News roku

Data: 2010-11-30 13:40:25
Autor: Waldek Godel
News roku

Kura (jak niektórzy twierdzą smok tabaluga) będzie wygladała nowocześniej:
http://moto.onet.pl/1632134,1,skoda-zmienia-logo,artykul.html?node=2

Możecie już sie ustawiać w kolejkach.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-11-30 14:46:20
Autor: Gabriel 'wilk'
News roku
Użytkownik Waldek Godel napisał:

Kura (jak niektórzy twierdzą smok tabaluga) będzie wygladała nowocześniej:
http://moto.onet.pl/1632134,1,skoda-zmienia-logo,artykul.html?node=2

Możecie już sie ustawiać w kolejkach.
Jak mozna zrobic z brzydkiego logo jeszcze brzydsze - to jest okropne.? :-) Chyba, ze to zamierzony zabieg VW.

                Oskar Wilde

Data: 2010-11-30 06:12:18
Autor: Mateusz
News roku
obrzydlistwo...  Mogę to porównać do nowego logo Pepsi. Też
beznadzieja. Paradoksalnie marka na tak nie udolnym rembrandingu może
sporo stracić.

Data: 2010-11-30 14:15:43
Autor: kamil
News roku

"Mateusz" <mateusz.chmurzynski@gmail.com> wrote in message news:d2695b1f-b9a3-48b8-b526-87de51a08841y3g2000vbm.googlegroups.com...
obrzydlistwo...  Mogę to porównać do nowego logo Pepsi. Też
beznadzieja. Paradoksalnie marka na tak nie udolnym rembrandingu może
sporo stracić.

I na co wydawac miliony na badania rynku, wystarczylo zapytac w polskim usenecie. Trzeba szybko napisac do VW. :)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-11-30 16:02:38
Autor: Karolek
News roku
W dniu 2010-11-30 15:12, Mateusz pisze:
 Paradoksalnie marka na tak nie udolnym rembrandingu może
sporo stracić.

Ale, ze Rembrandt w tym maczal palce?
Eee nie, on by sie bardziej postaral ;>

--
Karolek

Data: 2010-11-30 08:30:59
Autor: Mateusz
News roku
On 30 Lis, 16:02, Karolek <dragNOS...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-11-30 15:12, Mateusz pisze:

>  Paradoksalnie marka na tak nie udolnym rembrandingu mo e
> sporo straci .

Ale, ze Rembrandt w tym maczal palce?
Eee nie, on by sie bardziej postaral ;>

cholera, literówka ;) Chodziło o rebranding.

Data: 2010-11-30 14:34:14
Autor: Myjk
News roku
2010-11-30 14:46:20 Gabriel 'wilk'

> [...]
Jak mozna zrobic z brzydkiego logo jeszcze brzydsze - to jest
okropne.? :-) Chyba, ze to zamierzony zabieg VW.

LOL to samo pomyślałem. Aż na p.c.dtp zapodałem ;)

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2010-11-30 15:52:28
Autor: Maciek
News roku
Jak mozna zrobic z brzydkiego logo jeszcze brzydsze - to jest okropne.? :-)

Fakt, w sam raz pasuje na chinskie trampki dla nastolatek ;-)

Chyba, ze to zamierzony zabieg VW.

Pewnie tak, reklama dzwignia handlu. Przeciez to jest interesujace, ktory z modeli Skody bedzie dumnie prezentowal nowa kure na masce :-)

Data: 2010-11-30 16:34:24
Autor: pavellz
News roku
Użytkownik "Maciek" <konto_forum@XXXXgazeta.pl> napisał w wiadomości news:id333e$1gt$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zwłaszcza czarne superby, zwłaszcza z logo w prezentowanych kolorach.
Przepraszam, ale chyba w tej sytuacja Dacia jest bardziej prestiżowa. :)

Pzdr
Paweł

Data: 2010-11-30 17:03:51
Autor: Papkin
News roku
Fakt, w sam raz pasuje na chinskie trampki dla nastolatek ;-)

Popieram, co za bzdura...

Data: 2010-11-30 16:45:28
Autor: Borys Pogoreło
News roku
Dnia Tue, 30 Nov 2010 14:46:20 +0100, Gabriel 'wilk' napisał(a):

Możecie już sie ustawiać w kolejkach.
Jak mozna zrobic z brzydkiego logo jeszcze brzydsze - to jest okropne.? :-) Chyba, ze to zamierzony zabieg VW.

 Fuj. Faktycznie wygląda jak logo chińskich trampek.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-11-30 16:59:35
Autor: Borys Pogoreło
News roku
Dnia Tue, 30 Nov 2010 16:54:52 +0100, Gabriel 'wilk' napisał(a):

  Fuj. Faktycznie wygląda jak logo chińskich trampek.

