Nexus 7" 32GB - czy jest coœ na rynku lepszego?

Data: 2012-12-19 05:51:27
Autor: Pszemol
Nexus 7" 32GB - czy jest coœ na rynku lepszego?
Dostałem w prezencie od pracodawcy Amazon Kindle Fire 7" HD.
Niespecjalnie to mi się podoba ale mam opcję wymiany na coœ innego.
Największš wadš dla mnie tego urzšdzenia jest brak odbiornika GPS.

Wybrałem inny tablet 7" od Asusa o nazwie Nexus 7, wersja wifi/32GB.
Kosztuje to $250. Zastanawiam się też nad dopłatš $50 za wersję z 3G...

Ale w między czasie chcę zapytać grupy czy w kategorii 7-calowej
jest jakaœ lepsza propozycja tableta od tego Nexusa czy to dziœ lider?

Data: 2012-12-19 13:28:31
Autor: atm
On 2012-12-19 12:51, Pszemol wrote:
[...]

Nie lepiej Ci wziac ipada mini? Po co chcesz komplikowac sobie zycie?

Data: 2012-12-19 12:38:01
Autor: Jakub Skrzypnik
Nexus 7" 32GB - czy jest coś na rynku lepszego?
On 2012-12-19 12:51, Pszemol wrote:
Dostałem w prezencie od pracodawcy Amazon Kindle Fire 7" HD.
Niespecjalnie to mi się podoba ale mam opcję wymiany na coś innego.
Największą wadą dla mnie tego urządzenia jest brak odbiornika GPS.

Wybrałem inny tablet 7" od Asusa o nazwie Nexus 7, wersja wifi/32GB.
Kosztuje to $250. Zastanawiam się też nad dopłatą $50 za wersję z 3G...

Ale w między czasie chcę zapytać grupy czy w kategorii 7-calowej
jest jakaś lepsza propozycja tableta od tego Nexusa czy to dziś lider?

Nie lepiej Ci wziac ipada mini? Po co chcesz komplikowac sobie zycie?

To może od razu deskę do krojenia, co?

A tak w ogĂłle, to witam :)

Data: 2012-12-19 21:57:49
Autor: Pszemol
atm <_@vp.pl> wrote:

Nie lepiej Ci wziac ipada mini? Po co chcesz komplikowac sobie zycie?

Myslalem o tym ale chyba Android w wersji 4.2 jest wreszcie na etapie
rozwoju w stanie wartym zainteresowania...

Data: 2012-12-20 11:20:58
Autor: kakmar
Dnia 19.12.2012 Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał/a:
atm <_@vp.pl> wrote:

Nie lepiej Ci wziac ipada mini? Po co chcesz komplikowac sobie zycie?

Myslalem o tym ale chyba Android w wersji 4.2 jest wreszcie na etapie
rozwoju w stanie wartym zainteresowania...

Pogadałeś już sobie z GoogleNow?

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-12-20 05:34:28
Autor: Pszemol
atm <_@vp.pl> wrote:

Nie lepiej Ci wziac ipada mini? Po co chcesz komplikowac sobie zycie?

Myslalem o tym ale chyba Android w wersji 4.2 jest wreszcie na etapie
rozwoju w stanie wartym zainteresowania...

Pogadałeś już sobie z GoogleNow?

Nie, nawet nie wiem co to takiego... Tablet Nexusa kupiłem wczoraj wieczór
i juĹź mam pewne spostrzeĹźenia/porĂłwnania z Kindlem Fire HD Amazona:
Nexus ma wyjątkowo kiepski dźwięk z wbudowanych głośników (głośnika?)
w porównaniu z Kindlem Fire HD - Kindle ma dwa głośniki: na górze i na
dole, więc w panoramie masz ładne, głębokie stereo z lewej i prawej...
Ma wyjątkowo czyste wysokie i głębokie basy jak na takie głośniczki pipidupki.
Natomiast Nexus ma głośnik(i) tylko na dole tyłu obudowy (podobnie jak
Samsung Galaxy Tab 7.7 tylko na krawędzi dolnej) i w trybie panorama przy
oglądaniu filmów, dźwięk niestety dochodzi z jednej, prawej strony tylko...
Nie wiem czy byłbym taki rozczarowany gdybym wcześniej nie obejrzał
paru filmĂłw na Kindlu :-) ale w kaĹźdym razie to mi przeszkadza w Nexusie.

