News roku

Data: 2010-11-30 14:46:20
Autor: Gabriel 'wilk'
News roku
Użytkownik Waldek Godel napisał:

Kura (jak niektórzy twierdzą smok tabaluga) będzie wygladała nowocześniej:
http://moto.onet.pl/1632134,1,skoda-zmienia-logo,artykul.html?node=2

Możecie już sie ustawiać w kolejkach.
Jak mozna zrobic z brzydkiego logo jeszcze brzydsze - to jest okropne.? :-) Chyba, ze to zamierzony zabieg VW.

                Oskar Wilde

Data: 2010-11-30 06:12:18
Autor: Mateusz
News roku
obrzydlistwo...  Mogę to porównać do nowego logo Pepsi. Też
beznadzieja. Paradoksalnie marka na tak nie udolnym rembrandingu może
sporo stracić.

Data: 2010-11-30 14:15:43
Autor: kamil
News roku

"Mateusz" <mateusz.chmurzynski@gmail.com> wrote in message news:d2695b1f-b9a3-48b8-b526-87de51a08841y3g2000vbm.googlegroups.com...
obrzydlistwo...  Mogę to porównać do nowego logo Pepsi. Też
beznadzieja. Paradoksalnie marka na tak nie udolnym rembrandingu może
sporo stracić.

I na co wydawac miliony na badania rynku, wystarczylo zapytac w polskim usenecie. Trzeba szybko napisac do VW. :)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-11-30 16:02:38
Autor: Karolek
News roku
W dniu 2010-11-30 15:12, Mateusz pisze:
 Paradoksalnie marka na tak nie udolnym rembrandingu może
sporo stracić.

Ale, ze Rembrandt w tym maczal palce?
Eee nie, on by sie bardziej postaral ;>

--
Karolek

Data: 2010-11-30 08:30:59
Autor: Mateusz
News roku
On 30 Lis, 16:02, Karolek <dragNOS...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-11-30 15:12, Mateusz pisze:

>  Paradoksalnie marka na tak nie udolnym rembrandingu mo e
> sporo straci .

Ale, ze Rembrandt w tym maczal palce?
Eee nie, on by sie bardziej postaral ;>

cholera, literówka ;) Chodziło o rebranding.

Data: 2010-11-30 14:34:14
Autor: Myjk
News roku
2010-11-30 14:46:20 Gabriel 'wilk'

> [...]
Jak mozna zrobic z brzydkiego logo jeszcze brzydsze - to jest
okropne.? :-) Chyba, ze to zamierzony zabieg VW.

LOL to samo pomyślałem. Aż na p.c.dtp zapodałem ;)

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2010-11-30 15:52:28
Autor: Maciek
News roku
Jak mozna zrobic z brzydkiego logo jeszcze brzydsze - to jest okropne.? :-)

Fakt, w sam raz pasuje na chinskie trampki dla nastolatek ;-)

Chyba, ze to zamierzony zabieg VW.

Pewnie tak, reklama dzwignia handlu. Przeciez to jest interesujace, ktory z modeli Skody bedzie dumnie prezentowal nowa kure na masce :-)

Data: 2010-11-30 16:34:24
Autor: pavellz
News roku
Użytkownik "Maciek" <konto_forum@XXXXgazeta.pl> napisał w wiadomości news:id333e$1gt$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zwłaszcza czarne superby, zwłaszcza z logo w prezentowanych kolorach.
Przepraszam, ale chyba w tej sytuacja Dacia jest bardziej prestiżowa. :)

Pzdr
Paweł

Data: 2010-11-30 17:03:51
Autor: Papkin
News roku
Fakt, w sam raz pasuje na chinskie trampki dla nastolatek ;-)

Popieram, co za bzdura...

Data: 2010-11-30 16:45:28
Autor: Borys Pogoreło
News roku
Dnia Tue, 30 Nov 2010 14:46:20 +0100, Gabriel 'wilk' napisał(a):

Możecie już sie ustawiać w kolejkach.
Jak mozna zrobic z brzydkiego logo jeszcze brzydsze - to jest okropne.? :-) Chyba, ze to zamierzony zabieg VW.

 Fuj. Faktycznie wygląda jak logo chińskich trampek.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-11-30 16:59:35
Autor: Borys Pogoreło
News roku
Dnia Tue, 30 Nov 2010 16:54:52 +0100, Gabriel 'wilk' napisał(a):

  Fuj. Faktycznie wygląda jak logo chińskich trampek.

Jak to ktos na forum napisal "wyglada jak guzik to spiochow dla bobasa" :-)

 Ooo właśnie, to. Pasuje też idealnie też na takie auto:

http://static.lfgss.com/attachments/4450d1231429571-little-tikes-cosy-coupe-ii-toy-car.jpg

 :)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-11-30 16:27:50
Autor: to
News roku
begin Borys Pogoreło
 Ooo właśnie, to. Pasuje teĹź idealnie teĹź na takie auto:

http://static.lfgss.com/attachments/4450d1231429571-little-tikes-cosy-
coupe-ii-toy-car.jpg

 :)

Zaraz się spawiuje...