Nexus 7 vs Nexus 7 hspa+

Data: 2013-02-13 23:51:56
Autor: nejs2
Nexus 7 vs Nexus 7 hspa+
Witam

Czym w praktyce rozni sie tablet Nexus 7 z "hspa+" od nexusa ktory go nie posiada? Widzialem piekne, skomplikowane definicje na wikipedii, ale nie znalazlem odpowiedzi do czego mi to cale hspa+ potrzebne.

Roznica cenowa to ok 200pln, na dodatek w tanszej wersji (bez hspa+) moge dostac za darmo rok gwarancji wiecej (oferta jednego sklepu), wiec do czego mi to cale hspa+ potrzebne?

Data: 2013-02-14 09:21:36
Autor: Tomek
Nexus 7 vs Nexus 7 hspa+
UĹĽytkownik  nejs2@tlen.pl napisaĹ‚:

wiec do czego mi to cale hspa+ potrzebne?

Tutaj :

http://www.androidauthority.com/hspa-vs-lte-which-one-is-better-78120/

masz Ĺ‚adnie opisane wraz z rysunkami i wykresami.

Data: 2013-02-14 07:20:15
Autor: Pszemol
Nexus 7 vs Nexus 7 hspa+
"Tomek" <nie@odpisuj.pl> wrote in message news:kfi6pu$reo$1node2.news.atman.pl...
[...]

Nie zrozumiałeś pytania :-)

Data: 2013-02-14 14:26:50
Autor: Tomek
Nexus 7 vs Nexus 7 hspa+
UĹĽytkownik "Pszemol"  napisaĹ‚:

wiec do czego mi to cale hspa+ potrzebne?
masz Ĺ‚adnie opisane wraz z rysunkami i wykresami.

Nie zrozumiałeś pytania :-)

Ty jesteś taką sierotą czy dalej udajesz? Chcesz to mu rozrysuj dodatkowo w paint`cie do czego mu się przyda hspa+, gdy będzie chciał szybszego neta. Chyba nie uważasz, że miałem mu wskazać samą różnicę między "mieć i nie mieć hspa+ w tablecie"? No bo, że Tobie od lat trzeba tłumaczyć jak chłop krowie na rowie to wszyscy wiemy. Tak, tak, nie tylko ja, wszyscy pozostali też.

Data: 2013-02-14 07:28:15
Autor: Pszemol
Nexus 7 vs Nexus 7 hspa+
"Tomek" <nie@odpisuj.pl> wrote in message news:kfioli$dp5$1node2.news.atman.pl...
[...]

Przeczytaj jego wypowiedĹş news:a94353a4-928b-458e-8228-f56d515ea6efgooglegroups.com
Przekonasz się, że to ja miałem rację :-)

Data: 2013-02-14 09:51:56
Autor: kakmar
Nexus 7 vs Nexus 7 hspa+
Dnia 14.02.2013 nejs2@tlen.pl <nejs2@tlen.pl> napisał/a:
Witam

Czym w praktyce rozni sie tablet Nexus 7 z "hspa+" od nexusa ktory go nie posiada?

Modemem, ten HSPA+ ma modem, możesz wsadzić mu kartę SIM z pakietem
danych i połączyć się z internetem, gdzieś gdzie nie ma WiFi.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2013-02-14 02:13:07
Autor: nexus
Nexus 7 vs Nexus 7 hspa+

> Witam

> Czym w praktyce rozni sie tablet Nexus 7 z "hspa+" od nexusa > ktory go nie posiada? Modemem, ten HSPA+ ma modem, możesz wsadzić mu kartę SIM z pakietem

danych i poł±czyć się z internetem, gdzie¶ gdzie nie ma WiFi.

-- kakmaratgmaildotcom

A mi ciec w sklepie mowil ze tym moge sie polaczyc z internetem zarowno przez wifi jak i przez micro sim. Nie wiedzialem nawet ze w ogole sa sprzedawane tablety bez mozliwosci wlozenia simu

Data: 2013-02-14 11:06:12
Autor: Trybun
Nexus 7 vs Nexus 7 hspa+
W dniu 2013-02-14 10:51, kakmar pisze:
[...]

