Newsweek: Nie udowodniono że terroryści z Antify juĹź kogoś zamordowali! ;-)

Data: 2020-08-04 13:00:51
Autor: A. Filip
Newsweek: Nie udowodniono że terroryści z Antify juĹź kogoś zamordowali! ;-)
https://www.newsweek.com/dhs-investigates-alleged-antifa-protesters-terrorists-trained-syria-1522544
DHS Investigates Alleged Antifa Protesters as Terrorists Trained in Syria
; 8/3/20 at 9:37 PM EDT

An intelligence report from the Department of Homeland Security (DHS)
states that anti-fascist activists (Antifa) are being investigated as
possible terrorists with affiliations to Syria, even though no
self-identified members of the loosely-affiliated Antifa protest
movement have either been *proven* to commit any murders or carry out
any terrorist attacks. [...]

Przez paręnaście miesięcy jestem w stanie opierzać za to DHS-US
"zdawkowo" jako być może (więcej niż nieco) przesadną ostrożność.
Lepiej żeby byli (rozsądnie) za ostrożni, niż za mało ostrożni.
Opieprzać ostro zacznę jak się to tak utrzyma latami.

W tłumaczeniu na real-polityk: nie sądzę by Trump tym (mocno) oberwał
(w bilansie) *już* w tegorocznych wyborach w USA.

--
A. Filip : Pij mleko!!