Reszta jest po prostu super odlot - szybkość większa, wyraźnie płynniejszy
user interface, wyświetlacz tak samo dobry jak Kindle Fire HD, może mniejsze
ma nasycenie kolorĂłw w systemie operacyjnym, ale to nie przeszkadza nic.

Pierwsze doświadczenie ze ściągnięciem typowych applikacji jakie mam na
iPhone4 jest bardzo pozytywne, wszystko jest - może z wyjątkiem PBS Mobile,
tego nie mogę znaleźć jakoś... No i przeglądarka Chrome jakaś taka chu**wa
w porównaniu do Safari do którego przywykłem, no ale może się przyzwyczaję ;)

Ogólnie bardzo dobrze i jestem zadowolony ze wszystkiego poza dźwiękiem,
ale filmy na tym planuję oglądać głównie w podróżach, więc i tak głównie będzie
przez słuchawki więc jakość wbudowanych głośników ma dla mnie 2-3 rzędne
znaczenie ale w tym aspekcie róşnica na plus dla Kindle Fire HD wali na kolana.
Naprawdę mogę pogratulować inżynierom konstruktorom Kindla za ten dźwięk.
Ciekawe kto im "pomagał" ;-)

Data: 2012-12-20 12:29:56
Autor: Mr Misio
Użytkownik Pszemol napisał:
atm <_@vp.pl> wrote:

Nie lepiej Ci wziac ipada mini? Po co chcesz komplikowac sobie zycie?

Myslalem o tym ale chyba Android w wersji 4.2 jest wreszcie na etapie
rozwoju w stanie wartym zainteresowania...

jeśli chodzi o tablety to raczej tak.

jeśli chodzi o smartfony to... android to przerost formy nad treścią.

mazianie paluchem po ekranie, zeby zadzwonic... no coz, moze ja starej daty jestem, bo dla mnie idealny telefon to taki co sluzy do dzwonienia i długo trzyma na baterii.

Ah, produktywnosc, teraz tyle mozna zrobic na smartfonie bedac w trasie. Albo w domu. Czyli głównie - mozna wiecej pracowac albo wiecej czasu marnowac bezproduktywnie. Jakos do mnie nie przemawia, ze sledzic ma mnie jeszcze google w tym co mam na telefonie, sciagac kontakty ze skype i integrowac wszystko z wszystkim. A potem robisz fotke i nagle cały świat sie smieje, wlacznie z osobami ktorych nie znasz ;)

Data: 2012-12-19 16:00:57
Autor: Mr Misio
[...]

mam nexusa 7 bez 3g (nie potrzebuje, mam mobilny ruter wifi/3g do laptopa i innych urzadzen). I jesli chodzi o N7 to jest rewelacyjny. Mega szybki, doskonaly wyswietlacz, dlugo trzyma na baterii i ogolnie solidnie wykonany (tyl "gumowany" i sie w rece nie slizga w rece).

BTW. Kindle Fire HD to taki Nexus ze zbrandowanym androidem (tak czytalem).

Data: 2012-12-19 15:42:43
Autor: Michal Tyrala
On Wed, 19 Dec 2012 16:00:57 +0100, Mr Misio wrote:
[...]

Ja się przymierzalem do kupienia Nexusa 7 3G, ale udalo mi się kupic
Galaxy Taba 7.7 w podobnej cenie. Tacka, mimo iż nie jest jakąś nowościa
IMO jest w czolowce malych tabletow.
Glownym felerem 7.7 jest jego slaba dostepnosc :(

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-12-19 21:57:49
Autor: Pszemol
Michal Tyrala <wiesiu@bdm.com.pl> wrote:

[...]

rozwiniesz moze mysl w czym Galaxy Tab 7.7 jest lepszy od Nexusa 7?

Data: 2012-12-20 01:09:24
Autor: Mr Misio
[...]

moze w tym 0,7 więcej ;)

Data: 2012-12-19 21:10:12
Autor: Pszemol
"Mr Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> wrote in message
[...]

Widziałem to w sklepie i chyba jedyną zaletą jest gniazdo microSD.
Ale za cenę 32GB Nexusa z 4-rdzeniowym prockiem dostaję 8GB
DualCore Galaxy Taba z AMOLED do których to wyświetlaczy jakoś
nie mogę się przekonać - ten IPS z Nexusa wyglądał wyraźnie lepiej...

No i starszy Android, nie wiem czy mają upgrade czy nie.

