Nexen N6000 to dobre opony?

Data: 2010-04-13 09:59:09
Autor: kamil
Nexen N6000 to dobre opony?

"Michał" <michal_www@onet.pl> wrote in message news:hq07sp$b51$1news.onet.pl...
Nie mogę nigdzie znaleźć ich testów. Chodzi o rozmiar 235 45 17

Z tanich popatrz za Kumho, z ciekawosci zalozylem KU31 w miejsce 1.5 rocznych Bridgestone RE050 215/45/17 i jestem zaskoczony, biorac pod uwage cene nizsza o polowe to calkiem niezla opona nawet kiedy popada.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-04-13 22:44:26
Autor: Adam Szewczak
Nexen N6000 to dobre opony?

Użytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisał w wiadomości news:hq1bp3$odi$1inews.gazeta.pl...

[...]

    Bo Humho to jeden z lepszych producentow w tamtym rejonie swiata. IMO Kumho ma wieeeeeloletnia tradycje produkcji opon sportowych.

PZDr
Adam

Data: 2010-04-14 10:52:47
Autor: kamil
Nexen N6000 to dobre opony?
"Adam Szewczak" <horses@usuñ.poczta.onet.pl> wrote in message news:hq2l3c$lce$1news.onet.pl...

[...]

To fakt, maja dosc dobry sklad gumy i opony sa naprawde przewidywalne przy ponad 200KM. Kolega z pracy ma identyczne w mazdzie 6 MPS i tez zadowolony, za te cene wole raz do roku Kumho kupic, niz jezdzic dwa razy dluzej na fabrycznych bridgestonach (dosc szybko zuzywam).

Pozdrawiam
Kamil

Nexen N6000 to dobre opony?