Niam, niam

Data: 2014-02-23 01:52:49
Autor: stevep
Niam, niam
W dniu .02.2014 o 00:10 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

Wczoraj pizza włoska mojego wyrobu i receptury
http://photos.nasza-klasa.pl/8000061/155/other/std/bba8698921.jpeg

http://photos.nasza-klasa.pl/8000061/156/other/std/c5ba9dd5ac.jpeg

a dzisiaj zrobiłem pyszny sernik wiedeński, yhmm, palce lizać...
http://photos.nasza-klasa.pl/8000061/154/other/std/29b5776f66.jpeg

http://photos.nasza-klasa.pl/8000061/157/other/std/791c12eb9a.jpeg

Gdzieś czytałem ostatnio w Internecie, że kucharze włoscy czy jacyś inni  krytykują robienie zdjęć potraw, że to niby jakaś profanacja, czy coś w  tym stylu, że nie mależy fotografować potraw przed ich konsumpcją, bo w  tym czasie jedzenie wystyga i jest niby mniej smaczne... Co za  głupota..., jak zrobie sobie zdjęcie, to smak będę dłużej pamiętał...

boukun
Wyjątkowe "zachodnie" gówno.  ;)

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-22 17:06:38
Autor: stchebel
Niam, niam
W dniu niedziela, 23 lutego 2014 01:52:49 UTC+1 użytkownik stevep napisał:
> [...]

> Gdzieś czytałem ostatnio w Internecie, że kucharze włoscy czy jacyś inni  > krytykują robienie zdjęć potraw, że to niby jakaś profanacja, czy coś w  > tym stylu, że nie mależy fotografować potraw przed ich konsumpcją, bo w  > tym czasie jedzenie wystyga i jest niby mniej smaczne... Co za  > głupota..., jak zrobie sobie zdjęcie, to smak będę dłużej pamiętał...

Wyjątkowe "zachodnie" gówno.  ;)

-- stevep

-- -- -

Weź Stefek nie pie... . Jak se to kupisz w jadłodajni typu fast_fiut, to istotnie jest to guano. Ale z foty podejrzewam, że Bekon zrobił to zaje.... !!
Głoda masz? Idź se kup szitburgera u macdonalda :)

Data: 2014-02-23 07:09:09
Autor: stevep
Niam, niam
W dniu .02.2014 o 02:06 <stchebel@gmail.com> pisze:

> [...]

> tym czasie jedzenie wystyga i jest niby mniej smaczne... Co za

> głupota..., jak zrobie sobie zdjęcie, to smak będę dłużej pamiętał...

Wyjątkowe "zachodnie" gówno.  ;)

--

stevep

-- -- -

Weź Stefek nie pie... . Jak se to kupisz w jadłodajni typu fast_fiut, to  istotnie jest to guano. Ale z foty podejrzewam, że Bekon zrobił to  zaje.... !!
Głoda masz? Idź se kup szitburgera u macdonalda :)

Fast fudy to dla takich fiutów jak ty co na gówno mówią papu.  ;)

--
stevep
-- -- -

Niam, niam