Pomijając już tego nexusa, co to w ogóle oznacza funkcja obsługi HSPA+? Podobno AREO2 funkcjonuje na takim standardzie, a jednak u mnie doskonale obsługują Aero2 zarówno telefon jaki i tablet, mimo że w specyfikacji maja zaznaczone że nie obsługują HSPA+..

Data: 2013-02-14 11:13:41
Autor: t-1
Nexus 7 vs Nexus 7 hspa+

Uzytkownik <nejs2@tlen.pl> napisal w wiadomosci news:f2156874-85e6-451f-9645-4aaef403c80dgooglegroups.com...
[...]

Zwykly ma dostep do sieci tylko przez WiFi.
Drozszy ma takze dostep do sieci przez GSM , jak kupisz karte SIM z pakietem danych u operatora.

Data: 2013-02-14 11:45:35
Autor: Leszek
Nexus 7 vs Nexus 7 hspa+
W dniu 2013-02-14 11:13, t-1 pisze:

[...]

Dodam dwa grosze. Jak kupowałem (iPada - ale to bez znaczenia - no może tylko tyle, że różnica cenowa to chyba 400zł),
to tez zastanawiałem się na opcją z modemem lub bez. Kupiłem opcję z modemem.
W tej chwili NIE WYOBRAŻAM sobie funkcjonalności tabletu bez modemu!
Tablet to urządzenie wysoce mobilne, możesz zabrać go do pociągu, samochodu nawet lekarza itp.
Brak internetu to znaczna utrata funkcjonalności. Potem dokupiłem drugi tablet - tańszą chińszczyznę bez modemu
- mam zatem porĂłwnanie co to oznacza.
Kartę SIM na rok czasu z 6GB danych kupisz na allegro za 20zł - na rok do poczty i internetu ci w zupełności wystarczy.
L.

Data: 2013-02-14 11:16:38
Autor: Waldek Godel
Nexus 7 vs Nexus 7 hspa+
Dnia Thu, 14 Feb 2013 11:45:35 +0100, Leszek napisał(a):

Dodam dwa grosze. Jak kupowałem (iPada - ale to bez znaczenia - no może tylko tyle, że różnica cenowa to chyba 400zł),
to tez zastanawiałem się na opcj± z modemem lub bez. Kupiłem opcję z modemem.
W tej chwili NIE WYOBRAŻAM sobie funkcjonalno¶ci tabletu bez modemu!
Tablet to urz±dzenie wysoce mobilne, możesz zabrać go do poci±gu, samochodu nawet lekarza itp.

Brak wbudowanego modemu nie oznacza braku internetu w podróży. Czasem
oznacza większ± wygodę. Jeżeli kto¶ podróżuje dużo zagranic± albo w jakie¶
dziwne miejsca o słabym zasięgu (wie¶, działka w lesie) czasem lepiej jest
różnicę kasy zainwestować w Mifi. CHoćby z tego powodu, że mifi ma normaln± kartę SIM, jest do tej karty
łatwiejszy dostęp a przy słabym zasięgu zawsze można mifi postawić na oknie
czy też (wersja hardkorowa) włożyć do szczelnego strunowego woreczka i
powiesić na czubku pięciometrowej tyczki (przypadek autentyczny - jedyny
sposób uzyskania internetu w pewnym miejscu).

W dodatku wybór Mifi daje więcej opcji - można np, zainwestować w wersję
LTE. Albo na ten przykład - EV-DO (jeżeli kto¶ w tak egzotyczne miejsca
podróżuje)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie.

Data: 2013-02-14 12:34:17
Autor: Leszek
Nexus 7 vs Nexus 7 hspa+
W dniu 2013-02-14 12:16, Waldek Godel pisze:
[...]

