Ni chuja, odstawiam samochód do garażu

Data: 2011-11-30 04:30:26
Autor: stevep
Ni chuja, odstawiam samochód do garażu
Dnia 29-11-2011 o 20:00:56 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

Odstawiam samochód na zimę do garażu, nie będę karmił auta, mam do  wyżywienia dzieci. Nie będę tankował Żydom kiebzy. Ja potrafię się bez  samochodu obejść, potrafię się przestawić w jeden dzień. Tylko tak,  można z nimi wygrać, tylko tak można ich poskromić, tylko strajk  generalny...

boukun
A nie mógłbyś sobie urządzić głodówki? Korzyści będą dwie spadnie ci  pasibrzuch i zaoszczędzisz na wydatkach.

--
stevep

Data: 2011-11-30 09:23:24
Autor: boukun

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v5qpc0ww50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Jeszcze trochę i to nas czeka. Po ostatnich podwyżkach cukru, zacząłem mniej słodzić.

boukun

Data: 2011-11-30 09:42:33
Autor: wolim
W dniu 2011-11-30 09:23, boukun pisze:

[...]

No to zaoszczędziłeś 2 złote miesięcznie.

Ni chuja, odstawiam samochód do garażu