Nextbike w Lublinie

Data: 2014-09-22 19:55:13
Autor: m
Nextbike w Lublinie
W dniu 22.09.2014 19:19, Alf/red/ pisze:
Dla odnotowania: w Lublinie w sobotę ruszyła sieć roweru miejskiego, 40
stacji i 40 rowerów, czyli druga wielkość w PL
(Wwa prawie 200 stacji
Wrocław 36
Kraków 32
Bstok 30
Opole 14
Gdańsk 9
Poznań 8
Świnoujście 8 uwaga to system niemiecki)
Ciekawostka: urzÄ…dzono stacjonarny punkt rejestracji w systemie, dla

Szkoda że nadal nie da się wypożyczyć więcej niż jednego roweru na jedno konto (a przynajmniej nie zauważyłem takiej opcji na ich stronie, kiedyś na pewno się nie dało).

Przyjeżdża do mnie gość, przejechalibyśmy się po mieście, nextbike by było idealne gdyby nie to że gość musi mieć w nim konto.

p. m.

Data: 2014-09-22 21:06:59
Autor: Piotr Kosewski
Nextbike w Lublinie
On 2014-09-22 19:55, m wrote:
Szkoda że nadal nie da się wypożyczyć więcej niż jednego roweru na jedno
konto (a przynajmniej nie zauważyłem takiej opcji na ich stronie, kiedyś
na pewno się nie dało).

SiÄ™ da (i to chyba od poczÄ…tku). Standardowy limit: 4 sztuki.
Nextbike obniża go klientom z "historią" (np. jeśli trzymałeś długo
rower albo zdarzają Ci się zaległości w płaceniu).

pozdrawiam,
Piotr Kosewski

Data: 2014-09-22 22:41:07
Autor: m
Nextbike w Lublinie
W dniu 22.09.2014 21:06, Piotr Kosewski pisze:
On 2014-09-22 19:55, m wrote:
[...]

Kiedy korzystałem (listopad 2012 i wiosna 2013), nie można było. Albo nie umiałem się dokopać do opcji. Teraz zajrzałem z ciekawości na ich stronę i (nie kopiąc zbyt głęboko) nie znalazłem nic o pożyczaniu dla gości (nie, nie wczytywałem się w regulamin).

p. m.

Data: 2014-09-22 23:11:47
Autor: Piotr Kosewski
Nextbike w Lublinie
[...]