, a dochody budżetowe o blisko miliard zł wyższe, Neumann twierdzi, że Szałamacha przegrał!

Oto jak wygląda platformiany człowiek honoru...

Źródło: Tak porażkę można przekuć w sukces. Neumann twierdzi, że wygrał zakład z Szałamachą (Money.pl)

wpis z dnia 7/04/2017

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-04-09 10:55:00
Autor: Trefniś
Neumann przegrał zakład
W dniu .04.2017 o 10:28 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

honorny jak każden szkop:))

(...)
[...]

W tenże sam sposób Płaczforma wygra kolejne wybory parlamentarne.

--
Trefniś

Data: 2017-04-09 12:13:30
Autor: u2
Neumann przegrał zakład
W dniu 2017-04-09 o 10:55, Trefniś pisze:
W tenże sam sposób Płaczforma wygra kolejne wybory parlamentarne.

taaa w stosunku 29:1 :)))))))))

Data: 2017-04-09 11:00:51
Autor: Budzik
Neumann przegrał zakład
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

[...]

Czyzby ciebie tez zaczeło meczyc relatywizowanie wszystkiego, łącznie z twardymi danymi statystycznymi?

Oczywiście zgadzam sie, jak Neumann nie przyzna ze przegrał to okaze się człowiekiem bez honoru.

--
Pozdrawia... Budzik
"Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.

Data: 2017-04-09 14:08:41
Autor: u2
Neumann przegrał zakład
W dniu 2017-04-09 o 13:00, Budzik pisze:
Oczywiście zgadzam sie, jak Neumann nie przyzna ze przegrał to okaze się
człowiekiem bez honoru.

oj bucuś, bucuś, znowu KF tobie nie działa ?:))))))))))))

Data: 2017-04-09 14:00:51
Autor: Budzik
Neumann przegrał zakład
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

Oczywiście zgadzam sie, jak Neumann nie przyzna ze przegrał to okaze się
człowiekiem bez honoru.

oj bucuś, bucuś, znowu KF tobie nie działa ?:))))))))))))

Nawet najwiekszych kretynów wrzucam tam tymczasowo. :)
Nawet takich niewychowanych...

--
Pozdrawia... Budzik
którzy nie mają już nic do stracenia. "  Janis Joplin

Data: 2017-04-09 16:06:56
Autor: u2
Neumann przegrał zakład
W dniu 2017-04-09 o 16:00, Budzik pisze:
Nawet najwiekszych kretynów wrzucam tam tymczasowo

oj niewychowany ty bucuś, niewychowany, ty aby na pewno z Pyrowic ?:)))))))

Data: 2017-04-09 15:00:52
Autor: Budzik
Neumann przegrał zakład
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

Nawet najwiekszych kretynów wrzucam tam tymczasowo

oj niewychowany ty bucuś, niewychowany, ty aby na pewno z Pyrowic
?:)))))))
Masz racje, nie ma się co meczyc ;-P
Pa. --
Pozdrawia... Budzik
H. Jackson Brown, Jr.

Data: 2017-04-09 17:40:24
Autor: u2
Neumann przegrał zakład
W dniu 2017-04-09 o 17:00, Budzik pisze:

Pa.

znamy się bucuś, że tak się czule ze mną żegnasz ?:)

Data: 2017-04-10 09:49:38
Autor: prezydent San Escobar
Neumann przegrał zakład
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

Oczywiście zgadzam sie, jak Neumann nie przyzna ze przegrał to okaze się człowiekiem bez honoru.

A ten zakład to był jaki?

- Chciałbym to rozszerzyć. Dla pana jest to łatwy zakład, gdyż pan po prostu
zetnie wydatki na koniec roku i ten deficyt utrzyma w ryzach - ripostował
przewodniczący klubu PO. - Ja bym chciał, żeby pan przyjął inny zakład: że
zrealizujecie dochody, które zaplanowaliście w tym budżecie i te pieniądze
wtedy położy pan na stole. Taki zakład chętnie przyjmiemy.

Ministra Szałamachy nie zbiło to jednak z tropu. Natychmiast wyszedł bowiem na
mównicę i zakomunikował krótko: "zakład przyjęty".

Planowane dochody w 2016: 313 808 526 zł
Wykonania za 2016 jeszcze nie ma, na razie wg szacunków jest to 314,6 mld zł.

PS. Ktoś czyta "niewygodne" i się nie wstydzi tego? :DDD

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-04-10 11:01:02
Autor: Budzik
Neumann przegrał zakład
Użytkownik prezydent San Escobar presidento@sanescobar.so ...

Planowane dochody w 2016: 313 808 526 zł
Wykonania za 2016 jeszcze nie ma, na razie wg szacunków jest to 314,6
mld zł.

No czyli jak w pysk strzelił przegrał Neumann.

PS. Ktoś czyta "niewygodne" i się nie wstydzi tego? :DDD

w wielu miejscach to jest, i google wypluło bodaj money.pl

--
Pozdrawia... Budzik
Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."

Data: 2017-04-10 21:18:45
Autor: prezydent San Escobar
Neumann przegrał zakład
> [...]

> Wykonania za 2016 jeszcze nie ma, na razie wg szacunków jest to 314,6
> mld zł. No czyli jak w pysk strzelił przegrał Neumann.

Jak będzie podane wykonanie budżetu i szacunki się potwierdzą, to niewątpliwie
tak.