Nie wiem co mu się w tym Galaxy Tabie podoba. Nawet szyba przednia
Taba jakoś wyglądała dziwnie, nie wiem czy ma te same zabezpieczenia
odblaskowe co Nexus, ale w sklepie przy świetlówkach ciężko to dobrze
porównać... Czy oba mają ten Gorilla Glass od Corninga??

Wziąłem Nexusa 7 (32GB) bez opcji komórkowej - zobaczymy co będzie
się działo - na razie odkryłem że też nie ma Adobe Flasha, jak iPhone 4 :-)

Data: 2012-12-19 23:32:15
Autor: krzysztofsf
On 20 Gru, 04:10, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:

Wziąłem Nexusa 7 (32GB) bez opcji komórkowej - zobaczymy co będzie
się działo - na razie odkryłem że też nie ma Adobe Flasha, jak iPhone 4 :-)

To sobie doinstaluj :)

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.adobe.flashplayer

Data: 2012-12-20 05:39:04
Autor: Pszemol
"krzysztofsf" <krzysztofsf@wp.pl> wrote in message news:872cd858-2439-4e10-9728-fa3492b2808fr13g2000vbd.googlegroups.com...
[...]

We're sorry, the requested URL was not found on this server.

Czy ten link działa tylko na tablecie? :-)

Swoją drogą - jakie czytniki nntp/news polecicie na tableta z Androidem?

Data: 2012-12-20 04:20:46
Autor: krzysztofsf
On 20 Gru, 12:39, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:
"krzysztofsf" <krzyszto...@wp.pl> wrote in message

> To sobie doinstaluj :)

>https://play.google.com/store/apps/details?id=com.adobe.flashplayer

We're sorry, the requested URL was not found on this server.

Czy ten link działa tylko na tablecie? :-)

Spod PC czy raczej aktualnie laptopa.

U mnie dziala normalnie i w domu i w pracy, z tym, ze jestem
zalogowany do googla, rozpoznaje mnie i informuje jaki telefon mam
zarejestrowany i czy oprogramowanie jest z nim zgodne. Aktualnie prxy
linku mam info, ze oprogramowanie zainstalowane. Uruchomilem IE
(gwarancja niekorzystania) wkleilem adres bez logowania do adresu -
nie rozpoznal Po zalogowaniu - link dziala.

Data: 2012-12-25 10:23:06
Autor: Pszemol
Użytkownik "krzysztofsf" <krzysztofsf@wp.pl> napisał w wiadomości news:7c9587d1-332b-42ce-b14a-e064958a778017g2000vba.googlegroups.com...
> [...]

(gwarancja niekorzystania) wkleilem adres bez logowania do adresu -
nie rozpoznal Po zalogowaniu - link dziala.

Ściągnąłem na tym tablecie kilka aplikacji aby upewnić się, że jestem
zalogowany w Google Play i że mnie Google rozpoznaje, ale mimo to
link powyższy nie działa - dostaję wymowny komunikat o treści:
"We're sorry, the requested URL was not found on this server."

I co robić dalej?

Data: 2012-12-25 10:57:14
Autor: Trybun
W dniu 2012-12-25 10:23, Pszemol pisze:

[...]

W aplikacji Google Play jest wyszukiwarka. Wystarczy do niej wpisać frazę "Flash Player";-)

Data: 2012-12-25 11:48:35
Autor: Pszemol
On Tue, 25 Dec 2012 10:57:14 +0100, Trybun <rg@yahuoo.com> wrote:

> I co robić dalej?

W aplikacji Google Play jest wyszukiwarka. Wystarczy do niej wpisać frazę "Flash Player";-)

Wyobraz sobie, ze nie wystarczy...
Nie ma w rezultatach tego programu.

Data: 2012-12-25 13:02:28
Autor: Mr Misio
> [...]
>
> I co robić dalej?

W aplikacji Google Play jest wyszukiwarka. Wystarczy do niej wpisać

Dokladnie o tym pisalem, sa flashowe plajerki plikow swf

Przypuszczam, ze zalezy to od brandu androida, na niebrandowych, jak w N7 to "google mowi stanowczo nie flashowi" co mnie wkurza o tyle, ze np. gametrailers nie moge przegladac do poduchy. A nie bede przeciez sciagal calych filmow hd zeby potem ogladac z lokalnej pamieci.

