Nexus 7 w ramie na samozamykacz?

Data: 2010-11-27 14:56:38
Autor: ToMasz
Nexus 7 w ramie na samozamykacz?

Tak się składa, że posiadam piastę NEXUS7. Jednak do nowoczesnych ram
(bez haków z regulacją) nijak da się to zamontować by łańcuch był
naciągnięty. Już myślałem, że muszę zrezygnować z tego projektu gdy
znalazłem artykuł od Endurorider. Wynika z niego, że przy zastosowaniu
napinacza wszystko powinno być ok. W związku z tym mam pytania:
 1 - Czy to prawda, że zastosowanie napinacza bÄ™dzie dziaÅ‚ać? Co z
hamowaniem do tyłu (kontra). Nie będzie problemów?

będą problemy. działać będzie ale to sprawa lekko losowa

2 - Jaka zębatka jest w Nexusach? 3/32 cala czy 1/8 cala? Czy będzie mi
współpracować z korbą alivio 3 biegową od górala, czy muszę również
zmienić korbę na 1 biegową?

stawiam ze trzeba zmienić łańcuch na szerszy, korba z górala "da radę"
na szerszym łańcuchu

nie wiem czy wiesz ale jest coś takiego jak półogniwo za 8zł i dzieki
temu masz regualcje łańcucha o ok 12mm na obwodzie co przeciętnie daje
6mm na odległości pomidzy zębatką przednią i tylną. Wydaje mi sie ze to
dobre rozwiÄ…zanie - biorÄ…c pod uwagÄ™ wady napinacza.

ToMasz

Data: 2010-11-27 15:54:46
Autor: Kuba \"inimicus\" Stasiak
Nexus 7 w ramie na samozamykacz?
bêd± problemy. dzia³aæ bêdzie ale to sprawa lekko losowa

;/ Je¶li bêd± problemy to na tej ramie nie z³o¿ê napêdu wewnêtrznego z kontr±. Projekt musi wiêc byæ przeniesiony w przysz³o¶æ, a¿ kiedy¶ siê takiej dorobiê...

Nexus 7 w ramie na samozamykacz?