Nexus 5 i android 6.0 - nie wykrywa plikow

Data: 2015-10-27 11:20:49
Autor: masoJ
Nexus 5 i android 6.0 - nie wykrywa plikow
witam
od jakiegoś czasu nie wykrywa mi plików jak podłącze telefon pod komputer. Telefon wykrywa, ale jak wejde w niego to nie widać plików, zdjęc itd.
Co może być nie tak ? Może jakiś programik sciagnąc
Wcześniej wykrywało bez problemu

Data: 2015-11-24 01:31:13
Autor: darkzen
W dniu wtorek, 27 października 2015 11:20:53 UTC+1 użytkownik masoJ napisał:
[...]

Hej, powalczyłem z tym. Nie instaluj programów i sterowników bo nic to nie zmieni (zmarnowany czas w moim przypadku). Okazało się ze nie miałem włączonej opcji debugowania USB (po aktualizacji androida) w telefonie. Jeśli nie masz opcji programistycznych w ustawieniach to:
1. ustawienia/ informacje o telefonie/ i klikasz na numer kompilacji tyle razy aż nie wyskoczy Ci komunikat "jesteś programistą" 2. ustawienia/opcje programisty/ debugowanie usb (on)
jak jeszcze nie trybi to przestaw 3. ustawienia/opcje programisty/ wybierz konfiguracje usb na MTB lub jaką preferujesz. Pozdro !

Nexus 5 i android 6.0 - nie wykrywa plikow