Niam, niam

Data: 2014-02-23 00:10:01
Autor: boukun
Niam, niam
Wczoraj pizza włoska mojego wyrobu i receptury
http://photos.nasza-klasa.pl/8000061/155/other/std/bba8698921.jpeg

http://photos.nasza-klasa.pl/8000061/156/other/std/c5ba9dd5ac.jpeg

a dzisiaj zrobiłem pyszny sernik wiedeński, yhmm, palce lizać...
http://photos.nasza-klasa.pl/8000061/154/other/std/29b5776f66.jpeg

http://photos.nasza-klasa.pl/8000061/157/other/std/791c12eb9a.jpeg

Gdzieś czytałem ostatnio w Internecie, że kucharze włoscy czy jacyś inni krytykują robienie zdjęć potraw, że to niby jakaś profanacja, czy coś w tym stylu, że nie mależy fotografować potraw przed ich konsumpcją, bo w tym czasie jedzenie wystyga i jest niby mniej smaczne... Co za głupota..., jak zrobie sobie zdjęcie, to smak będę dłużej pamiętał...

boukun

Data: 2014-02-22 16:45:17
Autor: stchebel
Niam, niam
W dniu niedziela, 23 lutego 2014 00:10:01 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
[...]

Wygląda smaczyście. Dawaj przepis na ciasto, bo kurka wódka niezbyt mi ten element tej potrawy wychodzi. Ale tak krok po kroku ze szczegółami. Jak nie chcesz tutaj, to walnij mi to na nk. Ino nie na pl.rec.kuchnia, bo to dom waryjotów opanowany przez schizofreniczkę xxl i tłumoka "stokrotka".

Data: 2014-02-23 02:30:40
Autor: boukun
Niam, niam
Użytkownik <stchebel@gmail.com> napisał w wiadomości news:2103f8b8-5770-4983-acce-d5192ef5b9fegooglegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Przepis na ciasto do pizzy:

250 gram mąki pszennej (450-ka tortowa lepsza jak 650-ka luksusowa)
150 ml ciepłej wody
25 gram drożdży świeżych (lub 6-7 gram drożdży instant)
solidna szczypta soli (4 gram)

Składników jak widać nie jest wiele. Tajemnicą jest sposób wyrabiania ciasta:

  1.. Mąkę i sól wsypuję do dużej miski
  2.. Drożdże wrzucam do ciepłej wody i rozpuszczam je, tak aby uzyskać jednolity płyn i odstawiam na kilka minut na bok
  3.. Wodę z drożdżami wlewam do miski z mąką i zaczynam wyrabiać ciasto
  4.. Wyrabiam je dobrych kilka minut, aż uzyskam miękkie, sprężyste ciasto nie klejące się do dłoni
  5.. Kulę ciasta pozostawiam w przykrytej misce na ok. 30 minut w ciepłym miejscu - w tym czasie powinno podwoić swoją objętość
  6.. Wyrośnięte ciasto oprószam delikatnie mąką, przekładam na posmarowaną oliwą blachę - można je w tym momencie rozwałkować lub rozkręcić podrzucając w górę tak jak to robią na amerykańskich filmach ;)
  7.. Następnie rozprowadzam ciasto na pizzę na całej powierzchni blachy w ten sposób, że jest cienkie na środku i nieco grubsze po bokach
  8.. Teraz pozostaje już tylko nałożyć dodatki.
Wypiekać lepiej najpierw w niższej temperaturze, jakieś 220 stopni z 10 minut, a potem w 250 stopniach z termoobiegiem do 15 minut. Kiedy ser stopi się i ładnie przyrumieni, a boki ciasta nabiorą złotego koloru, pizza jest gotowa!

boukun

Data: 2014-02-22 18:10:44
Autor: stchebel
Niam, niam
W dniu niedziela, 23 lutego 2014 02:30:40 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
> [...]

Wypiekać lepiej najpierw w niższej temperaturze, jakieś 220 stopni z 10 minut, a potem w 250 stopniach z termoobiegiem do 15 minut. Kiedy ser stopi się i ładnie przyrumieni, a boki ciasta nabiorą złotego koloru, pizza jest gotowa!

OK, dzięki!! Jak coś jego mać nie wyjdzie, będzie na Ciebie!!
Jutro bierę się za ten temat.