Jak to ktos na forum napisal "wyglada jak guzik to spiochow dla bobasa" :-)

 Ooo właśnie, to. Pasuje też idealnie też na takie auto:

http://static.lfgss.com/attachments/4450d1231429571-little-tikes-cosy-coupe-ii-toy-car.jpg

 :)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-11-30 16:27:50
Autor: to
News roku
begin Borys Pogoreło
 Ooo właśnie, to. Pasuje teĹź idealnie teĹź na takie auto:

http://static.lfgss.com/attachments/4450d1231429571-little-tikes-cosy-
coupe-ii-toy-car.jpg

 :)

Zaraz się spawiuje...

--
ignorance is bliss

Data: 2010-11-30 15:28:38
Autor: to
News roku
begin Waldek Godel
Kura (jak niektórzy twierdzą smok tabaluga) będzie wygladała
nowocześniej:
http://moto.onet.pl/1632134,1,skoda-zmienia-logo,artykul.html?node=2

Możecie już sie ustawiać w kolejkach.

O cholera, wygląda jak szczotka do kibla, nawet kolorystycznie do sedesu pasuje.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-11-30 15:52:54
Autor: grin
News roku

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:8zwmevk83esm.dlglepper.institute.com...

Kura (jak niektórzy twierdzą smok tabaluga) będzie wygladała nowocześniej:
http://moto.onet.pl/1632134,1,skoda-zmienia-logo,artykul.html?node=2

Możecie już sie ustawiać w kolejkach.

Jakby kurę (skrzydlata strzała.... hahaha..) wywalili a napis skoda zostawili byłoby sensowniej.
Teraz to wygląda jak brzydki żeton do dziecięcej zabawki za 1zł.

Data: 2010-11-30 15:03:59
Autor: Waldek Godel
News roku
Dnia Tue, 30 Nov 2010 15:52:54 +0100, grin napisał(a):

Teraz to wygląda jak brzydki żeton do dziecięcej zabawki za 1zł.

o.. widzisz... znaczy, że projektant się świetnie spisał.. <ROTFL>

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-11-30 16:37:01
Autor: CeSaR
News roku
Możecie już sie ustawiać w kolejkach.

Na obecnie sprzedawanej fabii mogą przykleić dowolne logo - i tak będzie wyglądała jak maksymalny shit......

Data: 2010-11-30 17:27:11
Autor: Dysiek
News roku
Na obecnie sprzedawanej fabii mogą przykleić dowolne logo - i tak będzie wyglądała jak maksymalny shit......

Mi sie fabia II podoba, za to I kiepsko wygladala.

Dysiek

Data: 2010-11-30 17:44:02
Autor: Radek Orłowski
News roku
Dnia Tue, 30 Nov 2010 13:40:25 +0000, Waldek Godel napisał(a):

Kura (jak niektórzy twierdzą smok tabaluga) będzie wygladała nowocześniej:
http://moto.onet.pl/1632134,1,skoda-zmienia-logo,artykul.html?node=2
Wy się wszyscy nie znacie! Amatorzy lokalnego podwórka ;)
Korea (a nawet dwie) na skraju wojny to i Skoda przygotowała kurę do wojny.
Przyglądnijcie się. Założyli starej kurze maskę p.gaz :) do boju fabio, do boju superb :)

--
Radek "BigBoy" Orłowski

Data: 2010-11-30 19:01:27
Autor: Gabriel 'wilk'
News roku
W dniu 2010-11-30 17:44, Radek Orłowski pisze:
[...]

O ile w budzetowej fabii jeszcze to jakos ujdzie bo ludzie kupuja ja ze wzgledu na cene golasa, to wyobraz sobie kierownice w taim superbie gdzie deska rodzielcza w tym kierownica jest w dwukolorowej skorze + drewno, ewentualnie metal i kolorowa kura na srodku z oczojebnym kolorem :-)

   Oskar Wilde

Data: 2010-11-30 19:11:29
Autor: J_K_K
News roku
Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <gglab@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:id3e60$8as$1news.onet.pl...
drewno, ewentualnie metal i kolorowa kura na srodku z oczojebnym kolorem :-)

To jest przecież jeżyk.
Brakuje tylko jabłuszka :-)

Natomiast zestawienie kolorów - tragiczne :-(

Pzdr

JKK

Data: 2010-11-30 19:19:38
Autor: Gabriel 'wilk'
News roku
W dniu 2010-11-30 19:11, J_K_K pisze:
UĹźytkownik "Gabriel 'wilk'"<gglab@poczta.onet.pl>  napisał w wiadomości
drewno, ewentualnie metal i kolorowa kura na srodku z oczojebnym kolorem
:-)

