Nexus 7 a rama..

Data: 2009-10-24 08:29:30
Autor: tadek
Nexus 7 a rama..
On 24 Paź, 17:15, "Kuba \"inimicus\" Stasiak" <mp3...@op.pl> wrote:
Zakupiłem nexus na 7 biegów. Ale ciężka, sama piasta 1836gram i to bez trybu
i nakrętek ;/ Ale nie o tym chciałem.

Zmierzyłem długość i wyszło, że ma 127mm. Jaki więc powinien być rozstaw
widełek dla tej piasty? Jak zrobie ramę na 135mm to będzie za dużo, a rama z
rozstawem 120mm zbyt mało. Czyli zamawiać ramę z rozstawem widełek 130mm?

jeżeli robisz ramę na zamówienie to daj wykonawcy piastę i MA PASOWAĆ

Data: 2009-10-24 17:54:13
Autor: Kuba \"inimicus\" Stasiak
Nexus 7 a rama..

jeżeli robisz ramę na zamówienie to daj wykonawcy >piastę i MA PASOWAĆ

Będzie ciężko, bo rama będzie zamawiana w innym mieście.

Data: 2009-10-24 09:24:32
Autor: tadek
Nexus 7 a rama..
On 24 Paź, 17:54, "Kuba \"inimicus\" Stasiak" <mp3...@op.pl> wrote:
>jeżeli robisz ramę na zamówienie to daj wykonawcy >piastę i MA PASOWAĆ

Będzie ciężko, bo rama będzie zamawiana w innym mieście.

Żaden problem. Mnie ramę robi wykonawca o 400 km od mojego miejsca
zamieszkania. Wysłałem Mu wszystkie części podałem wymiary moje i moje
życzenia dot. ramy. On daje tylko wspornik kierownicy i stopkę. Za
tydzień mam dostać złożony rower.

Nexus 7 a rama..