Owszem, można rozważać opcję poł±czenia również przez bluetooth z komórk± lub wspomniane Mifi.
Tylko takie rozwi±zanie jest mniej wygodne, dwa urz±dzenia, musisz pamiętać i naładowaniu obu,
(Mifi, które widziałem miało na tyle małe baterie, że działało pewnie kilkadziesi±t minut - może pojedyncze godziny).
Tablet otwierasz i w ci±gu pojedynczych sekund masz dostęp do internetu. Każdy widzi to inaczej
- dla mnie jak wspomniałem, modem (niekoniecznie HSPA+) to konieczno¶ć.
Co do Mifi to przypomniała mi się funkcja na iPad-zie (nie wiem czy to działa pod Androidem), który robi za punkt
dostępowy (działa jak Mifi) - wła¶nie ostatnio tego potrzebowałem i z internetu korzystałem nie tylko ja ale i osoba
pracuj±ca na laptopie. Mało tego to działa nawet gdy iPad jest lekko u¶piony (działa tylko poł±czenie z sieci± i WiFi) -
dla mnie genialna sprawa.
L.

Data: 2013-02-14 07:24:59
Autor: Pszemol
Nexus 7 vs Nexus 7 hspa+
"Leszek" <leszbox@wupe.peel> wrote in message news:kfii3n$rcs$1news.task.gda.pl...
[...]

Równie dobrze możesz argumentować że wygodniej jest ładować
jedn± kartę SIM internetem, t± w telefonie, i dzielić te pakiety między
telefon i tablet a nie martwić się o ładowanie ich obu...

[...]

Musisz tak my¶leć jak już wydałe¶ kupę więcej kasy na iPada z GSM
i płacisz więcej za internet każdy miesi±c... :-)

Data: 2013-02-14 14:46:18
Autor: Mr. Misio
Nexus 7 vs Nexus 7 hspa+
Użytkownik Pszemol napisał:

Musisz tak my¶leć jak już wydałe¶ kupę więcej kasy na iPada z GSM
i płacisz więcej za internet każdy miesi±c... :-)

hehehe :)

ja celowo nexusa 7 kupilem bez gsm. Mam ruter gsm z wifi, taki maly mobilny, ktory JEDNˇ karta SIM obsluguje jak trzeba:
laptop
tablet
komorke
laptop zanjomego
tablet znajomej ;)

I do tego moze oblugiwac kilka urzadzen jednoczesnie.

A ze musi byc bateria naladowana? No laptop bez baterii tez duzo nie zdziala. A ze musi byc konto zasilone - mnie lepiej kupowac co jakis czas jeden wiekszy pakiet niz wplacac po pare zlotych na kilka kart...

Data: 2013-02-14 16:18:16
Autor: Pszemol
Nexus 7 vs Nexus 7 hspa+
"Mr. Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> wrote in message news:kfiprc$f0p$1node2.news.atman.pl...
[...]

On ma to samo - też ma jedn± kartę SIM z internetem.
Tylko trzyma j± w tablecie a my w telefonie :-)

Data: 2013-02-14 19:02:21
Autor: krzysztofsf
Nexus 7 vs Nexus 7 hspa+
On 14 Lut, 23:18, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:
"Mr. Misio" <mrmisiodegriz...@gazeta.pl> wrote in message

> [...]

On ma to samo - też ma jedn± kartę SIM z internetem.
Tylko trzyma j± w tablecie a my w telefonie :-)

Trzy rozwiazania - kazde ma wady i zalety.

Przy darmowym internecie z aero2, warto jednak wedlug mnie
zainwestowac w tablet z modemem, zeby miec w nim staly dostep do
calkiem sensownego darmowego internetu bez limitow.

Do internetu mobilnego z telefonu czy miifi, mocniejszego niz ten z
aero, mozna wtedy podlaczac sie okazyjnie poprzez udostepnione lacze
na wifi, gdy chcemy np. pooglaac filmy strumieniowe.
Stacjonarnie naturalnie najlepiej z "domowego" internetu poprzez wifi.

Data: 2013-02-14 14:58:59
Autor: Leszek
Nexus 7 vs Nexus 7 hspa+
W dniu 2013-02-14 14:24, Pszemol pisze:
[...]

To już wnikanie w szczegóły, akurat mam telefon w abonamencie bez internetu i nie chcę dokupować
co miesi±c pakietu, którego czasami nie wykorzystam. Akurat wygodniej mi trzymać w tablecie
prepaida za 20 zł na rok. A co do dzielenia kosztów/pakietów, to ładuje prepaida z telefonu z abo.
i doładowanie wchodzi na fakturę firmow± - to taka kolejna racjonalizacja :-)

[...]