Data: 2012-12-25 15:30:21
Autor: Michal Tyrala
On Tue, 25 Dec 2012 13:02:28 +0100, Mr Misio wrote:
 Dokladnie o tym pisalem, sa flashowe plajerki plikow swf

 Przypuszczam, ze zalezy to od brandu androida,

A moze od wersji OSa? Bo na Hauweiu 8500 z Andkiem 2.1 mi się stawiac
nie chce, na wszystkim innym (gdzie wszedzie mam 4.0.x) się postawilo
bez problemu.

Data: 2012-12-25 17:08:09
Autor: Mr Misio
Użytkownik Michal Tyrala napisał:
[...]

No ja juz pisalem, ze na moim nexku od wersji andka 4.0 nie da sie :)

Data: 2012-12-25 17:00:40
Autor: Michal Tyrala
On Tue, 25 Dec 2012 17:08:09 +0100, Mr Misio wrote:
> [...]
> bez problemu.

 No ja juz pisalem, ze na moim nexku od wersji andka 4.0 nie da sie :)

Jestes pewien tego 4.0? gsmarena twierdzi, ze oba Nexusy 7 startowaly od
4.1...

Bo ze mozliwosc zainstalowania apek z marketu zalezy od wersji systemu,
rozdzielczosci i kraju to wiem, od ,,brandingu'' byloby dla mnie pewna
nowoscia. (OK, publisher moze wykopac poszczegolne urzadzenia, ale jesli
tak jest, to pewnie Adobe mialo jakis powod).

A ze to jest soft od jakiegos czasu porzucony, to ja bym jednak
obstawial na OS<4.1.

Data: 2012-12-25 17:21:49
Autor: Pszemol
On Tue, 25 Dec 2012 17:08:09 +0100, Mr Misio <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> wrote:
No ja juz pisalem, ze na moim nexku od wersji andka 4.0 nie da sie
:)

Moj ze sklepu przyszedl z 4.1 i sam sie bezczelnie zaktualizowal do 4.2
Wiec testowalem na 4.2

Data: 2012-12-25 17:39:28
Autor: Mr Misio
[...]

Teraz tez testowalem na 4.2 - u mnie sie nie da, no po prostu flash dzialac moze tylko z odtwarzacza plikow swf, ale w przegladarkach - nie :)

Data: 2012-12-25 18:03:34
Autor: P.B.
On Tue, 25 Dec 2012 17:39:28 +0100, Mr Misio <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> wrote:
> [...]

Teraz tez testowalem na 4.2 - u mnie sie nie da, no po prostu flash dzialac moze tylko z odtwarzacza plikow swf, ale w przegladarkach -

Poniżej macie opis i link do instalacji flasha. Osobiście testowałem dzisiaj na Nexusie 7 JB 4.2.1 i Firefoxie. Flash na stronach dziala idealnie:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1774336

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2012-12-29 07:06:53
Autor: Pszemol
On Tue, 25 Dec 2012 18:03:34 +0100, P.B. <pbernat@wp.pl> wrote:
[...]

Cos musialem zatem zrobic nie tak jak trzeba, bo zainstalowalem FireFoxa, FileManager, sciagnalem ta instalke adobe.flah (najnowsza), zainstalowalem ja z FileManagera i... kupa.
Nie dziala.
Na niektorych stronach z flashem pojawia sie w FireFoxie plugin, ale po kliknieciu na niego nic sie wiecej nie dzieje.
Po odwiedzeniu witryny www.adobe.com i wybraniu strefy Download, potem AdobeFlash wyswietla sie stroniczka z przykladowym samplem flasha ktora pisze ze do jej wyswietlenia moje urzadzenie potrzebuje flasha, czyli ze go nie mam...

Ciekawe co zrobilem inaczej niz Ty...

Data: 2012-12-29 07:22:23
Autor: Pszemol
Nexus 7" 32GB - czy jest coś na rynku lepszego?
Co ciekawe, minute po wyslaniu poprzedniej wiadomosci pojawilo mi sie na ekranie tabliczki okienko pytajace grzecznie o aktualizację Adobe Flash do wersji 11.1!!
A wiec cos jednak sie zainstalowalo, tylko nie dziala...
Sprobowalem wiec uruchomic os od nowa, wybralem power off, poczekalem az sie wylaczyl i właczylem ponownie.
Nic z tego - dalej odwiedzenie firefoxem witryny Adobe pokazuje ze moje urzadzenie nie ma flasha...
Czy Ty widzisz w swoim Nexusie ta animacje flasha na witrynie Adobe?
http://www.adobe.com/m/flashplayer/android.html

Data: 2012-12-29 07:47:00
Autor: P.B.
On Sat, 29 Dec 2012 07:06:53 +0100, Pszemol <Pszemol@PolBox.com> wrote:
Ciekawe co zrobilem inaczej niz Ty...