Pozdro, (C)Hebel

Data: 2014-02-22 20:30:15
Autor: stchebel
Niam, niam

Data: 2014-02-23 04:08:17
Autor: boukun
Niam, niam
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:lebmss$8f7$1mx1.internetia.pl...
Użytkownik <stchebel@gmail.com> napisał w wiadomości news:dc9c8498-17fc-40f6-8dce-dec758673350googlegroups.com...
> [...]

boukun

OK, dzięki!! Jak coś jego mać nie wyjdzie, będzie na Ciebie!!

-- -- -- -- -- -- -- -- -
Upps, walnąłem się z tą temperaturą, myślałem o serniku, bo ten robiłem dzisiaj, pizze wypiekać najlepiej najpierw w temperaturze wyższej, powiedzmy 180-200 stopni, a jak już zacznie się ser topić to skręcamy na 160-150 stopni, najlepiej z termoobiegiem. W sumie z 20 minut.

Kurde, dobrze pisałem wcześniej, to chyba już przemęczenie, sernik w niższej temperaturze i dłużej się wypieka, a pizzę, w 250 stopniach, najpierw można trochę mniej...220 a potem podkręcić na 250... i obserwować.

boukun

Data: 2014-02-22 18:31:42
Autor: stchebel
Niam, niam
> [...]

Wypiekać lepiej najpierw w niższej temperaturze, jakieś 220 stopni z 10 minut, a potem w 250 stopniach z termoobiegiem do 15 minut. Kiedy ser stopi się i ładnie przyrumieni, a boki ciasta nabiorą złotego koloru, pizza jest gotowa!

Dzięki!!  Jutro sprawdzę. Jak coś będzie  nie "hallo", to kurde bedzie na Ciebie!!

Pozdrawiam,

Staszek Chebel

Data: 2014-02-23 05:48:04
Autor: leming.show
Niam, niam
użytkownik boukun napisał:
Tajemnicą jest sposób wyrabiania ciasta:

I tajemniczy skladnik X:) Jak w kokakoli.

Data: 2014-02-23 07:06:52
Autor: stevep
Niam, niam
W dniu .02.2014 o 02:30 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

A może tu jesteś spadkobiercą zmarłego panslavisty, on oprócz tego, że był  politycznym durniem jak ty to zajmował się kulinariami?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-22 17:19:31
Autor: Prinzlaff Herrlich
Niam, niam
Dnia Sun, 23 Feb 2014 00:10:01 +0100, boukun napisał(a):

Wczoraj pizza włoska mojego wyrobu i receptury

Putin na prezydenta Polski! autor: boukun

"Jeśli Polacy nie mogą się sami rządzć w swoim kraju i nie mogą liczyć na
to, żeby Polak nimi rządził, to niech już lepiej Putin stanie na czele
polskiego rządu, wtedy będzie dbał o naród polski...

https://groups.google.com/forum/#!msg/pl.soc.polityka/IytQNL9T_pk/HFV5G319bRQJ

Data: 2014-02-23 00:30:59
Autor: boukun
Niam, niam
Użytkownik "Prinzlaff Herrlich" <"scheißhaus\""@aoio.org> napisał w wiadomości news:ic4lxa41lvhg$.ufnf1r8u1goc$.dlg40tude.net...
[...]

Szczera prawda żydokomuchu, szczera prawda...

Wy jesteście jak ten pest, pasożytujecie na zdrowej tkance polskiego narodu i ssiecie go niemiłosiernie, trzeba was po prostu wykorzenić..., albo zagłodzić na śmierć...

boukun

Data: 2014-02-22 17:38:35
Autor: Prinzlaff Herrlich
Niam, niam
Dnia Sun, 23 Feb 2014 00:30:59 +0100, boukun napisał(a):

[...]

O czym tym razem bredzisz czerwony żydku? od 17 lat polski podatnik płaci
za ciebie i za tą twoją koszerną rodzinkę, za darmo masz opiekę lekarską i
szkołę dla bachorów. Ty menelu jedynie tutaj egzystujesz czyimś kosztem,
szukając okazji żeby ukraść więcej.

Data: 2014-02-23 00:41:42
Autor: boukun
Niam, niam
Użytkownik "Prinzlaff Herrlich" <"scheißhaus\""@aoio.org> napisał w wiadomości news:18d9s572fpnk3$.1t6elz2mzb6ch$.dlg40tude.net...
[...]

