News dnia zignorowany przez „Wiadomości ” TVP

Data: 2012-09-21 08:20:43
Autor: Jan Litwiński
News dnia zignorowany przez „Wiadomości ” TVP
Szokująca informacja, że w trumnie Anny Walentynowicz – legendy  Solidarności – znajduje się ciało innej osoby, została pominięta w  głównych wydaniach serwisów informacyjnych stacji telewizyjnych.  „Wiadomości” TVP i „Wydarzenia” Polsatu w ogóle o tym nie wspomniały,  więcej:

http://niezalezna.pl/33087-news-dnia-zignorowany-przez-wiadomosci-tvp

--
Jan Litwiński
http://netsjanek.blogspot.com/

Data: 2012-09-21 09:05:23
Autor: trybun
W dniu 2012-09-21 08:20, Jan Litwiński pisze:
[...]

Odpowiedzialni dziennikarze. Nie chcą jeszcze pobudzać w ludziach poczucia krzywdy.

Data: 2012-09-21 09:13:41
Autor: Chiron
Użytkownik "trybun" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:k3h3vq$qnk$1node1.news.atman.pl...
[...]

ROTFL!!!! MEGAROTFL!!!!

Zasłużyłeś tym postem na order usmiechu:-))))))))))))))

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-09-21 09:35:25
Autor: trybun
W dniu 2012-09-21 09:13, Chiron pisze:
[...]

A niby z jakiego powodu? Nic pozytywnego takie informacje by nie przyniosły, - dla nikogo.

Data: 2012-09-21 11:39:40
Autor: Chiron
Użytkownik "trybun" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:k3h5fv$scn$3node1.news.atman.pl...
[...]

Ja bym nawet Ci uwierzył, ale wciąż niepokoi mnie to, że to_są_ci_sami funkcjonariusze, pobrzebierani za dziennikarzy, którzy a to epatują społeczeństwo Madzią Buczek, a to z oburzenia się nie posiadają, że wredny Kaczor znów dał głos, a to trzęsą się z gniewu, że Kaczor złośliwie milczy w takim ważnym momencie, etc. No nie wiem- może jakby przebrali teraz za dziennikarzy innych funkcjonariuszy- kto wie, może bym się nabrał? No i jakby jeszcze te ich stacje TV czy radiowe inaczej się nazwały- no to już w ogóle bym pewno im uwierzył
:-))

Data: 2012-09-22 11:53:53
Autor: trybun
W dniu 2012-09-21 11:39, Chiron pisze:
[...]

Nie Chiron, nie w tym rzecz co to są za dziennikarze, ale chodzi o to jak się w tej konkretnej sprawie zachowali. A zachowali się (wg. mnie) poprawnie. Albo ministra Kopacz - Ty (i inni zainteresowani) byś chciał od niej usłyszeć że z wielu pasażerów powstała porozrzucana miazga i fizyczną niemożliwością jest zebrać ta wszystkie szczątki, a co dopiero precyzyjnie je wyselekcjonować? Powiedziała to co było dla wszystkich najlepsze i chwała jej za to. Prawda w tym wypadku na pewno nie przyniosłaby ukojenia.

Data: 2012-09-22 12:57:16
Autor: Chiron
Użytkownik "trybun" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:k3k20p$oi8$2node1.news.atman.pl...
[...]

No właśnie. To nas różni. Ty wierzysz w ich szlachetne intencje. Ja prędzej uwierzę w Potwora Spagetti

Data: 2012-09-23 09:55:54
Autor: trybun
W dniu 2012-09-22 12:57, Chiron pisze:

[...]

A co tu ma wiara do rzeczy?, oceniamy tylko gołe fakty..

Data: 2012-09-23 11:06:18
Autor: Chiron
Użytkownik "trybun" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:k3mfaf$g4d$1node2.news.atman.pl...
[...]

Fakty? Jakie_konkretnie? Ten sam "dziennikarz" na codzień szerzy nienawiść do wszytkiego, co tylko żyje i myśli inaczej, niż on mu każe- aż przez tą podsycaną nienawiść dochodzi nawet do mordów politycznych (np zamorodowanie członka PIS przez członka PO- który po ujęciu żałował, że nie zamordował Kaczyńskiego), potem- maskując ważne wydarzenia polityczne nakręca opinię publiczną sprawą Madzi i jej mamy czy tym podobnymi pierdołami, a w sprawie ekshumacji nagle milczy- bo jest wyważony i odpowiedzialny i nie chce nakręcać nastrojów społecznych?! Trybun- nie pij od rana. Ja sobie kropnę czasem po kolacji, na spokojnie- no ale rano? Jadłeś chociaż śniadanie?

Data: 2012-09-30 20:38:26
Autor: Trybun
W dniu 2012-09-23 11:06, Chiron pisze:

[...]

Tak się składa że w Polsce jest bardzo mało niezależnych dziennikarzy. Tak więc mowa o takim szeregowym dziennikarzynie "hiena" jest zupełnie nie na miejscu. W tej sprawie, szefowie widać postanowili że nie należy rozdmuchiwać sprawy... Ty Chiron naprawdę dajesz wiarę tej ich (okrągłostołowców) wzajemnej do siebie nienawiści? Pamiętasz jak wrogiem wszystkich było SLD, a Kaczyński o POwcach mówił "nasi przyjaciele"? SLD  straciło na znaczeniu to zaraz dla publiki znalazł się nowy wróg. A jaki to wróg mieliśmy okazję się przekonać jak Kaczyńskiego postawiono na stanowisku premiera. Nawet włos nie spadł komuś znaczącemu z PO, SLD itd. Cały wysiłek poszedł na marginalizację/likwidację Samoobrony i LPR.
Pozwolę sobie na nieudzielanie odpowiedzi na ostatnie pytania.