PS. Niewątpliwie moralnie to Neumann wygrał, bo nie przypuszczał, że PiS
przeksięguje sobie 9 mld (?) zł z licytacji LTE z 2015 na 2016 r. Czyli tak jak
zawsze -- jak dwóch się zakłada, to jeden jest głupcem, a drugi oszustem :D

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-04-10 22:48:16
Autor: u2
Neumann przegrał zakład
W dniu 2017-04-10 o 21:18, hans pisze:
PS. Niewątpliwie moralnie to Neumann wygrał

tak hans, a ty gestapowiec jak nojman:))))))))))))))

Data: 2017-04-11 10:33:10
Autor: prezydent San Escobar
Neumann przegrał zakład
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

W dniu 2017-04-10 o 21:18, hans pisze:
> PS. Niewątpliwie moralnie to Neumann wygrał

tak hans, a ty gestapowiec jak nojman:))))))))))))))

Pamiętaj - myśl jak ci Dżepetto kazał :DDD

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-04-12 01:23:29
Autor: u2
Neumann przegrał zakład
W dniu 2017-04-11 o 10:33, hans pisze:

PS. Niewątpliwie moralnie to Neumann wygrał

tak hans, a ty gestapowiec jak nojman:))))))))))))))

Pamiętaj

hans, nie pamiętasz swojego prawdziwego nazwiska ?:))))))))))))

Data: 2017-04-10 08:53:41
Autor: Ciemny Lud
Neumann przegrał zakład
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:58e9f0c6$0$5150$65785112news.neostrada.pl...
honorny jak każden szkop:))

Słuchaj, czy S.Tułajew to polskie nazwisko? A może G.Schraiber czy M. Wasserman też? A A.Kornhauser? Jak sądzisz?

CL

Data: 2017-04-10 03:38:29
Autor: V.L. Pinkley
Neumann przegrał zakład
użytkownik Ciemny Lud napisał:

Słuchaj, czy S.Tułajew to polskie nazwisko? A może G.Schraiber czy M. Wasserman też? A A.Kornhauser? Jak sądzisz?

Jak sam pajdaku widzisz, rządzi kondominium rusko-niemieckie pod zydoskim
zarządem:)

Ale od 2015 wciska się do PL stronnictwo amerykańsko-żydoskie.

naszym nieszczęśliwym krajem rotacyjnie rządzą trzy stronnictwa: Ruskie - obecnie zepchnięte do głębokiej defensywy - Stronnictwo Pruskie, którego polityczna ekspozytura utraciła stanowisko lidera politycznej sceny oraz Stronnictwo Amerykańsko-Żydowskie

Data: 2017-04-10 12:49:12
Autor: Ciemny Lud
Neumann przegrał zakład
pajac "V.L. Pinkley" <franciszek.wenerski1@gmail.com> napisał w wiadomości news:fa2847a2-0039-4680-8945-66e04bf5c7e9googlegroups.com...
[...]

Jaki pajdaku palancie? Ty też masz pojebanie mózgu? Potrafisz czytać ze zrozumieniem? Pytam o nazwiska wyżej. Jak nie masz nic do powiedzenia w temacie to spierdalaj na drzewo!

CL

Data: 2017-04-10 21:07:53
Autor: u2
Neumann przegrał zakład
W dniu 2017-04-10 o 12:49, hans pisze:
Jaki pajdaku palancie? Ty też masz pojebanie mózgu? Potrafisz czytać ze
zrozumieniem? Pytam o nazwiska wyżej. Jak nie masz nic do powiedzenia w
temacie to spierdalaj na drzewo!

hans czy to prawda, że na nazwisko masz szmit ?:)))))))))))))))))))

Data: 2017-04-10 21:19:38
Autor: prezydent San Escobar
Neumann przegrał zakład
"V.L. Pinkley" <franciszek.wenerski1@gmail.com> napisał(-a):

 Ruskie - obecnie zepchnięte do głębokiej defensywy

Przeceniasz Dupę. Jeszcze nie zepchnął Maciory do głębokiej defensywy :DDD

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-04-10 10:58:45
Autor: u2
Neumann przegrał zakład
W dniu 2017-04-10 o 08:53, pajdak aka hitler pisze:
Słuchaj, czy S.Tułajew to polskie nazwisko? A może G.Schraiber czy M.
Wasserman też? A A.Kornhauser? Jak sądzisz?

czyli ty masz szkopskie nazwisko hans:))))))))))

Data: 2017-04-10 12:50:43
Autor: Ciemny Lud
Neumann przegrał zakład
kutas złamany sowiecki pachołek "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości
W dniu 2017-04-10 o 08:53, pajdak aka hitler pisze:
Słuchaj, czy S.Tułajew to polskie nazwisko? A może G.Schraiber czy M.
Wasserman też? A A.Kornhauser? Jak sądzisz?

czyli ty masz szkopskie nazwisko hans:))))))))))

I tu sie mylisz sowiecki pachołku! Nie masz nic do powieddzenia to
spierdalaj na drzewo ŚMIECIU!

CL

Data: 2017-04-10 21:06:34
Autor: u2
Neumann przegrał zakład
W dniu 2017-04-10 o 12:50, hans pisze:
czyli ty masz szkopskie nazwisko hans:))))))))))

I tu sie mylisz sowiecki pachołku! Nie masz nic do powieddzenia to
spierdalaj na drzewo ŚMIECIU!

te hans jak się nazywasz ?:)))))))))))))))))))