Nexus Inter-7 - czy pyrkocze?

Data: 2011-03-04 11:14:57
Autor: Spajk
Nexus Inter-7 - czy pyrkocze?
Witam.
Przymierzam się do zakupu roweru z t± piast±.
Pytanie do posiadaczy - czy ta piasta pyrkocze w trakcie jazdy (w czasie
pedałowania)?
Spotkałem się z piast± która pyrkotała bez przerwy, zarówno w trakcie
pedałowania jak i na "luzie". Podobno dla niektórych to normalne.

Data: 2011-03-04 05:58:37
Autor: rzymo
Nexus Inter-7 - czy pyrkocze?
On 4 Mar, 11:14, Spajk <b...@dresu.pl> wrote:
Witam.
Przymierzam si do zakupu roweru z t piast .
Pytanie do posiadaczy - czy ta piasta pyrkocze w trakcie jazdy (w czasie
peda owania)?

Jak najbardziej tak. Do tego 'cykanie' jest inne na różnych
przełożeniach ;)

Data: 2011-03-05 09:21:37
Autor: Grzegorz
Nexus Inter-7 - czy pyrkocze?
Hello rzymo !:
[...]

I zależy też od ilo¶ci i gęsto¶ci smarowidła, które jest w ¶rodku :-D !

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2011-03-05 01:18:48
Autor: (p)
Nexus Inter-7 - czy pyrkocze?
On 4 Mar, 11:14, Spajk <b...@dresu.pl> wrote:
Pytanie do posiadaczy - czy ta piasta pyrkocze w trakcie jazdy (w czasie
peda owania)?
Spotka em si z piast kt ra pyrkota a bez przerwy, zar wno w trakcie
peda owaniajak ina "luzie". Podobno dla niekt rych to normalne.

Moja nie pyrkocze przy pedałowaniu, tylko trochę na "luzie".

paveu

Data: 2011-03-05 12:30:33
Autor: Spajk
Nexus Inter-7 - czy pyrkocze?
Sat, 5 Mar 2011 01:18:48 -0800 (PST), na pl.rec.rowery, (p) napisał(a):

[...]

O matko, to na razie 2 pyrkocz± i jedna nie, dalej jestem w kropce.
Mam w tej chwili Nexusa 8 i ten pyrkocze tylko jak się nie pedałuje.
Dziewczyna ma AWC i hałasuje cały czas. Mnie cykanie denerwuje, a chciałem zmienić rower na taki co ma Inter-7.

Data: 2011-03-05 13:54:35
Autor: Jaroslaw Berezowski
Nexus Inter-7 - czy pyrkocze?
Dnia Sat, 05 Mar 2011 12:30:33 +0100, Spajk napisał(a):

Mnie cykanie denerwuje, a
chciałem zmienić rower na taki co ma Inter-7.
Pyrkocza sprzegla jednokierunkowe (w piastach o wiekszej liczbie przelozen sa zazwyczaj dwa zestawy przekladni, bez sprzegla bylyby zablokowane.
Chcesz bez takiego ficzera, kup 3biegowwca albo... NiVinci :P

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

Data: 2011-03-05 09:43:26
Autor: rzymo
Nexus Inter-7 - czy pyrkocze?
On 5 Mar, 13:54, Jaroslaw Berezowski <prezyd...@gov.pl> wrote:
[...]

Przecież 3-biegowe też terkocz± jak najęte... ;) NuVinci nie wiem, nie
miałem.

Data: 2011-03-06 07:20:36
Autor: kml
Nexus Inter-7 - czy pyrkocze?

Użytkownik "Spajk" <bez@dresu.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iu7aa46m83gg$.1u7hjc5q2vs38$.dlg40tude.net...

[...]

Zamiast wymy¶lać włóż sobie papierek w szprychy, zmiana dĽwięku Cię uspokoi ;) TTTM i trzeba z tym żyć ;)

http://endurorider.pl
02/03/11 zaczęło się!

Data: 2011-03-06 20:10:09
Autor: Krzyś Cierpiętnik
Nexus Inter-7 - czy pyrkocze?
Spajk wrote:

O matko, to na razie 2 pyrkoczÄ… i jedna nie, dalej jestem w kropce.
Mam w tej chwili Nexusa 8 i ten pyrkocze tylko jak się nie pedałuje.

Nowsze Nexusy 8 sÄ… ciche (roller clutch) - http://42.pl/u/2z74

--
KrzyĹ›

Nexus Inter-7 - czy pyrkocze?