Data: 2012-09-30 21:03:21
Autor: u2
W dniu 2012-09-30 20:38, Trybun pisze:
[...]

Jakiej nienawisci ? To walka na smierc i zycie.

Data: 2012-09-21 09:23:09
Autor: Jan Litwiski
News dnia zignorowany przez „Wiadomości” TVP
trybun wrote:

W dniu 2012-09-21 08:20, Jan Litwiski pisze:
Szokujca informacja, e w trumnie Anny Walentynowicz ? legendy
Solidarnoci ? znajduje si ciao innej osoby, zostaa pominita w
gwnych wydaniach serwisw informacyjnych stacji telewizyjnych.
?Wiadomoci? TVP i ?Wydarzenia? Polsatu w ogle o tym nie
wspomniay,
wicej:

http://niezalezna.pl/33087-news-dnia-zignorowany-przez-wiadomosci-
tvp

Odpowiedzialni dziennikarze. Nie chc jeszcze pobudza w ludziach
poczucia krzywdy.

raczej nierzetelni, przydupasy wadzy
 --
Jan Litwiski

Data: 2012-09-21 09:35:16
Autor: trybun
W dniu 2012-09-21 09:23, Jan Litwiński pisze:
trybun wrote:

[...]

raczej nierzetelni, przydupasy władzy

Działali raczej w interesie zainteresowanych - rodzin, przyjaciół itd. Po co ich dodatkowo stresować i wpędzać w niepewność.

Data: 2012-09-21 09:51:23
Autor: leszek niewiadomski
Am 21.09.2012 09:05, schrieb trybun:
[...]

A moze raczej ciekawosci? Ludzie chetnie by sie dowiedzieli jak wygladala ta osoba, ktora podali za Legende, a ja nie byla. ;-) Moze Ruscy wlozyli tam jakas nadliczbowa Mongolke, albo nie daj buk faceta? Czeczena? ;-) A czy maly Prezydent wraz polowica rzeczywiscie sa na Wawelu? Pytania sie mnoza! ;-)
Ale do rzeczy. Nie mam waszej tiwi, a tutejsze media sa stronnicze i nie donosza nic o frontach walki o prawde smolenska, wiec czytam czasem cos w internecie. Ponoc katastrofy lotnicze maja to do siebie, ze pasazerowie ulegaja mniejszej lub wiekszej fragmentacji (?), dlatego identyfikacja wszystkich szczatkow jest trudna, a moze niemozliwa. Zidentyfikowanie cial ofiar w tej chwili moze trwac tygodnie lub miesiace. Skad wiec portal niezalezny (od rozsadku) juz wie, ze Legendy nie ma w grobie. Bo jej synek nie rozpoznal? A moze sie wziela i troche zmienila? Z powodu katastrofy i czasu. Moze przy pierwszej identyfikacji cos mu sie pokickalo, nie mial okularow, albo zapomnial jak mamusia wygladala? ;-)
Jaja sobie robia z pogrzebu.
--
ln.

Data: 2012-09-22 11:53:46
Autor: trybun
W dniu 2012-09-21 09:51, leszek niewiadomski pisze:
[...]

Nic ciekawego dla nikogo, Korzyści tylko dla polityków którzy na tym zamachu i jego następstwach chcą coś ugrać dla siebie.
No właśnie, sprawa tak wygląda że nie warto robić masowych ekshumacji dla dla tego żeby przypasować palec do danych zwłok.

Data: 2012-09-21 12:05:24
Autor: A. Filip
News dnia zignorowany przez „Wiadomości ” TVP [wersja 1 syna Walentynowicz]
Jan Litwiński <jlitwinski@vp.pl> pisze:
[...]

AFAIR syn wystartował że "on jest pewny" że zamieniono ciała (był źródłem newsa) bez podawania bardzo konkretnie dlaczego ale potem zmienił na coś w duchu fifty-fity (50% na 50%).

_Jeśli_ zamieniono ciała to właściwy byłby opierdol w słowach _bardzo_
trudnych do cofnięcia. Więc lepiej się nie stawiać w sytuacji w której
bardzo szybko trzeba by je odszczekiwać jak wystarczy poczekać góra 2-3
tygodnie (jak rozumiem) na wersje z innych/oficjalnych źródeł.

Data: 2012-09-22 11:34:49
Autor: matusm

Użytkownik "Jan Litwiński" <jlitwinski@vp.pl> napisał w wiadomości news:op.wky2ktjw6wq3ahlinux-fay4.site...
[...]

Nie chwala sie ,oficjalnie jest demokracja a ,ze faktycznie jest  .przesiew prawomyslnosci to  efekt faktu iz ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Data: 2012-09-22 13:20:09
Autor: u2
[...]

Tela-wizja klamie ! ;-)

News dnia zignorowany przez „Wiadomości ” TVP