No tutaj min±łe¶ się daleko z prawd± : nie muszę :-P
Bardziej jestem przerażony, że byłem bardzo blisko tego, żeby kupić go bez modemu :-) To byłaby tragedia.
O tym czy generalnie warto tablet z OS zamiast Androida to temat na bardzo dłuuug± dyskusję.
Za internet płacę 20 zł / rok - w telefonie internetu brak.

.... Nejs2 : bierz z HSPA+ :-) i nie czytaj dalej bo Ci wykupi± !

Data: 2013-02-14 15:02:10
Autor: Mr. Misio
Nexus 7 vs Nexus 7 hspa+
Użytkownik Leszek napisał:

i doładowanie wchodzi na fakturę firmow± - to taka kolejna
racjonalizacja :-)

Tak, to jest very wygodne :)

No tutaj min±łe¶ się daleko z prawd± : nie muszę :-P
Bardziej jestem przerażony, że byłem bardzo blisko tego, żeby kupić go
bez modemu :-) To byłaby tragedia.

JAk to punkt widzenia rozni sie ze wzgledu na punkt siedzenia. Dla mnie dramatem (no moze nie duzym,ale zawsze) bylby nexus z modulem GSM :)

O tym czy generalnie warto tablet z OS zamiast Androida to temat na
bardzo dłuuug± dyskusję.

Zapomniales o tabletach z Windows i to z podzialem na RT i nie-RT :)

Data: 2013-02-14 19:24:08
Autor: John Kołalsky
Nexus 7 vs Nexus 7 hspa+

Użytkownik "Mr. Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl>

Kolejka http://www.gsminsider.com/2013/02/many-people-queued-outside-microsoft.html

Porównanie http://siliconangle.com/blog/2012/11/30/microsoft-surface-pro-vs-ipad-galaxy-tab-and-other-top-tablets/

Data: 2013-02-14 16:16:54
Autor: Pszemol
Nexus 7 vs Nexus 7 hspa+
"Leszek" <leszbox@wupe.peel> wrote in message news:kfiqj0$jgn$1news.task.gda.pl...
[...]

To już wnikanie w szczegóły,

Takie same "szczegóły" jak to Twoje ładowanie dwu baterii.
Tu masz ładowanie dwu kart z pakietami...
Założyłem oczywi¶cie że w 2013 roku każdy ma już internet
w telefonie przede wszystkim, a tablet jest tylko dodatkiem...
Ty jeste¶ jakim¶ dziwnym wyj±tkiem.

[...]

Jak to dobrze widzisz, że s± wersje tabliczek z- i bez modemu GSM...
Można sobie dobrać to co komu odpowiada i pasuje :-)

No tutaj min±łe¶ się daleko z prawd± : nie muszę :-P
Bardziej jestem przerażony, że byłem bardzo blisko tego, żeby kupić go bez modemu :-) To byłaby tragedia.

Straszna tragedia :-) Bez przesady - nie b±dĽ taki teatralny... :-)

... Nejs2 : bierz z HSPA+ :-) i nie czytaj dalej bo Ci wykupi± !

Tylko jak ma telefon służbowy i jego pracodawca też tak jak Twój
nie chce aby¶ hulał i szalał po internecie ze służbowego sprzętu
i za ich pieni±dze ;-) W innym przypadku pewnie nie potrzebuje...

Data: 2013-02-15 10:47:00
Autor: Leszek
Nexus 7 vs Nexus 7 hspa+
W dniu 2013-02-14 23:16, Pszemol pisze:

[...]

Dyskusja zaczyna się rozłazić i przestaje mieć zwi±zek z tematem.
Wła¶ciwie to sam jestem tym pracodawc± a jeżeli rzeczywi¶cie
komu¶ robi różnica 20 czy 50 zł rocznie to o czym tu mowa.
Dla mnie to taka wygoda, że zapłaciłbym i 500 gdybym musiał,
ale rozumiem, że nie każdy tak tego potrzebuje.
Jednak mimo wszystko nie rozumiem dlaczego nie kupić
sobie prepaida za 26,99zł/rok i mieć ten internet w tablecie.
http://allegro.pl/orange-free-internet-na-karte-6-gb-rok-promocja-i3026657568.html

Ja to widzę tak, że 999 razy nie będzie potrzebował modemu a ten jeden by mu się
bardzo przydał i st±d twierdzę, że warto.