To jest przecieĹź jeĹźyk.
Brakuje tylko jabłuszka :-)

Natomiast zestawienie kolorĂłw - tragiczne :-(
Jaki tam jezyk i jaka kura, nikt z nas sie nie zna a oto hitotria loga skody i to prawdziwa :-)
"Nad stworzeniem znaku firmowego, którego podstawowy element - indiańska strzała - przetrwał do dziś, dyskutowano w latach 1921-1923. Spośród wielu wersji dokumentujących genezę znaku, najbliższą prawdy jest zapewne ta, która mówi o podróżach Emila Škody po Ameryce, gdzie jego przewodnikiem był wierny Indianin. Obraz z profilem Indianina zdobił ścianę biura Emila Škody.
W latach 1915-1920 wykonano metalowe repliki portretu, które następnie rozmieszczono w biurach kierowników działów. Kto jednak był autorem pomysłu, aby na podstawie portretu stworzyć znak firmowy, do końca nie wiadomo. 15 grudnia 1923 roku zostały zarejestrowane dwa znaki towarowe, wykonane na podstawie profilu Indianina i strzały, które wkrótce pojawiły się na lokomotywach i samochodach z Pilzna.1895 – 1905 Logo pierwszych rowerów, motocykli i samochodów Voituretta."
Fotki logo skody, jak mozna bylo tak zeszmacic to logo, ech :-(
http://www.skoda-auto.pl/pl/firma/marka-skoda/historia-logo.html

   Oskar Wilde

Data: 2010-12-01 07:41:38
Autor: Myjk
News roku
2010-11-30 19:19:38 Gabriel 'wilk'

Jaki tam jezyk i jaka kura

http://www.youtube.com/watch?v=JsTvrSvqmBk#t=2m00s ;)

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2010-12-01 22:19:15
Autor: J_K_K
News roku
Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <gglab@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:id3f83$a7p$1news.onet.pl...
indiańska strzała

No przeca piszą o tej strzale nawet w początkowym tekście ;-)

Pzdr

JKK

Data: 2010-11-30 23:19:46
Autor: elmer radi radisson
News roku
On 2010-11-30 17:44, Radek Orłowski wrote:

Korea (a nawet dwie) na skraju wojny to i Skoda przygotowała kurę do wojny.
Przyglądnijcie się. Założyli starej kurze maskę p.gaz :)

Mi sie tez maska skojarzyla, ale zalozona mrowkojadowi.

--

memento lorem ipsum

Data: 2010-11-30 19:39:08
Autor: Mario
News roku
W dniu 2010-11-30 14:40, Waldek Godel pisze:

Kura (jak niektórzy twierdzą smok tabaluga) będzie wygladała nowocześniej:
http://moto.onet.pl/1632134,1,skoda-zmienia-logo,artykul.html?node=2

Możecie już sie ustawiać w kolejkach.

Paskudne jest logo i jeszcze gorsze kolory. Nic nowego nie powiem, od tego co wszyscy już powiedzieli tzn. a propos żetonów, guzików itp :-). Ale tak
sobie myślę, że może kolory zostawią normalne a to logo to projekt only. ?

pozdrawiam
mario

Data: 2010-11-30 10:59:58
Autor: Tatanka
News roku
On 30 Lis, 19:39, Mario <camar...@op.pl> wrote:
> [...]

> Mo ecie ju sie ustawia w kolejkach.

Paskudne jest logo i jeszcze gorsze kolory. Nic nowego nie powiem, od
tego co wszyscy ju powiedzieli tzn. a propos eton w, guzik w itp :-).
Ale tak
sobie my l , e mo e kolory zostawi normalne a to logo to projekt only. ?

pozdrawiam
mario

Wlasnie, gdyby kure walnac w chromie (metalu) w metalowym kółku to
nikt by sie nie chichal, nie byloby zle. Pug mialby lwa, a Skoda
kure ;-) A w tej kolorystyce to wyglada jak Fabia sedan.

Data: 2010-11-30 20:06:08
Autor: Gabriel 'wilk'
News roku
W dniu 2010-11-30 19:59, Tatanka pisze:
[...]

To nie kura a "indiańska strzała" wg. strony skody :-)

   Oskar Wilde

Data: 2010-12-01 13:08:36
Autor: kamil
News roku
"Gabriel 'wilk'" <gglab@poczta.onet.pl> wrote in message news:id3hv9$a7p$2news.onet.pl...

[...]