I ty ścierwo chcesz przyrównać mnie, grosza nie zarabiającego i nie pobierającego w zniewolonej Polsce do pasozytów u władzy? Tfu, z takim prymitywizmem to tylko do talk show się nadajesz...

boukun

Data: 2014-02-22 17:45:57
Autor: Prinzlaff Herrlich
Niam, niam
Dnia Sun, 23 Feb 2014 00:41:42 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Jesteś czerwonym komuszym ścierwem, menelem z przeszłością, który od 17 lat
nie pracuje bo praca żydka przerasta, czekasz na Putina i posadę pierwszego sekretarza partii. Szybciej zdechniesz od wódy niż się tego doczekasz.

Data: 2014-02-23 00:57:05
Autor: boukun
Niam, niam
Użytkownik "Prinzlaff Herrlich" <"scheißhaus\""@aoio.org> napisał w wiadomości news:7g1odjalg83n.1igut5imdm59.dlg40tude.net...
[...]

Jesteś komuszym, czerwonym żydokomuszym ścierwem, ble, ble, ble...

Na Żydów nie robię, nie jestem głupim gojem...

boukun

Data: 2014-02-22 18:01:55
Autor: Prinzlaff Herrlich
Niam, niam
Dnia Sun, 23 Feb 2014 00:57:05 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Ty żydku nie masz pojęcia co to jest praca, od 17 lat jesteś na utrzymaniu
podatnika i tej głupiej żony, która podciera niemieckie dupy a ty jej
tłumaczysz że nie jest głupia.

Data: 2014-02-23 01:06:26
Autor: boukun
Niam, niam
Użytkownik "Prinzlaff Herrlich" <"scheißhaus\""@aoio.org> napisał w wiadomości news:1h9jmwttwe5g$.1f0dd52bg9g9n$.dlg40tude.net...
[...]

Co ty możesz o mnie żydokomuchu wiedzieć, że jesteś ścierwem ludzkim zaniedbującym dla mojej osoby swoje domowe obowiązki (zwaodowe  to chyba są) widać na odległość...

boukun

Data: 2014-02-22 18:17:40
Autor: Prinzlaff Herrlich
Niam, niam
Dnia Sun, 23 Feb 2014 01:06:26 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Co mogę wiedzieć? Jeteś na tyle głupi, że dokładnie wszystko tutaj żydku
opisujesz, wystarczy przeczytać. Siedzisz kretynie 17 lat na dupie, udajesz
cwanego czerwonego filozofa, nie potrafisz znaleźć zajęcia ani w Polsce ani
za granicą, twoja żona od lat służy u Niemca za popychadło, a ty jej
tłumaczysz że na żydów nie robisz. Kiedy jej nie ma, uchlasz się do lustra,
a później majaczysz tutaj o tym co ci się śniło.

Data: 2014-02-23 01:53:44
Autor: boukun
Niam, niam
Użytkownik "Prinzlaff Herrlich" <"scheißhaus\""@aoio.org> napisał w wiadomości news:zf1rxdlz47tg$.dp5jq33sz4o8.dlg40tude.net...
[...]

zaniedbującym dla mojej osoby swoje domowe obowiązki (zawodowe to chyba są)
widać na odległość...

Powiedz lepiej szmato, jakż szmatą jest twoja żona, jeśli w ogóle śmieciu ją masz, taki bohater jesteś ubliżać mojej rodzinie...

Jesteś ludzkim ścierwem, nie potrafisz tego nawet ukryć...

boukun

Data: 2014-02-22 20:34:59
Autor: Prinzlaff Herrlich
Niam, niam
Dnia Sun, 23 Feb 2014 01:53:44 +0100, boukun napisał(a):

[...]

przeczytać. Siedzisz kretynie 17 lat na dupie jęczysz, chlasz do lustra, masz dwóje
dorastających dzieci które mają co jeść dzięki pracy twojej głupiej żony,
nie potrafisz znaleźć sobie zajęcia ani w Polsce, ani w Rosji, ani w żadnym
innym miejscu, przez 17 lat można kilka razy zmienić zawód, zrobić kilka
kursów, trzy razy skończyć studia, ale dla komucha to za duży wysiłek,
ścierwo chce żeby ktoś inny zapewnił mu emeryturę, opiekę lekarską dla
rodziny, darmową szkołę dla bachorów, kretynowi potrzebne jest wszystko,
pod warunkiem że ktoś inny to zrobi, bo boukuny nie robią na żydów, ale
durna żona ma go utrzymywać robiąc za popychadło u Niemca.
Powiedz lepiej szmato, jakż szmatą jest twoja żona, jeśli w ogóle śmieciu ją masz, taki bohater jesteś ubliżać mojej rodzinie...