Oczywi¶cie że może mieć w internet telefonie tylko, u mnie z tabletu korzystaj± też inni domownicy,
czasami i go¶cie - ok. wystarczy, moja rada była "wzi±ć z modemem".
Bez sensu zacz±łem się wdawać w dyskusję co lepsze.
Wystarczy. Niech każdy robi jak mu wygodnie. Pozdrawiam.

Data: 2013-02-15 06:07:17
Autor: Pszemol
Nexus 7 vs Nexus 7 hspa+
"Leszek" <leszbox@wupe.peel> wrote in message news:kfl06j$rn2$1news.task.gda.pl...
Bez sensu zacz±łem się wdawać w dyskusję co lepsze.
Wystarczy. Niech każdy robi jak mu wygodnie. Pozdrawiam.

Ależ z sensem... nie najeżaj się bo przecież żartujemy...
Wiesz co to taka odwrócona buĽka ;-) ? Take it easy!

Data: 2013-02-18 09:10:34
Autor: Leszek
Nexus 7 vs Nexus 7 hspa+
W dniu 2013-02-15 13:07, Pszemol pisze:
[...]

Nie miałem takie zamiaru, tak wyszło :-)

Data: 2013-02-15 12:56:39
Autor: Michal Tyrala
Nexus 7 vs Nexus 7 hspa+
On Fri, 15 Feb 2013 10:47:00 +0100, Leszek wrote:
 moja rada była "wzi±ć z modemem".

Ja bym to uzupełnił o tyle, ze brac z modemem, jesli bedzie mobilne, tak
powazniej.
Bo do noszenia w domu czy zapakowania w domu/pracy zeby się zaj±ć
w tramwaju to wifi-only wystarczy.

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2013-02-14 15:51:09
Autor: Waldek Godel
Nexus 7 vs Nexus 7 hspa+
Dnia Thu, 14 Feb 2013 12:34:17 +0100, Leszek napisał(a):

Tylko takie rozwi±zanie jest mniej wygodne, dwa urz±dzenia, musisz pamiętać i naładowaniu obu,
(Mifi, które widziałem miało na tyle małe baterie, że działało pewnie kilkadziesi±t minut - może pojedyncze godziny).

Współczesne Mifi w typie Huawei E586 działa 3-5 godzin. ¦rednio około 4.
Można posłużyć się ładowarkami USB z paluszków - jakie¶ grosze kosztuj±.

Tablet otwierasz i w ci±gu pojedynczych sekund masz dostęp do internetu.

Tak, nie neguję. Ale czasem oznacza to, że musisz szukać narzędzia, żeby
wydłubać SIM i go zmienić.
[...]

Tak, tyle, że jako typowy produkt Apple szpieguje użytkownia informuj±c
operatora, że tethering jest w użyciu (używa innego APN). Wielu operatorów
blokuje wtedy transmisję. Można to omin±ć, ale wymagany jest jailbreak

Data: 2013-02-17 13:15:51
Autor: the_foe
Nexus 7 vs Nexus 7 hspa+
[...]

moze tez rebic za zdalny port na karty sd (jak wiadomo n7 nie ma slotu sd)

--
the_foe

Data: 2013-02-17 12:26:48
Autor: Waldek Godel
Nexus 7 vs Nexus 7 hspa+
Dnia Sun, 17 Feb 2013 13:15:51 +0100, the_foe napisał(a):

[...]

Racja, zapomniałem.
Może z tego powodu, że nie jest to specjalnie wygodne (przez www)

Data: 2013-02-14 11:50:36
Autor: Trybun
Nexus 7 vs Nexus 7 hspa+
[...]

Ale co to ma wspólnego z HSPA+? Są setki urządzeń które mają wmontowane modemy GSM/UMTS a nie maja tego magicznego HSPA+.

