Nexus 7 vs Nexus 7 hspa+

Data: 2013-02-14 09:51:56
Autor: kakmar
Nexus 7 vs Nexus 7 hspa+
Dnia 14.02.2013 nejs2@tlen.pl <nejs2@tlen.pl> napisał/a:
Witam

Czym w praktyce rozni sie tablet Nexus 7 z "hspa+" od nexusa ktory go nie posiada?

Modemem, ten HSPA+ ma modem, możesz wsadzić mu kartę SIM z pakietem
danych i połączyć się z internetem, gdzieś gdzie nie ma WiFi.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2013-02-14 02:13:07
Autor: nexus
Nexus 7 vs Nexus 7 hspa+

> Witam

> Czym w praktyce rozni sie tablet Nexus 7 z "hspa+" od nexusa > ktory go nie posiada? Modemem, ten HSPA+ ma modem, możesz wsadzić mu kartę SIM z pakietem

danych i poł±czyć się z internetem, gdzie¶ gdzie nie ma WiFi.

-- kakmaratgmaildotcom

A mi ciec w sklepie mowil ze tym moge sie polaczyc z internetem zarowno przez wifi jak i przez micro sim. Nie wiedzialem nawet ze w ogole sa sprzedawane tablety bez mozliwosci wlozenia simu

Data: 2013-02-14 11:06:12
Autor: Trybun
Nexus 7 vs Nexus 7 hspa+
W dniu 2013-02-14 10:51, kakmar pisze:
[...]

Pomijając już tego nexusa, co to w ogóle oznacza funkcja obsługi HSPA+? Podobno AREO2 funkcjonuje na takim standardzie, a jednak u mnie doskonale obsługują Aero2 zarówno telefon jaki i tablet, mimo że w specyfikacji maja zaznaczone że nie obsługują HSPA+..

Nexus 7 vs Nexus 7 hspa+