Nie wiem.  SOA#1

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2012-12-20 09:00:19
Autor: Mr Misio
[...]

jak kazdy android.

mozna zainstalowac po zrootowaniu.

Data: 2012-12-20 00:02:40
Autor: krzysztofsf
On 20 Gru, 09:00, Mr Misio <mrmisiodegriz...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> Wziąłem Nexusa 7 (32GB) bez opcji komórkowej - zobaczymy co będzie
> się działo - na razie odkryłem że też nie ma Adobe Flasha, jak iPhone 4 :-)

Ja zainstalowalem bez rootowania

Data: 2012-12-20 08:14:56
Autor: Michal Tyrala
On Thu, 20 Dec 2012 09:00:19 +0100, Mr Misio wrote:
> Wziąłem Nexusa 7 (32GB) bez opcji komórkowej - zobaczymy co będzie
> się działo - na razie odkryłem że też nie ma Adobe Flasha, jak iPhone 4 :-)

 jak kazdy android.

Mi się wydaje, ze HTC mial Flasha z pudelka wprost.

 mozna zainstalowac po zrootowaniu.

Moze na specyficznym urzadzeniu, ja instalowalem Flasha bez roota.

Data: 2012-12-20 09:54:52
Autor: Mr Misio
[...]

To zalezy od zbrandowania androida.

Google NExus 7 - juz nie pamietam, ale z tego co pamietam, jest anty flash... promuja w ten sposob sam nie wiem co, ale na pewno "nieuzywanie flasha".

Data: 2012-12-20 09:57:02
Autor: Chris
Nexus 7" 32GB - czy jest coś na rynku lepszego?
Mr Misio nabazgrał(a):

[...]

HTC miał starego Androida gdzie flash był standardem, w nowych wersjach Androida od 4.coś już wycieli.

Data: 2012-12-20 01:03:42
Autor: krzysztofsf
On 20 Gru, 09:57, "Chris" <ch...@spam.pl> wrote:

HTC miał starego Androida gdzie flash był standardem, w nowych wersjach
Androida od 4.coś już wycieli.

Osobiscie z podanego powyzej linku zadysponowalem sobie w google play
instalacje flash playera na moim telefonie z Androidem 4.0.3.
Przeslalo na urzadzenie i zainstalowalo, jak inne aplikacje z tego
zrodla.

Data: 2012-12-20 12:10:07
Autor: Mr Misio
Użytkownik krzysztofsf napisał:
[...]

A dziala ci Flash w przegladarkach? Bo playerow flasha do plikow na karcie to jest od groma...

A link dziwny, bo mnie sie nie otwiera :)

Data: 2012-12-20 04:12:42
Autor: krzysztofsf
On 20 Gru, 12:10, Mr Misio <mrmisiodegriz...@gazeta.pl> wrote:
Użytkownik krzysztofsf napisał:> On 20 Gru, 09:57, "Chris" <ch...@spam.pl> wrote:

> [...]
> zrodla.

A dziala ci Flash w przegladarkach? Bo playerow flasha do plikow na

Dziala.
Zalukaj, kinomaniak itp dziala

A link dziwny, bo mnie sie nie otwiera :)

A jestes zalogowany do konta google?

Data: 2012-12-20 12:21:07
Autor: Michal Tyrala
On Thu, 20 Dec 2012 09:57:02 +0100, Chris wrote:
 HTC miał starego Androida gdzie flash był standardem, w nowych wersjach  Androida od 4.coś już wycieli.

Byc moze w 4.x z pudełka, w 2.3 upgradnietym przez OTA do 4.x flash się
ostał.

Data: 2012-12-20 12:20:12
Autor: Michal Tyrala
On Thu, 20 Dec 2012 09:54:52 +0100, Mr Misio wrote:

> Mi się wydaje, ze HTC mial Flasha z pudelka wprost.

 To zalezy od zbrandowania androida.