Twojej rodzinie ubliżasz ty sam ścierwojadzie, to nie ja opisuje że twoja
żona jest popychadłem u Niemca, to również nie ja opisuję twoje menelskie
przygody, to ty sam chwalisz się tym że nie pracujesz od 17 lat i nie masz
zamiaru pracować, to ty sam piszesz że twój Dawidek nazywa Polaków gównem.
Ojciec pojeb to trudno spodziewać się że reszta rodzinki może być inna,
dlatego takie czerwone gówno jak ty, któremu marzy się Putin w roli
prezydenta Polski, trzeba deptać przy każdej okazji, nie zasługujesz
śmieciu na nic innego poza wirtualnym bicie po tej czerwonej mordzie.
Zrozumiałeś?

Data: 2014-02-23 04:05:36
Autor: boukun
Niam, niam
Użytkownik "Prinzlaff Herrlich" <"scheißhaus\""@aoio.org> napisał w wiadomości news:409zsn5e93fx$.h1cddbg6n576.dlg40tude.net...
[...]

To są twoje konfabulacje śmieciu. Jaśli twoja żona jest szmatą, nie wszystkie muszą być jej podobne...

[...]

Spierdalaj szmato ze swoją szmatą, możesz dostawać w ryja ile tylko chcesz, na nic się śmieciu innego nie stać, jak wirtualnie pyskować i ubliżać innym, taki gieroj zza węgła...

boukun

Data: 2014-02-22 21:28:13
Autor: Prinzlaff Herrlich
Niam, niam
Dnia Sun, 23 Feb 2014 04:05:36 +0100, boukun napisał(a):

To są twoje konfabulacje śmieciu. Jaśli twoja żona jest szmatą, nie wszystkie muszą być jej podobne...

Jeżeli wyszła za mąż za taka menelską szmatę jak ty, debila który
publicznie opisuje że spółkował z jakimś żydem w Niemczech, od 17 lat
utrzymuje cię żydku przy życiu, to raczej normalna nie jest.

"Ten bankier stawiał nam alkohol, a potem się chcial wycofać, zagoniłem go
do pały, bo nie chciał stawiać, aloe nie mogłem mu sie w ryja zlać, taka
blokada jakaś.

boukun" "Do pały zagoniłem żydowskiego bankiera z Reiffeisenbanku w Erlenbachu

boukun"

Spierdalaj szmato ze swoją szmatą, możesz dostawać w ryja ile tylko chcesz,

Opanuj się pojebie, z twoją mordą i przepitym łbem, żonę możesz tarmosić po
pijaku, do czegoś więcej żydku już dawno się nie nadajesz. No ale
przypilnuje, abyś w odpowiednim czasie, o ile dożyjesz, nie dostał ani
złotówki więcej z publicznej kasy, masz to komuchu jak banku.

Data: 2014-02-22 20:29:52
Autor: stchebel
Niam, niam
W dniu niedziela, 23 lutego 2014 04:28:13 UTC+1 użytkownik Prinzlaff Herrlich napisał:

> [...]

przypilnuje, abyś w odpowiednim czasie, o ile dożyjesz, nie dostał ani

złotówki więcej z publicznej kasy, masz to komuchu jak banku.

Ty się chamie kwalifikujesz nie tylko do "kilfajla", ale wręcz do prokuratury. Ja naprawdę nie żartuję!!  Weź się chłopie zastanów nad tym co piszesz, bo ani to mądre, ani to śmieszne, ale z całą pewnością nie jest to miłe dla kogokolwiek. Jak nie masz nic do powiedzenia w temacie, to idź spać, albo łudki się napij.

Amen

Data: 2014-02-22 22:40:19
Autor: Prinzlaff Herrlich
Niam, niam
Dnia Sat, 22 Feb 2014 20:29:52 -0800 (PST), stchebel@gmail.com napisał(a):

Ty się chamie kwalifikujesz nie tylko do "kilfajla", ale wręcz do
prokuratury.

Chcesz abym cię tam zgłosił przygłupie?

Ja naprawdę nie żartuję!!

