Neutraliziator zapachu perfumów

Data: 2011-01-24 11:25:55
Autor:
Neutraliziator zapachu perfumów
Witam
Jedno z moich znajomych dzieci dopadło gdzieś u babci flakon starych perfum(ów) i spryskało nimi całą szafę od środka - z płyty wiórowej i drewna, które tym zapachem chya nasiąkło (jakaś polska Currara, smród straszliwy). Mimo upływu pół roku szafa nadal śmierdzi, przesiąkają "wonią" perfumów także ubrania w niej zawieszone. Próbowałam neutralizatora Brise - nie działa, niestety. Może macie jakieś sposoby na usunięcie zapachu z szafy ?

Pozdrawiam
d.

Data: 2011-01-24 11:53:27
Autor: Jan Werbinski
Neutraliziator zapachu perfumów
Postaw brudne skarpety

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2011-01-24 12:20:43
Autor: Kapsel
Mon, 24 Jan 2011 11:25:55 +0100, dorstoantyspamowo@op.pl napisał(a):

[...]

Nie testowałem jak działa, ale ostatnio znalazłem ciekawą metodę na
pozbycie się zapaszku z butów:

http://www.youtube.com/watch?v=bCrQ7ZqBp88

Być może będzie to też jakiś punkt wyjścia, do poszukiwań rozwiązania dla
Ciebie? :)

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2011-01-24 13:00:16
Autor: Przesmiewca
Neutraliziator zapachu perfumów
<dorstoantyspamowo@op.pl> napisał(a):

Mimo upływu pół roku szafa nadal śmierdzi,

O to sie nazywa jakosc :)

Data: 2011-01-24 13:25:18
Autor:
Neutraliziator zapachu perfumów
Mimo upływu pół roku szafa nadal śmierdzi,

O to sie nazywa jakosc :)

Czytając powyższe "rady" nie dziwię się, że ta grupa umiera.

Może jednak ktoś będzie miał coś konstruktywnego do powiedzenia.

:-)
D.

Data: 2011-01-24 13:50:46
Autor: Przesmiewca
Neutraliziator zapachu perfumów
<dorstoantyspamowo@op.pl> napisał(a):

Mimo upływu pół roku szafa nadal śmierdzi,

O to sie nazywa jakosc :)

Czytając powyższe "rady" nie dziwię się, że ta grupa umiera.

Ciekawe. Nie zauwazylem, zeby umierala. Ty zauwazyles, tak?
No i gdzie Ty zauwazyles jakakolwiek rade z mojej strony?
Chyba Ci percepcja siada, skoro zartu nei rozrozniasz od rady.

Data: 2011-01-24 14:12:43
Autor: Kapsel
Mon, 24 Jan 2011 13:25:18 +0100, dorstoantyspamowo@op.pl napisał(a):

Mimo upływu pół roku szafa nadal śmierdzi,

O to sie nazywa jakosc :)

Czytając powyższe "rady" nie dziwię się, że ta grupa umiera.

Może jednak ktoś będzie miał coś konstruktywnego do powiedzenia.

Ja tam się starałem być konstruktywny. Nie sądzę, żeby istniał jakiś pyszny
środek cudotwórczy, który zapach zabierze... prawie na pewno będziesz
musiał zastosować jakieś metody inwazyjne. Jeszcze mi teraz do głowy przyszło pomalować w środku lakierem bezbarwnym. Albo wywietrzyć po prostu porządnie, bo pewnie na co dzień szafa zamknięta?

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2011-01-24 15:20:02
Autor: jagr
Neutraliziator zapachu perfumów
Użytkownik <dorstoantyspamowo@op.pl> napisał w wiadomości

Rozsypać zmieloną kawę?

Data: 2011-01-24 16:06:07
Autor: Robson
W dniu 2011-01-24 11:25, dorstoantyspamowo@op.pl pisze:
Witam
Jedno z moich znajomych dzieci dopadło gdzieś u babci flakon starych
perfum(ów) i spryskało nimi całą szafę od środka - z płyty wiórowej i

Perfum, nie perfumów!
Wystaw szafkę na dwór i intensywnie wietrz.

Data: 2011-01-24 18:52:43
Autor: Rentier
Neutraliziator zapachu perfumĂłw
Data: 2011-01-24 19:23:46
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 24 Jan 2011 11:25:55 +0100, dorstoantyspamowo@op.pl napisał(a):

Witam
Jedno z moich znajomych dzieci dopadło gdzieś u babci flakon starych perfum(ów)

Ujjj...

i spryskało nimi całą szafę od środka - z płyty wiórowej i drewna, które tym zapachem chya nasiąkło (jakaś polska Currara, smród straszliwy). Mimo upływu pół roku szafa nadal śmierdzi, przesiąkają "wonią" perfumów

Ujjjj... Tak się mówi tylko w Polsacie :-P

także ubrania w niej zawieszone. Próbowałam neutralizatora Brise - nie działa, niestety. Może macie jakieś sposoby na usunięcie zapachu z szafy

Umyć szafę ciepłą wodą z płynem do mycia naczyń, wysuszyć. Przetrzeć
szmatką nasączoną terpentyną balsamiczną (do kupienia w sklepach dla
plastyków), poczekać aż wyschnie. Szafę trzymać czesto otwartą, wietrzyć
pomieszczenie. Zapach terpentyny zniknie po jakimś czasie.
W razie konieczności powtórzyć zabieg z terpentyną.

Data: 2011-01-25 13:21:58
Autor: Ormianin
Neutraliziator zapachu perfumów
Mon, 24 Jan 2011 11:25:55 +0100, na pl.rec.dom, dorstoantyspamowo@op.pl
napisał(a):

[...]

po polroku chyba mozna sie przyzwyczaic do zapachu starej szafy i perfum

Data: 2011-01-26 09:41:29
Autor: xxl
Neutraliziator zapachu perfumów
sprubój woda z dużą ilościa octu. ocet usuwa wszelkie zapachy.

Data: 2011-01-26 21:15:43
Autor: Rentier
Neutraliziator zapachu perfumĂłw
sprubój woda z dużą ilościa octu. ocet usuwa wszelkie zapachy.

A co z zapachem octu:-) ??

Data: 2011-01-26 22:22:20
Autor: Panslavista
Neutraliziator zapachu perfumów
<dorstoantyspamowo@op.pl> wrote in message news:ihjjsc$mj0$1news.onet.pl...

Wióry mogą śmierdzieć i 10 lat, a truć cały okres używania.

Neutraliziator zapachu perfumów