New York Chain Fahgettaboudit

Data: 2009-12-18 07:32:53
Autor: speedygo
New York Chain Fahgettaboudit
Mam pytanie : czy komuś udało się stracić rower zapięty tym łańcuchem
z tematu ?
Jeśli tak to byłbym zainteresowany w jaki sposób złodziej się z nim
uporał.

Pozdrawiam

Data: 2009-12-18 16:47:12
Autor: Coaster
speedygo wrote:
Mam pytanie : czy komuś udało się stracić rower zapięty tym łańcuchem
z tematu ?
Jeśli tak to byłbym zainteresowany w jaki sposób złodziej się z nim
uporał.

Ciekawe...

--
PoZdR
"Speed comes from fitness, not hard & skinny tires."

Data: 2009-12-19 13:18:40
Autor: karmi
speedygo pisze:
Mam pytanie : czy komuś udało się stracić rower zapięty tym łańcuchem
z tematu ?
Jeśli tak to byłbym zainteresowany w jaki sposób złodziej się z nim
uporał.
Mogę tylko powiedzieć, że od roku zapinam rower łańcuchem (jakiś accent czy inne velo za kilkadziesiąt zł) i nie miałem problemów. Rower zawsze stał tam gdzie go zostawiłem (Katowice). Inna sprawa, ze rower wizualnie raczej średnio atrakcyjny, sztywniak bez krzykliwych napisów. No i zawsze przypinany w ruchliwych miejscach, raczej nie w ciemnych zaułkach.

karmi

Data: 2009-12-19 14:54:45
Autor: kml

Użytkownik "speedygo" <damazy.kowalski@wp.pl> napisał w wiadomości news:25097988-ab3e-472a-9485-45929e9a97cej19g2000yqk.googlegroups.com...
[...]

Szlifierka kątowa albo bardzo konkretne nożyce.

kml
Last update 6/12/2009 test Tacx Satori po ponad 100h jazdy i nowy napęd.

Data: 2009-12-20 15:06:54
Autor: M_X

"speedygo" <damazy.kowalski@wp.pl> wrote in message news:25097988-ab3e-472a-9485-45929e9a97cej19g2000yqk.googlegroups.com...
Mam pytanie : czy komuś udało się stracić rower zapięty tym łańcuchem
z tematu ?
Jeśli tak to byłbym zainteresowany w jaki sposób złodziej się z nim
uporał.

Juz pisalem wielokrotnie o tym - nie ma zabezpieczenia nie do sforsowania, wystarczy odpowiednia dziwgnia i operator. W slynnym filmie dokumentalnym Gone in 60 seconds, traktujacym o pladze kradziezy rowerow w Londynie ten lancuch poddal sie po 11 sekundach (nie mam jak tego sprawdzic, nie moge znalezc calego filmu, sugeruje sie opiniami na forach), podobniez uzyto do tego nozyc z 42-calowa dziwgnia.
A tu link do testu, ktory mozna obejrzec na YT:
www.youtube.com/watch?v=VC3hFr8p2c
Jednak fakt jest taki, ze typowy zlodziej takich nozyc nie bedzie ze soba targal, stad caly czas ten lancuch jest polecany i osiaga wysokie noty.

 POZDRAV
                   M_X

Data: 2009-12-20 07:16:23
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik