Ni ma siły...ona PObiła juz nawet rudego pinokia!! :D

Data: 2015-01-14 23:11:33
Autor: El Comandante
Ni ma siły...ona PObiła juz nawet rudego pinokia!! :D
~PL (19:59)

"Nie ma dla mnie ważniejszej sprawy niż praca i bezpieczeństwo górników - stwierdziła premier. " BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAHAHAHAA!!!!!!!!!! Ni ma siły...ona PObiła juz nawet rudego pinokia!! :D

Data: 2015-01-14 23:40:48
Autor: El Comandante
"El Comandante" <el_comandante@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:m96pik$id0$1speranza.aioe.org...
[...]

~Pinokio (19:52)

Znowu łże jak pies. O przepraszam - jak tusk.

~olo (20:13)
100/100

~Kali (20:14)
Bo ona tez z PO a tam wszyscy tacy

~:-> (20:33)
Kali - popieram

~lach (21:02)
tusk po dunsku to niemiec!!!!!!...nie bedzie niemiec plul nam w twarz,i dzieci nam germanil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

~czerwony lech (20:00)

niech pani ustaapi zer stanowiska,jest pani przyczyna niepokojow w Polsce.najpierw w telewizji pani mowi o likwidacji a teraz rozmawiać?? wie pani co pewnego dnia w Polsce zroba majdan i rozlicza tych co polske prywatyzowali / rozkradli / i stworzyli republikę kolesi

Ni ma siły...ona PObiła juz nawet rudego pinokia!! :D