New York Times: Wstrzymać beatyfikację Jana Pawła II

Data: 2011-04-24 22:47:53
Autor: partiapracy.pl
New York Times: Wstrzymać beatyfikację Jana Pawła II
Data: 2011-04-24 13:57:29
Autor: Antenka
New York Times: Wstrzymać beatyfikację Jana Pawła II
On 24 Kwi, 22:47, "partiapracy.pl" <stakeburnWYTNI...@onet.pl> wrote:
http://lewica.pl/?id=24268

oryginał artykułu:http://www.nytimes.com/2011/04/24/opinion/24dowd.html?_r=1&scp=2&sq=M...

Wiadomo, lewactwo wije się w konwulsjach. Idź precz szatanie!

Antenka

Data: 2011-04-24 23:18:24
Autor: partiapracy.pl
New York Times: Wstrzymać beatyfikację Jana Pawła II
Idź precz szatanie!
Wprawdzie całą tę szopkę, beatyfikacją zwaną mam w końcowym odcinku jelita
grubego, ale rozumiem, że ochrona pedofili to cnota świętych? OK, więc jeśli
dorobisz się dzieci, życzę Ci, aby jakiś kiecuch zerwał im gwint.
lewactwo wije się w konwulsjach
Lewactwo, rozumiane jako fanatyczni antyklerykałowie (jak Senyszyn lub taki
debilny twór jak partia RACJA), obrońcy gejów itp. to pewnie tak. W sumie
dobrze, jest z kogo polewać, podobnie jak z fanatycznych klerykałów.
Natomiast lewicowcy, tacy jak np. ja mają te gusła głęboko w dupie. Zapodałem
ten link z czystej ciekawości - czy jest ktoś, kto potrafi się odnieść do
zarzutów z felietonu. Szczerze pisząc, wątpie, ale może...

Data: 2011-04-24 21:25:53
Autor: obserwator
partiapracy.pl <stakeburnWYTNIJTO@onet.pl> napisał(a):
Natomiast lewicowcy, tacy jak np. ja mają te gusła głęboko w dupie. Zapodałem
ten link z czystej ciekawości - czy jest ktoś, kto potrafi się odnieść do
zarzutów z felietonu. Szczerze pisząc, wątpie, ale może...

 a do czego sie tu odnosic? A tak generalnie to z jednej strony popiedacie
ruski punkt widzenia, a z drugiej amerykanski  i twierdzicie, ze jestescie
partia propolska?

Ja nie widze, ze ta wasza partia jest propolska. --

Data: 2011-04-25 16:51:41
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ip24h1$d2m$1inews.gazeta.pl...
[...]

Akurat jedyna ostała się partia prawdziwych Polaków PPP...

boukun

Data: 2011-04-24 23:48:01
Autor: the_foe
New York Times: Wstrzymać beatyfikację Jana Pawła II
W dniu 2011-04-24 22:47, partiapracy.pl pisze:
http://lewica.pl/?id=24268

oryginał artykułu:
http://www.nytimes.com/2011/04/24/opinion/24dowd.html?_r=1&scp=2&sq=Maureen%20Dowd&st=cse

bezsens, przeciez nie jest to formalny tytul.

--
the_foe

New York Times: Wstrzymać beatyfikację Jana Pawła II