Data: 2013-02-14 11:11:09
Autor: Waldek Godel
Nexus 7 vs Nexus 7 hspa+
Dnia Thu, 14 Feb 2013 11:50:36 +0100, Trybun napisał(a):

Ale co to ma wspólnego z HSPA+? S± setki urz±dzeń które maj± wmontowane modemy GSM/UMTS a nie maja tego magicznego HSPA+.

Niedużo. Za to sporo z czytaniem ze zrozumieniem.

Data: 2013-02-14 12:34:36
Autor: Trybun
Nexus 7 vs Nexus 7 hspa+
W dniu 2013-02-14 12:11, Waldek Godel pisze:
Dnia Thu, 14 Feb 2013 11:50:36 +0100, Trybun napisał(a):

Ale co to ma wspólnego z HSPA+? S± setki urz±dzeń które maj± wmontowane
modemy GSM/UMTS a nie maja tego magicznego HSPA+.
Niedużo.

Dziękuję, na pewno wezmę pod uwagę przy zakupie nowego sprzętu. Niedużo, a więc nie warto wydawać jakiej¶ ekstra kasy na to.

Data: 2013-02-14 05:10:43
Autor: nexus
Nexus 7 vs Nexus 7 hspa+
Dzieki

Czyli brak hspa+ nie oznacza ze nie da sie wlozyc sima i miec dostep do internetu przez operatora? A z hspa+ jedyna roznica to szybkosc polaczenia?

Data: 2013-02-14 07:26:51
Autor: Pszemol
Nexus 7 vs Nexus 7 hspa+
"nexus" <nejs2@tlen.pl> wrote in message news:a94353a4-928b-458e-8228-f56d515ea6efgooglegroups.com...
Czyli brak hspa+ nie oznacza ze nie da sie wlozyc sima
i miec dostep do internetu przez operatora?
A z hspa+ jedyna roznica to szybkosc polaczenia?

NIE! Nexus z modemem GSM to ten drozszy, a magiczna
nazwa której nie rozumiesz to po prostu typ/generacja
tego modemu GSM. Do tego tanszego SIMa nie wlozysz.
Masz w tej tanszej tabliczce dostep do netu tylko przez wifi.

Data: 2013-02-14 15:51:41
Autor: Waldek Godel
Nexus 7 vs Nexus 7 hspa+
Dnia Thu, 14 Feb 2013 05:10:43 -0800 (PST), nexus napisał(a):

Dzieki

Czyli brak hspa+ nie oznacza ze nie da sie wlozyc sima i miec dostep do internetu przez operatora? A z hspa+ jedyna roznica to szybkosc polaczenia?

Czasem oznacza. Trzeba dokładnie czytać opis.

Data: 2013-02-19 09:21:06
Autor: Trybun
Nexus 7 vs Nexus 7 hspa+
W dniu 2013-02-14 14:10, nexus pisze:
Dzieki

Czyli brak hspa+ nie oznacza ze nie da sie wlozyc sima i miec dostep do internetu przez operatora? A z hspa+ jedyna roznica to szybkosc polaczenia?

Chyba właśnie o to chodzi... wgląda na to że "+" to szybszy transfer, i tym się różni od zwykłego HSPA.

Data: 2013-02-19 06:58:40
Autor: Pszemol
Nexus 7 vs Nexus 7 hspa+
"Trybun" <ilih@yachuoo.com> wrote in message news:kfvclg$fvo$1node2.news.atman.pl...
[...]

Czy Wy jesteście inteligentni inaczej? :-) Nexus 7 występuje
w trzech wersjach: tania - 16GB pamięci i bez modemu cellular,
droższa 32GB pamięci i bez modemu komórkowego no
i najdroższa: 32GB pamięci z modemem komórkowym.

Więc wybór w tym wątku jest pomiędzy Nexusem 7 tylko z wifi
a Nexusem 7 z wifi i modemem komĂłrkowym, tenĹĽe akurat
w wersji hspa+ i nie ma wyboru innego modemu komĂłrkowego
bo tylko taki montujÄ… aktualnie w tej droĹĽszej wersji...