I to wlasnie chcialem zasugerowac :-)

Data: 2012-12-21 02:05:31
Autor: Pszemol
Nexus 7" 32GB - czy jest coś na rynku lepszego?
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
Wziąłem Nexusa 7 (32GB) bez opcji komórkowej - zobaczymy co będzie
się działo

No i pierwszy raz dziś pożałowałem ze bez opcji komórkowej - siedze wlasnie
na lotnisku O'Hare w Chicago w drodze do Polski i mam 3 godziny do
samolotu... Obejrzalbym sobie jakis film na duzym ekranie a tu kicha...
Musialbym zrobic tethering za $20 z AT&T - gdybym mial opcje komorkowa to
przelozylbym po prostu sima...
Musze sie "przeprosic" z iPhonem :)))

Ech, chyba siostrze dam go pod choinke :) a sobie kupie po powrocie wersje
z simem...

Data: 2012-12-21 06:43:49
Autor: J.F.
Dnia Fri, 21 Dec 2012 02:05:31 +0000 (UTC), Pszemol napisał(a):
[...]

To u was na lotnisku nie ma wifi ?! :-P

Przeciez miales osobny telefonik do tetheringu, przekladasz tam sima i
ogladasz, no chyba ze trzesiesz galotami ze att sie dowie i doliczy :-)

Poza tym ...  przeciez dwie dychy to zaden pieniadz, czemu sobie nie
wydasz, dla przyjemnosci :-P

PS a ten tablet to nawet kamery nie ma ? Bo nozna by uzyc jak lupy :-P

J.

Data: 2012-12-21 13:31:06
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
To u was na lotnisku nie ma wifi ?! :-P

Bezpłatnego nie ma.
Przeciez miales osobny telefonik do tetheringu, przekladasz tam sima i
ogladasz, no chyba ze trzesiesz galotami ze att sie dowie i doliczy :-)

No tu mnie masz, o tym nie pomyslalem... :)

Poza tym ...  przeciez dwie dychy to zaden pieniadz, czemu sobie nie
wydasz, dla przyjemnosci :-P

No właśnie $20 to niedużo ale na 2 godziny filmu to względnie dużo.
Właśnie dlatego zdecyduje się chyba kupic za $50 wersję z modemem gsm...
Jak siostra będzie miła to dostanie prezent :-)

PS a ten tablet to nawet kamery nie ma ? Bo nozna by uzyc jak lupy :-P

Tej nie ma :-P Ma tylko przednią do telekonferencji.

Data: 2012-12-22 10:14:34
Autor: J.F.
Dnia Fri, 21 Dec 2012 13:31:06 +0000 (UTC), Pszemol napisał(a):
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
To u was na lotnisku nie ma wifi ?! :-P
Bezpłatnego nie ma.

Co za niecywilizowany kraj :-P

[...]

No i zaplacisz $50 zeby zaoszczedzic 20$ raz na rok :-P
A kina na tym lotnisku nie ma ?

Jak siostra będzie miła to dostanie prezent :-)

prezent to bylby tablet z LTE :-P

PS a ten tablet to nawet kamery nie ma ? Bo nozna by uzyc jak lupy :-P
Tej nie ma :-P Ma tylko przednią do telekonferencji.

Naklejasz iphona na czole i robisz telekonferencje :-P

No i teraz wiesz po co telefon z karta 64GB :-)

J.

Data: 2012-12-24 14:00:50
Autor: Pszemol
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:1ut2kaoi2y08z$.1cpwsogy54v35$.dlg40tude.net...
[...]

Niemcy jak widać też niecywilizowany, bo też chcą 5 euro za godzinę
wifi na lotnisku w Monachium...

[...]

Mając ten gsm w tablecie wydam znacznie więcej, bo pewnie wtedy
kupię już jakąś SIM prepaid do używania również w USA nie tylko
za granicą... Ale będzie większa wygoda niż tethering z telefonu.

A kina na tym lotnisku nie ma ?

Nie sądzę.

Jak siostra będzie miła to dostanie prezent :-)

prezent to bylby tablet z LTE :-P

Ona nie podróżuje, więc dla niej to bez różnicy, w domu i pracy ma wifi.

PS a ten tablet to nawet kamery nie ma ? Bo nozna by uzyc jak lupy :-P
Tej nie ma :-P Ma tylko przednią do telekonferencji.

Naklejasz iphona na czole i robisz telekonferencje :-P

Chyba nie przemyślałeś tego pomysłu...

No i teraz wiesz po co telefon z karta 64GB :-)

Po co?

