Next gen i niecałkiem płynne działanie.

Data: 2009-09-04 16:38:54
Autor: dziki
Next gen i niecałkiem płynne działanie.
Użytkownik "Dentarg" <lukasz.jozwinski@gmail.com> napisał w wiadomości news:e533e40b-b30c-41d3-870d-73fbf39ceaa2m38g2000yqd.googlegroups.com...

Pisałem ostatnio, że nie całkiem płynnie działa mi na PS3 Dirt2, może
nie jest to makabryczny efekt, ale wkurza.

nie przejmuj sie poki nie zobaczysz w dzialaniu pelnej wersji. Mialem nieprzyjemnosc zagrac w pierwszego Dirta na PieCu i klatkowal strasznie. Grid z wszystkimi wodotryskami graficznymi byl ostry jak zyleta. Lipny kod po prostu. Do tego te smieszne buggi, kartonowe ciezarowki. Na co to komu?
Zagralbym w cos fajnego w klimatach stricte WRC - tak jak stare dobre WRC z ps2 wlasnie. Acha, RBR odpada. Jest cos w klimatach WRC w miare nowego i przypominajacego fizyka z Colina czy WRC?

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-09-04 12:52:09
Autor: Dentarg
On Sep 4, 4:38 pm, "dziki" <ten.ad...@jest.nieprawdziwy> wrote:

nie przejmuj sie poki nie zobaczysz w dzialaniu pelnej wersji. Mialem
nieprzyjemnosc zagrac w pierwszego Dirta na PieCu i klatkowal strasznie.
Mam mieszane uczucia, niby Codemasters, ale 200 PLN na ulicy nie leży.

[...]
Troche offtopicznie, ale mam dokładnie takie same odczucia. Prawdę
mówiąc w Dirt i Dirt2 gram dlatego, że nie ma
żadnej pozycji WRC z prawdziwiego zdarzenia na PS3. Najgorsze jest to,
że trzeba te ciężarówki i jeepy przejść w trybie kariery,
żeby otworzyć sobie nowe eventy i samochody (w Dirt1). Dla mnie to
katorga. Ostatnie dobre prawdziwe rally w jakie grałem to WRC Evolved
na PS2.
Teraz męcze jeszcze Colina 2005 na PSP, ale to tylko półśrodek.
Wydaje mi się, że taki produkt jak DIRT trafia do większego grona
odbiorców niż tytuły stricte WRC, rynek i taka smutna prawda :(.

pzdr,
Dentarg

Data: 2009-09-05 04:38:46
Autor: sialala
On Sep 4, 8:52 pm, Dentarg <lukasz.jozwin...@gmail.com> wrote:

[...]

w GT5 (pelnej wersji) bedzie oficjalna licencja WRC, czyli pewnie tez
oficjalne trasy :>
a WRC Evolved to jeszcze od czasudo czasu grywam - tona miodu.

Data: 2009-09-05 13:59:16
Autor: dziki
Użytkownik "sialala" <mariuszborkiet@gmail.com> napisał w wiadomości news:29a6a3ca-0f80-4224-888c-b176a0bc1062k39g2000yqe.googlegroups.com...

w GT5 (pelnej wersji) bedzie oficjalna licencja WRC, czyli pewnie tez
oficjalne trasy :>

nie spodziewalbym sie jakiejs rewelacji. w gt3 rajdy szutrowe to bylo moze 10-15% gry. W dodatku model jazdy, jak i trasy pozostawaly IMO sporo do zyczenia.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-09-06 12:05:52
Autor: sialala
On Sep 5, 12:59 pm, "dziki" <ten.ad...@jest.nieprawdziwy> wrote:
Użytkownik "sialala" <mariuszbork...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:29a6a3ca-0f80-4224-888c-b176a0bc1062k39g2000yqe.googlegroups.com...

> [...]

10-15% gry. W dodatku model jazdy, jak i trasy pozostawaly IMO sporo do

no tak, ale tam nie bylo oficjalnie zadnej licencji na te rajdy.
wygladalo nawet to tak, jakby byly dodane raczej na sile i tylko po
to, zeby pokazac Mitsu i Subarki w wersjach WRC. tym razem GT5 ma miec
oficjalna licencje WRC i Nascar. a oficjalna licencja _raczej_
zobowiazuje. zreszta - pozyjemy, zobaczymy :)

Data: 2009-09-05 12:25:14
Autor: dziki
Użytkownik "Dentarg" <lukasz.jozwinski@gmail.com> napisał w wiadomości news:7aff0732-b481-4637-8778-7179999980d5s39g2000yqj.googlegroups.com...

Teraz męcze jeszcze Colina 2005 na PSP, ale to tylko półśrodek.
Wydaje mi się, że taki produkt jak DIRT trafia do większego grona
odbiorców niż tytuły stricte WRC, rynek i taka smutna prawda :(.

Tez wkurzalo w Dircie przechodzenie jakichs durnych buggy zeby poscigac sie "po bozemu" ;) Moze przyszlosc bedzie laskawsza...

pozdrawiam,
dziki.

Next gen i niecałkiem płynne działanie.