Po co snuć dywagacje bezsensowne jak można odwiedzić witrynę
internetową producenta i wszystkiego dowiedzieć się z 1szej ręki?
https://play.google.com/store/devices/details?id=nexus_7_16gb&feature=microsite&hl=en
Nie ma tu wyboru pomiędzy hspa i hspa+, panowie, zlitujcie się!

Data: 2013-02-19 14:47:06
Autor: Trybun
Nexus 7 vs Nexus 7 hspa+
W dniu 2013-02-19 13:58, Pszemol pisze:

[...]

W tym wypadku akurat nie chodziło o Nexusa, a o standard HSPA i HSPA+ jako taki.

Data: 2013-02-19 17:18:41
Autor: Pszemol
Nexus 7 vs Nexus 7 hspa+
"Trybun" <ilih@yachuoo.com> wrote in message news:kfvvoo$k17$2node1.news.atman.pl...
[...]

Ty to tak (dodam: błędnie) zrozumiałeś...
Tymczasem chodziło o to, czy kupić Nexusa z czy bez modemu GSM/HSPA+
Bo nie istniejÄ… wersje Nexusa z HSPA i HSPA+ :-)

Data: 2013-02-20 18:54:59
Autor: Trybun
Nexus 7 vs Nexus 7 hspa+
W dniu 2013-02-20 00:18, Pszemol pisze:

[...]

Oj Przemo, nie czytasz wszystkich postów i później zgłaszasz jakieś nieuzasadnione pretensje.

Data: 2013-02-21 22:00:14
Autor: Pszemol
Nexus 7 vs Nexus 7 hspa+
"Trybun" <ilih@yachuoo.com> wrote in message news:kg32ji$3ii$2node2.news.atman.pl...
[...]

Którego posta Twoim zdaniem nie przeczytałem?
Bo ten, na który odpowiedziałeś, pochodził od grupowicza
nexus <nejs2@tlen.pl> który nie wiedział do czdgo hspa+
może być potrzebne i sądził że ten Nexus 7 bez hspa+ ma hspa :-)
Pytał on wyraźnie o tabliczkę Nexusa a nie o to czym się standard
hspa od hspa+ różni, jak błędnie zrozumiałeś...

Ale to nic - błądzenie jest rzeczą ludzką :-)

Data: 2013-02-22 10:23:29
Autor: Trybun
Nexus 7 vs Nexus 7 hspa+
W dniu 2013-02-22 05:00, Pszemol pisze:

[...]

Potwierdzam, ale nie rĂłb z tego dylematu. Po prostu ja o niebie to o chlebie. Wiesz myĹ›lÄ™ ĹĽe na takie widzenie sprawy przez Ciebie zasadnicze znaczenie  ma fakt ĹĽe jesteĹ› wĹ‚aĹ›cicielem owego Nexusa.

Data: 2013-02-22 05:15:46
Autor: Pszemol
Nexus 7 vs Nexus 7 hspa+
"Trybun" <ilih@yachuoo.com> wrote in message news:kg7de9$99b$1node2.news.atman.pl...
[...]

to o chlebie. Wiesz myślę że na takie widzenie sprawy przez Ciebie

Myślę, że większy efekt daje przeczytanie tytułu wątka ;-)

Data: 2013-02-22 14:17:30
Autor: Trybun
Nexus 7 vs Nexus 7 hspa+
W dniu 2013-02-22 12:15, Pszemol pisze:
[...]

Właściwie to nie ma się o co spierać. ;-)

Data: 2013-02-15 14:40:16
Autor: atm
Nexus 7 vs Nexus 7 hspa+
Data: 2013-02-15 15:16:16
Autor: Chris
Nexus 7 vs Nexus 7 hspa+
atm nabazgral(a):

Apropos Nexusow, refurbishe maja sie pojawic w niezlej cenie:
http://www.tabletmaniak.pl/81547/nexus-7-499-zlotych-oficjalnym-sklepie-as
usa/attachment/nexus-7-5/

499,00 zl Wszystkie ceny zawieraja podatek
produkt niedostepny

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawdz historie auta i zobacz czy nie bylo wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdz VIN, wyposazenie, przebieg, historie wypadkowa.