Data: 2012-12-24 14:18:08
Autor: J.F.
Dnia Mon, 24 Dec 2012 14:00:50 +0100, Pszemol napisał(a):
To u was na lotnisku nie ma wifi ?! :-P
Bezpłatnego nie ma.
Co za niecywilizowany kraj :-P

Niemcy jak widać też niecywilizowany,

A ktos im to zarzuca ? Autostrady maja cywilizowane :-)

bo też chcą 5 euro za godzinę wifi na lotnisku w Monachium...

I pewnie jeszcze paszport trzeba okazac :-)

A kina na tym lotnisku nie ma ?
Nie sądzę.

no faktycznie, google nawet znajduje "O'Hare - most boring airport" :-)

PS a ten tablet to nawet kamery nie ma ? Bo nozna by uzyc jak lupy :-P
Tej nie ma :-P Ma tylko przednią do telekonferencji.
Naklejasz iphona na czole i robisz telekonferencje :-P
Chyba nie przemyślałeś tego pomysłu...

No jak nie ? kierujesz kamerke tableta na czolo, robisz zoom i ogladasz
duzy obraz :-)

No i teraz wiesz po co telefon z karta 64GB :-)
Po co?

Zeby miec kilka filmow ze soba :-)

J.

Data: 2012-12-24 23:55:32
Autor: Pszemol
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:1hhvnv2mgcv5t.gxscc583ara3.dlg40tude.net...
No i teraz wiesz po co telefon z karta 64GB :-)
Po co?

Zeby miec kilka filmow ze soba :-)

Niestety - wiele filmów mam w serwisach ze streamingiem
których na kartę i tak nie zapiszę sobie bo nie dają takiej opcji.

Data: 2012-12-23 12:07:38
Autor: Michal Tyrala
On Fri, 21 Dec 2012 02:05:31 +0000 (UTC), Pszemol wrote:
[...]

A moze wlasnie, powolutku, zaczynasz dostrzegac po co jest lokalna
pamiec? Bo wlasnie tyle co powyzej mozesz sobie zrobic z plikami w chmurach,
kiedy jestes offline.

Data: 2012-12-23 22:23:10
Autor: Pszemol
Nexus 7" 32GB - czy jest coś na rynku lepszego?
Michal Tyrala <wiesiu@bdm.com.pl> wrote:
On Fri, 21 Dec 2012 02:05:31 +0000 (UTC), Pszemol wrote:
 No i pierwszy raz dziś poĹźałowałem ze bez opcji komĂłrkowej - siedze wlasnie
[...]

Ale ja tam mam pamieci pod dostatkiem - 32gb prawie puste... Pamiec to co
innego a internet to co innego: nic nie zastapi swiezego mieska...

ps po co te wyglupy z pl.test?

Data: 2012-12-20 06:19:21
Autor: Michal Tyrala
On Thu, 20 Dec 2012 01:09:24 +0100, Mr Misio wrote:

> rozwiniesz moze mysl w czym Galaxy Tab 7.7 jest lepszy od Nexusa 7?

 moze w tym 0,7 więcej ;)

No niestety, 0.7 musialem sobie sam kupic :-)

Data: 2012-12-20 05:37:39
Autor: Pszemol
"Michal Tyrala" <wiesiu@bdm.com.pl> wrote in message news:slrnkd5bf9.s0b.wiesiuhydra.ck.polsl.pl...

> rozwiniesz moze mysl w czym Galaxy Tab 7.7 jest lepszy od Nexusa 7?

 moze w tym 0,7 więcej ;)

No niestety, 0.7 musialem sobie sam kupic :-)

Napiszesz nam czemu wybrałeś Taba 7.7 zamiast Nexusa 7?
Wydaje się mi że Nexus jest bardziej udanym rozwiązaniem...
Ma drastycznie lepszy ekran LCD, wali Taba na łopatki!
No i wyraźnie szybszy user interface z procesorem 4-rdzeniowym.

Dało się zrobić Twojemu upgrade Androida do 4.2 czy jesteś na 3.x?

Data: 2012-12-20 13:42:25
Autor: $heikh el $hah
W dniu 2012-12-20 07:19, Michal Tyrala pisze:
No niestety, 0.7 musialem sobie sam kupic:-)

Jak czegoś dobrego, to tylko pogratulować... ;)

--
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Nexus 7" 32GB - czy jest coœ na rynku lepszego?