New Poland ?

Data: 2011-07-31 21:50:35
Autor: Jakub A. Krzewicki
New Poland ?
sobota, 30 lipca 2011 13:48. carbon entity ' obserwator' <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl>

Niekt贸rzy wci膮偶 wierz膮, 偶e w 1945 roku Polska zosta艂a wyzwolona...
najnowszy film Roberta Kaczmarka i Grzegorza Brauna rozwiewa w膮tpliwo艣ci.

http://www.youtube.com/watch?v=STzjlye1Np4&NR=1

http://www.youtube.com/watch?v=yUjNuODjsLY&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=5dU8QnSSwbQ&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=_lG-c0kO8wU&feature=related

Warto zauwazyc iz w Polsce i Europie zaczeto budowac panstwo, ktore
bardzo przypomina Zwiazek Sowiecki.

A Platforma Obywatelska - opierajaca swoja wladze na klamstwach, niezwykle
upodabnia sie do PZPR.

Hehe... film jest o znanych mi postaciach i to z obu stron barykady. Moja babcia od strony matki jest kuzynk膮 艣p. hr. Lenczowskiego (W /B/袘), 艣p. dziadek studiowa艂 ekonomi臋 u prof. Langego (R/Cz/袣). Sroce spod ogona nie wypad艂em i dobrze wiem, co si臋 tam w polityce dzia艂o, pomimo 偶e nie 偶y艂em w tych czasach. Mia艂em lekcje prawdziwej historii w domu jak jeszcze by艂a ko艅c贸wka komuny, oczywi艣cie z zastrze偶eniem -- - nie m贸w tego na zewn膮trz. St膮d mam pewn膮 pogard臋 dla czekist贸w i utrwalaczy, z drugiej za艣 strony dla 艣rodowiska PAX-owskiego, kt贸re to k...stwo z kolei druga strona, mieni膮ca si臋 sztandarem Prawa i Sprawiediwo艣ci raczy przemilcza膰. Mamy wi臋c wyeksponowane kreatury w styu Gebert贸wm kiedy si臋 IPN zabierze tak偶e za r贸偶nych Dobraczy艅skich i Piaseckich?

http://lordwinterisle.blogspot.com/

New Poland ?