Kolejny menel nie może spać. Weź sobie pośpiewaj góralskich przyśpiewek i
nie rozśmieszaj ludzi swoim bełkotem, pseudo naukowa sieroto.

Data: 2014-02-23 07:04:46
Autor: stevep
Niam, niam
W dniu .02.2014 o 05:29 <stchebel@gmail.com> pisze:

> [...]

Ty się chamie kwalifikujesz nie tylko do "kilfajla", ale wręcz do  prokuratury. Ja naprawdę nie żartuję!!  Weź się chłopie zastanów nad tym  co piszesz, bo ani to mądre, ani to śmieszne, ale z całą pewnością nie  jest to miłe dla kogokolwiek. Jak nie masz nic do powiedzenia w temacie,  to idź spać, albo łudki się napij.

Pogadajcioe sobie jak kryminalista z kryminalistą.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-23 04:31:59
Autor: boukun
Niam, niam
Użytkownik "Prinzlaff Herrlich" <"scheißhaus\""@aoio.org> napisał w wiadomości news:qcv8nf4oyxn8$.1rel9i7mz0qmp.dlg40tude.net...
[...]

Jeśli twoja szmata wyszła za mąż za takiego śmiecia jak ty, to jest szmatą...

[...]

Takiego smiecia jak ty to jednym palcem lewej ręki zamiatam... He, he, he, śmieć mi się odgraża, ja sram na polską emeryturę, mam jakby nie było niemiecka wypracowaną...

boukun

Data: 2014-02-22 21:34:24
Autor: Prinzlaff Herrlich
Niam, niam
Dnia Sun, 23 Feb 2014 04:31:59 +0100, boukun napisał(a):

Jeśli twoja szmata wyszła za mąż za takiego śmiecia jak ty, to jest szmatą...

Wracja do pały pedale, bo nic więcej nie potrafisz, może w ten sposób
zarobisz na życie.

Data: 2014-02-23 04:36:23
Autor: boukun
Niam, niam
Użytkownik "Prinzlaff Herrlich" <"scheißhaus\""@aoio.org> napisał w wiadomości news:so512h1wngvq.n60nue0bwyb4$.dlg40tude.net...
[...]

Chcesz znowu głupi Piotrusiu, żebym zagonił cię do pały, he, he...
A może chcesz mi wylizać rowa?

boukun

Data: 2014-02-22 21:38:10
Autor: Prinzlaff Herrlich
Niam, niam
Dnia Sun, 23 Feb 2014 04:36:23 +0100, boukun napisał(a):

Chcesz znowu głupi Piotrusiu,

Wracaj do lizania pały pedale:

Data: 2014-02-23 07:03:23
Autor: stevep
Niam, niam
W dniu .02.2014 o 04:36 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Chyba pałą go pogonisz, a nie do pały?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-23 01:54:28
Autor: stevep
Niam, niam
W dniu .02.2014 o 00:41 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Proszę was, poujadaj trochę w duecie z kundlem.  :D
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-23 01:53:31
Autor: stevep
Niam, niam
W dniu .02.2014 o 00:30 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

A ta pizza była koszerna?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-23 02:17:19
Autor: boukun
Niam, niam
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xbpl3h0p50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Nie sądzę, tylko na mojej jednej trzeciej była cebula, dzieci cebuli nie jedzą...

boukun

Data: 2014-02-23 07:12:50
Autor: stevep
Niam, niam
W dniu .02.2014 o 02:17 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Radziłeś się rabina co do koszerności produktów, których użyłeś? A tak  wogóle to przenieś się na jakaś kulinarną grupę, może tam będziesz wielki  zamiast się tu kompromitować.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-23 01:52:49
Autor: stevep
Niam, niam
W dniu .02.2014 o 00:10 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Wyjątkowe "zachodnie" gówno.  ;)

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-22 17:06:38
Autor: stchebel
Niam, niam
W dniu niedziela, 23 lutego 2014 01:52:49 UTC+1 użytkownik stevep napisał:
> [...]

> Gdzieś czytałem ostatnio w Internecie, że kucharze włoscy czy jacyś inni  > krytykują robienie zdjęć potraw, że to niby jakaś profanacja, czy coś w  > tym stylu, że nie mależy fotografować potraw przed ich konsumpcją, bo w  > tym czasie jedzenie wystyga i jest niby mniej smaczne... Co za  > głupota..., jak zrobie sobie zdjęcie, to smak będę dłużej pamiętał...

