Nextbike w Lublinie

Data: 2014-09-22 21:10:22
Autor: Titus Atomicus
Nextbike w Lublinie
In article <lvplmh$5pc$1@node1.news.atman.pl>,
 Alf/red/ <fake_1409@ump.waw.pl> wrote:

Dla odnotowania: w Lublinie w sobotę ruszyła sieć roweru miejskiego, 40 stacji i 40 rowerów, czyli druga wielkość w PL
(Wwa prawie 200 stacji
Wrocław 36
Kraków 32
Bstok 30
Opole 14
Gdańsk 9
Poznań 8
A czy jak sie raz zarejestrujemy w veturilo to to dziala wszedzie?
--
TA

Data: 2014-09-22 15:15:56
Autor: rmikke
Nextbike w Lublinie
W dniu poniedziałek, 22 września 2014 21:10:22 UTC+2 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:

A czy jak sie raz zarejestrujemy w veturilo to to dziala wszedzie?

Ktoś mi mówił, że nie tylko nie wypożyczysz, ale również nie zarejestrujesz
się w innym mieście na ten sam numer telefonu, trzeba się wyrejestrować
u siebie najpierw. Właśnie wczoraj ich o to zapytałem, Jeśli odpowiedzą,
dam znać.

Data: 2014-09-23 16:30:13
Autor: rmikke
Nextbike w Lublinie
W dniu wtorek, 23 września 2014 00:15:56 UTC+2 użytkownik rmikke napisał:
> [...]

się w innym mieście na ten sam numer telefonu, trzeba się wyrejestrować
u siebie najpierw. Właśnie wczoraj ich o to zapytałem, Jeśli odpowiedzą,

NextBike nie potwierdza. Dostałem maila, że spokojnie
wypożyczę rower w każdym mieście, gdzie oni prowadzą system,
przy czym najprościej jest wypożyczyć za pomocą aplikacji.

Hmm, może i najprościej, ale w DC nie wyciągnę za pomocą
aplikacji roweru z elektrozamka - dostanę info, żeby podejść
do terminala...

Data: 2014-09-27 17:06:50
Autor: GrzegorzW
Nextbike w Lublinie
W dniu 2014-09-24 01:30, rmikke pisze:
[...]

Zarejestrowany jestem w Veturilo a wypożyczałem w Poznaniu i Wrocławiu. Działa nawet na kartę warszawską.

-- -

Data: 2014-09-28 23:14:50
Autor: rmikke
Nextbike w Lublinie
W dniu sobota, 27 września 2014 17:06:50 UTC+2 użytkownik GrzegorzW napisał:

Zarejestrowany jestem w Veturilo a wypożyczałem w Poznaniu i Wrocławiu. Działa nawet na kartę warszawską.

Natomiast w Niemczech podobno nie mają elektrozamków, tylko na linki zapinają, więc problem niemożliwości
wypożyczenia aplikacją z elektrozamka nie istnieje.

Also spricht NextBike.

Data: 2014-09-29 08:17:19
Autor: Liwiusz
Nextbike w Lublinie
W dniu 2014-09-29 08:14, rmikke pisze:

Natomiast w Niemczech podobno nie mają elektrozamków,

Zawsze byli zacofani ;) Jeszcze 4 lata temu centrala mojej byłej firmy
jak chciała zrobić przelew, to księgowa szła do banku z druczkiem
wypisanym na maszynie do pisania.

--
Liwiusz

Data: 2014-09-22 23:02:32
Autor: Alf/red/
Nextbike w Lublinie
On 22/09/14 21:10, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
A czy jak sie raz zarejestrujemy w veturilo to to dziala wszedzie?

Tak, na Cyprze też.

--
Alf/red/

Data: 2014-09-23 00:03:04
Autor: Titus Atomicus
Nextbike w Lublinie
In article <lvq2p8$k54$1@node1.news.atman.pl>,
 Alf/red/ <fake_1409@ump.waw.pl> wrote:

On 22/09/14 21:10, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
> A czy jak sie raz zarejestrujemy w veturilo to to dziala wszedzie?

Tak, na Cyprze też.

E, jaja sobie robisz.
Mialem na mysli siec Nextbike, o ktorej jest mowa.
--
TA

Data: 2014-09-23 00:21:37
Autor: Alf/red/