Niby doktor, a głupi jak polityk.

Data: 2010-02-13 08:35:19
Autor: Artur Borubar
Niby doktor, a głupi jak polityk.
Wstyd się przyznać, ale lubiłem politologa Marka Migalskiego. Mniejsza o racje, ale przynajmniej logicznie się wypowiadał. Z przykrością więc obserwuję, jak Migalski - już jako polityk - głupieje z miesiąca na miesiąc. Ja rozumiem, polityk opozycji musi być wyrazisty, ale czy to zawsze musi oznaczać zaniżanie poziomu?

Cykoria - ulubione zioło Tuska, oznajmił więc na swoim blogu Migalski. To tytuł analizy dowodzącej, że premier jest tchórzem. Tekstu tak ważkiego, że internauci rozpętali pod nim wielką dyskusję, czy cykoria to na pewno zioło. Zauważając przy okazji, że skoro Migalski napisał: "smak cykorii nie jest gorszy niż zapach marihuany", to znaczy akurat tyle, że sam też się... nie zaciągał.

http://www.polskatimes.pl/blogi/217391,niby-doktor-a-glupi-jak-polityk,id,t.html

Przemek

--
Dość ideologii! W czasie rządów PiS liczba automatów o niskich wygranych wzrosła o 200 proc. - triumfował poseł Arłukowicz.

Data: 2010-02-13 09:23:40
Autor: cirrus
Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hl5knp$v1$1news.onet.pl...
[...]

W PiS-ie każdy dostaje małpiego rozumu, wystarczyło posłuchać uważanego za umiarkowanego- Kowala.

--
stevep

Data: 2010-02-13 00:36:20
Autor: Antenka
On 13 Lut, 09:23, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pi...@op.pl> napisał w
> [...]

> Przemek

W PiS-ie każdy dostaje małpiego rozumu, wystarczyło posłuchać uważanego za

Nie wspomnę o POpierdziuchach - ich "entelygencja" nie przewyższa
inteligencji pluskwy czy pchły. O czym wiernie świadczy taki Kawsiur
czy Burczymucha itp. grupowe ścierwa :D. Bezmózgowe POpieprzone
towarzystwo hehe

Antenka

"POpierdziuchy, wypad z Polski! Dalej,ruchy !!!" :-E

Data: 2010-02-13 11:20:03
Autor: MH
[...]

Autor wątka o zupie , Antenka o dupie...  Dodaj coś jeszcze o sekciarzu.
To już będzie chyba komplet.

Pa ,

MH

Data: 2010-02-13 17:10:34
Autor: cirrus
Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:095f.00000457.4b767cd3newsgate.onet.pl...
[...]

Ona myśli wyłącznie dupą.

--
stevep

Data: 2010-02-13 17:09:50
Autor: cirrus
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:90ad9ec2-a3d4-4e35-b6e0-964c2a66ef38i39g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Ale antenkowersal.

--
stevep

Data: 2010-02-13 14:21:42
Autor: Antenka
On 13 Lut, 17:09, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:90ad9ec2-a3d4-4e35-b6e0-964c2a66ef38i39g2000yqm.googlegroups.com...

> [...]
> towarzystwo hehe
> Antenka
> "POpierdziuchy, wypad z Polski! Dalej,ruchy !!!" :-E

No to zamiast "ruchy" usłyszysz dosadniej : "wypierdalaj" cirrus!

Antanka

Niby doktor, a głupi jak polityk.