Neutraliziator zapachu perfumów

Data: 2011-01-24 13:00:16
Autor: Przesmiewca
Neutraliziator zapachu perfumów
<dorstoantyspamowo@op.pl> napisał(a):

Mimo upływu pół roku szafa nadal śmierdzi,

O to sie nazywa jakosc :)

Data: 2011-01-24 13:25:18
Autor:
Neutraliziator zapachu perfumów
Mimo upływu pół roku szafa nadal śmierdzi,

O to sie nazywa jakosc :)

Czytając powyższe "rady" nie dziwię się, że ta grupa umiera.

Może jednak ktoś będzie miał coś konstruktywnego do powiedzenia.

:-)
D.

Data: 2011-01-24 13:50:46
Autor: Przesmiewca
Neutraliziator zapachu perfumów
<dorstoantyspamowo@op.pl> napisał(a):

Mimo upływu pół roku szafa nadal śmierdzi,

O to sie nazywa jakosc :)

Czytając powyższe "rady" nie dziwię się, że ta grupa umiera.

Ciekawe. Nie zauwazylem, zeby umierala. Ty zauwazyles, tak?
No i gdzie Ty zauwazyles jakakolwiek rade z mojej strony?
Chyba Ci percepcja siada, skoro zartu nei rozrozniasz od rady.

Data: 2011-01-24 14:12:43
Autor: Kapsel
Mon, 24 Jan 2011 13:25:18 +0100, dorstoantyspamowo@op.pl napisał(a):

Mimo upływu pół roku szafa nadal śmierdzi,

O to sie nazywa jakosc :)

Czytając powyższe "rady" nie dziwię się, że ta grupa umiera.

Może jednak ktoś będzie miał coś konstruktywnego do powiedzenia.

Ja tam się starałem być konstruktywny. Nie sądzę, żeby istniał jakiś pyszny
środek cudotwórczy, który zapach zabierze... prawie na pewno będziesz
musiał zastosować jakieś metody inwazyjne. Jeszcze mi teraz do głowy przyszło pomalować w środku lakierem bezbarwnym. Albo wywietrzyć po prostu porządnie, bo pewnie na co dzień szafa zamknięta?

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Neutraliziator zapachu perfumów