Nezła jazda...

Data: 2009-08-20 14:58:10
Autor: BoDro
Nezła jazda...
"Uczestnicy wypadku odjechali z miejsca zdarzenia. Policja prowadzi
¶ledztwo, które ma ustalić ich dane".

no bo jak się nic nie stało, to po co jakie¶ ceregiele :-)

filmik:

http://tiny.pl/hh8kd

--

Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2009-08-20 15:28:01
Autor: Kacper Perschke
Nezła jazda...
Dnia 20.08.2009 BoDro <bolek@lolek.pl> napisał/a:
[...]
http://tiny.pl/hh8kd

A tam:

[...]
Policja ostrzega
[...]
Rowerzysta nie powinien przejeżdżać po przejściu dla pieszych. Powinien
zatrzymać się, zsiąść z roweru i poczekać na zielone światło. Następnie
upewniwszy się, że nie nadjeżdża żaden pojazd, przejść na drugą stronę.

Ostatnie zdanie puentuje stosunek policji i kierowcĂłw do rowerzystĂłw.

KAcper

Data: 2009-08-20 06:38:08
Autor: Szprota aka Stefandora
Nezła jazda...
On 20 Sie, 15:28, Kacper Perschke <zbp.yv...@rxupferc.ercpnx> wrote:
Dnia 20.08.2009 BoDro <bo...@lolek.pl> napisał/a:

> [...]
>http://tiny.pl/hh8kd

A tam:

> [...]
> Policja ostrzega
> [...]
> Rowerzysta nie powinien przejeżdżać po przej¶ciu dla pieszych. Powinien
> zatrzymać się, zsi±¶ć z roweru i poczekać na zielone ¶wiatło. Następnie
> upewniwszy się, że nie nadjeżdża żaden pojazd, przej¶ć na drug± stronę.

Ostatnie zdanie puentuje stosunek policji i kierowców do rowerzystów.

Eee... to tylko zdrowy rozs±dek - w sumie pieszy też przed wej¶ciem na
przej¶cie powinien sie upewnić czy nie nadjeżdża jaki¶ wariat, który
zignorował sygnały ¶wietlne (np. skręcaj±c na strzałce). Zielone
¶wiatło nie jest gwarantem bezpieczeństwa na przej¶ciach/przejazdach.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-08-20 16:07:19
Autor: pianagol[LUB]
Nezła jazda...

Użytkownik "Kacper Perschke" <zbp.yvnzt@rxupferc.ercpnx> napisał w wiadomości news:slrnh8qjr1.ad6.zbp.yvnztsztywniak.nawsiegda...

[...]

Czy do kogoś dotarło w ogóle, że ten gość na rowerze jest skończonym kretynem?

--
zdrowya ĹĽyczÄ™,
pianagol

Data: 2009-08-20 16:19:07
Autor: BoDro
Nezła jazda...
"pianagol[LUB]" napisał:

Czy do kogoś dotarło w ogóle, że ten gość na rowerze jest skończonym
kretynem?

facet przeżył, więc dzieło jego kretynizacji nie zostało jeszcze
doprowadzone do końca :-)

--

Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2009-08-20 18:34:15
Autor: kosik
Nezła jazda...

Użytkownik "pianagol[LUB]" <pranagal@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h6jlak$dim$1news.onet.pl...
Czy do kogoś dotarło w ogóle, że ten gość na rowerze jest skończonym kretynem?

Mamm podobne odczucia. Gość w astrze pewine był spanikowany ale powinien wyjsć i dac w pysk rowerzyście...

Pozdrawiam
kosik

Data: 2009-08-20 17:39:04
Autor: Rem
Nezła jazda...
Remek wymodził:

> [...]
> upewniwszy się, że nie nadjeżdża żaden pojazd, przej¶ć na drug± stronę.

Ostatnie zdanie puentuje stosunek policji i kierowców do rowerzystów.

No i niby jaki jest on?

Data: 2009-08-20 22:08:15
Autor: dobrov
Nezła jazda...

No nie... Niezawodny TVN.

"Łamie wszelkie zasady bezpieczeństwa"
Genialne - również zasadę, by nie uprawiać seksu z nieznajomymi?

"Gwałtowne hamowanie, pisk opon i uderzenie."
Ja tam widzę uderzenie a potem słyszę pisk.

"nie patrzy na sygnalizator"
A sk±d wiesz kretynie, że nie patrzy?

I jeszcze się nie może zdecydować co do płci sprawcy.
Ten TVN to gorsze g... od superekspresu.

P.S.
Ale jak to, jak to? A gdzie o kasku?

Nezła jazda...