Next gen i niecałkiem płynne działa nie.

Data: 2009-09-04 17:50:35
Autor: domin
Next gen i niecałkiem płynne działa nie.
1. na pewno nie jest to problem z tv bo co niby mialby wyswietlacz do ilosci klatek?
2. co jakis czas wychodza gry, ktore zwalniaja, tna, w niektorych lokacjach nie dzialaja z szybkoscia 60fps, najbardziej klatkujaca i zwalniajaca gra jaka widzialem na konsole to byl NFS Undercover, ale to byla przypadlosc nie tylko wersji konsolowych,
3. deweloperzy czasami rezygnuja z 60fps na rzecz lepszych efektow graficznych/ wyzszej rozdzielczosci

Data: 2009-09-04 10:28:40
Autor: sialala
On Sep 4, 4:50 pm, domin <do...@master.pl> wrote:

3. deweloperzy czasami rezygnuja z 60fps na rzecz lepszych efektow
graficznych/ wyzszej rozdzielczosci

najgorsze, ze w tej chwili standardem jest raczej 30FPS niz 60... :-/

Data: 2009-09-04 21:51:45
Autor: PW
sialala pisze:
[...]

Oby GT5 oraz Forza3 pokazały że 60FPS to jest prawdziwa "konsolowość".
Jednak całokształt może popsuć kilka "szczegółów", spadek płynności w widoku z wnętrza auta, oraz 30FPS na replayach... obym się pozytywnie rozczarował.

Nadal tego nie rozumiem, i pewnie długo jeszcze nie zrozumiem dlaczego niektóre gry na konsolach najzwyczajniej skaczą, przecież zamknięta architektura to doskonała okazja do optymalizacji produktu/kodu.
Po co mi super extra tekstury, itp. jeśli grze będzie brakować płynności? Tak, zdecydowanie tego nie rozumiem... ;)

--
PW

Data: 2009-09-05 01:45:52
Autor: Dentarg
On Sep 4, 9:51 pm, PW <p...@anty.konto.pl> wrote:
[...]
Mnie GT5 rozczarowuje gameplayem jak na razie (model zniszczeń i
zderzeń).
Dlatego prawdę mówiąc na ps3 oprócz Dirta i GRIDa nie ma wartych uwagi
wyścigów.
30 fps w replayach mnie tak nie drażni, nie wpływa to negatywnie na
gameplay.

[...]
A ja rozumiem. Trudniej znajeźć jednego dobrego kodera niz 10
marketingowców,
którzy będą w stanie wcisnąć klientom nawet miernej jakości produkt.
Overlord II ma np. dobrą kampanię medialną w internecie (widziałem
tony reklam i tekstów reklamowych tej gry).
Co dziwne otrzymuje też świetne oceny w recenzjach, a dla mnie ta gra
jest niegrywalna ze względów technicznych i estetycznych.
Po prostu 5 FPS wywołuje u mnie bardzo negatywne emocje, a dodatkowo
jak idzie mi gorzej w grze nie dlatego, że byłem za słaby a dlatego,
że za słaby był kod lub moc mojej konsoli to chce mi sie pogryść pada.
Taka smutna prawda.

Dlatego uważam instytucje demo na PSN/Live za coś fantastycznego.

pzdr,
Dentarg

Next gen i niecałkiem płynne działa nie.