Nexus4 - nie wyłącza sie

Data: 2014-08-27 12:41:38
Autor: ader
Nexus4 - nie wyłącza sie
Ostatnio chciałem wyłączyc nexusa4, ale przytrzymuje przycisk power i sie nic nie dzieje, tylko obraz ciemnieje i blokuje sie menu.
Boje sie ze jak sie wyłączy ( np bateria sie wyczerpie ) to nie bede mogl go wlaczyc

Data: 2014-08-27 13:41:53
Autor: Maciej Bebenek
Nexus4 - nie wyłącza sie
W dniu 2014-08-27 12:41, ader pisze:
[...]

Jeżeli się blokuje, to przycisk power działa.

Data: 2014-08-27 14:56:49
Autor: ader
Nexus4 - nie wyłącza sie
W dniu 2014-08-27 13:41, Maciej Bebenek pisze:
[...]

No to to wiem :) Ale dlaczego nie wyskakuje " WYŁĄCZ SIĘ" itd

Data: 2014-08-27 15:21:03
Autor: Trybun
Nexus4 - nie wyłącza sie
[...]

Coś się pewnie podwiesiło. Restart systemu powinien pomóc.

Data: 2014-08-27 16:30:03
Autor: ader
Nexus4 - nie wyłącza sie
W dniu 2014-08-27 15:21, Trybun pisze:
[...]

hmm a jak sie taki restart robi i czy strace wszystkie zapisane na nim rzeczy ?

Data: 2014-08-27 14:33:02
Autor: masti
Nexus4 - nie wyłącza sie
ader wrote:

[...]

wyjmij baterię na chwilę. Nic nie stracisz.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-08-27 16:41:38
Autor: ader
Nexus4 - nie wyłącza sie
W dniu 2014-08-27 16:33, masti pisze:
ader wrote:

[...]

:) w nexusie bateria jest wbudowana

Data: 2014-08-27 17:21:13
Autor: atm
Nexus4 - nie wyłącza sie
ader wrote:

[...]

Przytrzymaj guzik Power przez 5-10sek.

Data: 2014-08-27 19:41:58
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Nexus4 - nie wyłącza sie

"atm" 53fdf773$0$2367$65785112@news.neostrada.pl

:) w nexusie bateria jest wbudowana

Przytrzymaj guzik Power przez 5-10sek.

Albo poszukaj małego otworu, w który wkłada się
szpilkę -- najlepiej zajrzyj do instrukcji.
(nie każda dziura służy do restartu)

Data: 2014-08-27 22:16:51
Autor: K
Nexus4 - nie wyłącza sie
On 27/08/2014 18:41, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

[...]

to nie nawigacja z biedronki.

Data: 2014-08-28 16:09:52
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Nexus4 - nie wyłącza sie

"K" ltlhs0$18rt$1@adenine.netfront.net

Przytrzymaj guzik Power przez 5-10sek.

Albo poszukaj małego otworu, w który wkłada się
szpilkę -- najlepiej zajrzyj do instrukcji.
(nie każda dziura służy do restartu)

to nie nawigacja z biedronki.

Nie szkodzi -- nie tylko takie nawigacje mają dokumentacje.

Data: 2014-08-27 18:08:41
Autor: Mirek Ptak
Nexus4 - nie wyłącza sie
Dnia 2014-08-27 16:33, *masti* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
ader wrote:

hmm a jak sie taki restart robi i czy strace wszystkie zapisane na nim
rzeczy ?

Jeśli masz włączoną synchronizację z google to niewiele stracisz - kontakty i kalendarz na pewno same się po resecie odtworzą jak tylko się na googla zalogujesz.
Jeśli tel. w tej chwili działa to podłącz do komputera i zgraj sobie (bez iTunes ;) ) wszystkie potrzebne pliki. SMSy (jeśli potrzebujesz) możesz zapisać za pomocą SMS Backup&Restore - też skopiuj na komputer lub do chmury.

wyjmij baterię na chwilę. Nic nie stracisz.

Dwie śrubeczki w okolicach gniazda USB

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2014-08-27 18:28:08
Autor: K
Nexus4 - nie wyłącza sie
ader wrote:

[...]

ale swoja droga jezeli kolo nie troluje, to ladnym gownem jest czasami andrzej.

Nexus4 - nie wyłącza sie