Wyjątkowe "zachodnie" gówno.  ;)

-- stevep

-- -- -

Weź Stefek nie pie... . Jak se to kupisz w jadłodajni typu fast_fiut, to istotnie jest to guano. Ale z foty podejrzewam, że Bekon zrobił to zaje.... !!
Głoda masz? Idź se kup szitburgera u macdonalda :)

Data: 2014-02-23 07:09:09
Autor: stevep
Niam, niam
W dniu .02.2014 o 02:06 <stchebel@gmail.com> pisze:

> [...]

> tym czasie jedzenie wystyga i jest niby mniej smaczne... Co za

> głupota..., jak zrobie sobie zdjęcie, to smak będę dłużej pamiętał...

Wyjątkowe "zachodnie" gówno.  ;)

--

stevep

-- -- -

Weź Stefek nie pie... . Jak se to kupisz w jadłodajni typu fast_fiut, to  istotnie jest to guano. Ale z foty podejrzewam, że Bekon zrobił to  zaje.... !!
Głoda masz? Idź se kup szitburgera u macdonalda :)

Fast fudy to dla takich fiutów jak ty co na gówno mówią papu.  ;)

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-24 12:09:52
Autor: Trybun
Niam, niam
W dniu 2014-02-23 00:10, boukun pisze:
[...]

Przede wszystkim powinno być chyba "Mniam" a nie "Niam".. ale u was tam na kresach jest w modzie przekręcanie wszystkiego co polskie. Druga sprawa - placek (podpłomyk) włoski, ciasto (sernik) wiedeńskie,.. W czym niby nasza Polska Kuchnia gorsza że propagujesz na grupie zagraniczne g*no?

Data: 2014-02-24 12:39:08
Autor: stevep
Niam, niam
W dniu .02.2014 o 12:09 Trybun <Ylih@yachu.com> pisze:

[...]

Ale boukun to chyba zachodni posiak.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-24 13:33:59
Autor: boukun
Niam, niam
Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:lef9eg$rq9$1node1.news.atman.pl...
[...]

Ten sernik wiedeński jest zakorzeniony od dawna w kuchni polskiej. Zresztą sam robię według przepisu ze starej książki Kuchnia Polska...

ciasto kruche: 15 dag mąki (tortowa 450 lub luksusowa 550, ja preferuje
tortową), 8 dag masła lub margaryny, 5 dag cukru pudru, 1 żółtko;
masa serowa: 1 kg niekwaśnego i dobrze odcisniętego sera (twarogu), 10 dag masła
lub margaryny, 6 jaj (rozdzielonych), 40 dag cukru pudru, 5 dag smażonej skórki
pomarańczowej, 5 dag rodzynków, wanilia, 2 łyżki kaszy manny lub 10 dag mąki,
sól

Zagnieść kruche ciasto, schłodzić, wywałkować, wyłożyć dno dużej tortownicy,
podpiec. Przyrządzić masę serową: ser zemleć, masło utrzeć na pulchną masę,
dodawać kolejno żółtka, przesiany cukier i ser. Starannie ucierać, ubić pianę,
wyłożyć na masę serową, dodać siekaną skórkę pomarańczową, opłukane rodzynki,
wanilię, kaszę manną i sól do smaku. Lekko wymieszać, wyłożyć na podpieczone
ciasto, wyrównać wierzch. Wstawić do dobrze nagrzanego piekarnika na 50-60
minut. Jeśli wierzch sernika za bardzo się rumieni, przykryć papierem. Upieczone
ciasto lekko schłodzić, okrążyć nożem dookoła formy, wyłożyć. Sernik można upiec
bez ciasta kruchego, wówczas dno tortownicy wyłożyć natłuszczonym papierem
pergaminowym lub wysypać zmielonym sucharkiem.

boukun

boukun

Data: 2014-02-24 15:48:05
Autor: stevep
Niam, niam
W dniu .02.2014 o 13:33 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

A ile ty warzysz boukun przy takiej "diecie"? Ale popieram, żebyś się  zajmował kulinariami bo polityka to nie na twój rozumek.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-24 19:53:38
Autor: boukun
Niam, niam
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xbsjefty50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Mam bardzo dobrą przemianę materii, mogę sobie na wszystko pozwolić, oczywiście najlepsza jest urozmaicona dieta...

boukun

Data: 2014-02-25 02:09:06
Autor: stevep
Niam, niam

[...]