Nextbike Poznan ceny

Data: 2015-07-09 14:16:33
Autor: twistedme
Nextbike Poznan ceny
W dniu 2015-07-09 o 11:59, korex pisze:
W związku z utratą roweru, chciałbym móc korzystać z systemu rowerów
miejskich, w Poznaniu jest to Nextbike. Nie do końca rozumiem system
opłat, a konkretnie co kryję się pod opłata inicjacyjna? Założyłem sobie
konto, przelałem dychę, pożyczyłem czołg na godzinę, oddałem i zjadło
całą kwotę i po chwili zablokowało konto, z powodu braku środków. 10zł
mam płacić za każdym razem gdy wypożyczam rower, czy tylko raz, przy
aktywowaniu konta? Jeśli każdorazowo, to w takim razie strasznie droga
ta zabawa.
nie lepiej zadzwonić na infolinię?

Nextbike Poznan ceny