Sporo chyba pan Emil Škoda wypalil fajek pokoju z tymi indiancami, jesli tak wedlug niego wyglada strzala. ;)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-12-01 21:33:57
Autor: Michal Lukasik
News roku
Dnia 1.12.2010, kamil napisał(a):

Sporo chyba pan Emil Škoda wypalil fajek pokoju z tymi indiancami, jesli tak wedlug niego wyglada strzala. ;)

Wprawdzie nie po "fajce pokoju" ale po "kielichu", a także trzymając się
indiańskich klimatów, jestem skłonny przyznać, że jest w tym coś na
kształt krzyżówki strzały z pióropuszem. ;D
--
 _____ __________________________
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/  http://giveawayoftheday.com/

Data: 2010-12-02 12:09:53
Autor: kamil
News roku

"Michal Lukasik" <michu_l@tlenCUT.pl> wrote in message news:kyzg6eg1wn9v.dlgsmutas.org...
[...]

W starym owszem, nowe to kura z okiem jak najbardziej. :)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-11-30 20:13:52
Autor: neoniusz
News roku
W dniu 10-11-30 14:40, Waldek Godel pisze:
Kura (jak niektórzy twierdzą smok tabaluga) będzie wygladała nowocześniej:
http://moto.onet.pl/1632134,1,skoda-zmienia-logo,artykul.html?node=2

Możecie już sie ustawiać w kolejkach.

Ciekawe ile bedzie doplaty, za auto bez loga ;)

Data: 2010-11-30 21:59:23
Autor: J.F.
News roku
On Tue, 30 Nov 2010 20:13:52 +0100,  neoniusz wrote:
[...]

bez loga sie nie da, ale producent oferuje kilka innych, jesli to sie
nie podoba :-)

J.

Data: 2010-12-01 13:06:11
Autor: Borys Pogoreło
News roku
Dnia Tue, 30 Nov 2010 21:59:23 +0100, J.F. napisał(a):

Ciekawe ile bedzie doplaty, za auto bez loga ;)

bez loga sie nie da, ale producent oferuje kilka innych, jesli to sie
nie podoba :-)

 Porsche, Lamborghini, Bentley, Bugatti... MAN, Scania... ;-)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-12-02 07:48:41
Autor: J.F.
News roku
On Wed, 1 Dec 2010 13:06:11 +0100,  Borys Pogoreło wrote:
[...]

No fakt, aczkolwiem myslalem o VW, Seat, Audi - czesto prawie to samo
auto z innym znaczkiem :-)

J.

Data: 2010-11-30 20:41:07
Autor: Konrad L
News roku
łojezu... obrzydzili brzydkie logo... to jest wyczyn.

Data: 2010-11-30 20:51:25
Autor: kml
News roku

[...]

To jest news na 1 kwietnia IMO. Nie chce mi się wierzyć, że oni TO puszczą na samochody. No bez jaj... to by sprawiło, że skoda miałaby najbrzydsze logo ze wszystkich samochodów w EU. A może ktoś ma brzydsze? :D

kml

Data: 2010-11-30 21:25:32
Autor: Gabriel 'wilk'
News roku
W dniu 2010-11-30 20:51, kml pisze:

[...]

Chyba nie, patrzac np. na to zestwaienie :-)
http://www.artmagic.nazwa.pl/panel/wzory/loga-aut.htm

   Oskar Wilde

Data: 2010-12-01 07:44:10
Autor: SET
News roku
Sobie wyobrażam taką czarną skodę superb powoli toczącą się przez miasto na
20 calowych kołach, przyciemniane szyby, gdzieniegdzie delikatny akcent
chromu i nagle jakiś glut przyklejony na tylnej klapie.

W sumie to powstanie niezła nisza rynkowa dla producentów "zaślepek"

Data: 2010-12-01 09:25:54
Autor: Waldek Godel
News roku
Dnia Wed, 1 Dec 2010 07:44:10 +0100, SET napisał(a):

Sobie wyobrażam taką czarną skodę superb powoli toczącą się przez miasto na
20 calowych kołach, przyciemniane szyby, gdzieniegdzie delikatny akcent
chromu i nagle jakiś glut przyklejony na tylnej klapie.

noo... to zupełnie jak sześćdziesięciolatka w lateksowym ubranku i różową
kitką króliczka.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-12-01 16:46:21
Autor: MarcinJM
News roku
[...]

Wyglada jak jez wyruchany w oczodol...

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2010-12-01 18:53:39
Autor: ToMasz
News roku
Waldek Godel pisze:
Kura (jak niektórzy twierdzą smok tabaluga) będzie wygladała nowocześniej:
http://moto.onet.pl/1632134,1,skoda-zmienia-logo,artykul.html?node=2

Możecie już sie ustawiać w kolejkach.

to stare logo to "Jożin z Bażin przebity strzałą" a to nowe to mały jeżyk.

ToMasz

News roku