Never forget

Data: 2012-04-12 23:33:02
Autor: u2
Never forget
... nielegalne tulipany :

http://niezalezna.pl/26687-tomasz-sakiewicz-moje-nielegalne-tulipany

13 kwietnia 2010 r. Warszawa została zasypana tulipanami. Wzdłuż trasy,
którą wieziono ciało Śp. Marii Kaczyńskiej, tysiące Polaków rozkładało
kwiaty. Najwięcej przed Pałacem Prezydenckim. Rok temu władze Warszawy
kazały aresztować tulipany. Nieskutecznie. Chwilę później wyrastały
znowu na kamiennej ziemi.

Nie będę organizował żadnej akcji. W piątek o godz. 18 zamierzam położyć
tulipany przed Pałacem Prezydenckim. Jeżeli ktoś chce mi towarzyszyć,
zapraszam. Nie wiem, czy za to pobiją, zamkną czy tylko dadzą mandat.
Mam to w nosie. Damie przynosi się kwiaty, a to jest najwłaściwszy dzień.

Pamiętam moją ostatnią rozmowę z Marią Kaczyńską. Powiedziała mi, że
trzeba bardzo wierzyć w zwycięstwo. Jeżeli się w nie wierzy, to się
wygrywa. Otóż wierzę, że już wkrótce będziemy żyć w kraju, w którym
kwiaty nie idą do aresztu. Dzisiaj są niebezpieczne, bo dano je Komuś, o
kim bardzo chciano zapomnieć.

Data: 2012-04-13 12:33:30
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Never forget

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f874a11$0$26707$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Na pewno byli to Maria i Lech?  Jarosław swego czasu powiedział, że ten w trumnie to nie jest jego brat. Tak przy okazji, zapomniałes o innych którzy wtedy zgineli?

BBR

Data: 2012-04-13 19:06:19
Autor: pluton
Never forget
13 kwietnia 2010 r. Warszawa została zasypana tulipanami. Wzdłuż trasy,

O kurwa, poplakalem sie.

Nullification

Never forget