Niby ma być lepiej, czyli wła¶ciwie jak? Uwaga blog

Data: 2010-06-06 15:05:25
Autor: Grzybol
Niby ma być lepiej, czyli wła¶ciwie jak? Uwaga blog
Użytkownik "kakmar" <kakmar+sp@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci
<...>

Teraz napisz jakie¶ opowiadanie o jebaniu. Potem co¶ o ko¶ciele. Może po kilku takich napiszesz ksi±żkę. Niby że to fajne miało być? Czy pouczaj±ce? Czy chuj wie o co w tym chodziło? Czy po prostu chwalisz się, że nie umiesz jeĽdzić na motocyklu? Że nie umiesz przewidywać tego co może wydarzyć się na drodze, dostosować prędko¶ci do warunków, nie umiesz ocenić kogo masz przed sob±, nie zwracasz uwagi na drobne ruchy, które decyduj± o tym, czy będziesz żył czy nie. Wniosek ogólny po Twoim opowiadanku jest niestety chujowy - jak nie poprawisz my¶lenia na motocyklu, to następnym razem zginiesz... czego Ci nie życzę...

--
Grzybol

Data: 2010-06-06 20:49:08
Autor: Vir
Niby ma być lepiej, czyli właściwie j ak? Uwaga blog
Teraz napisz jakieś opowiadanie o jebaniu. Potem coś o kościele. Może po kilku takich napiszesz książkę. Niby że to fajne miało być? Czy pouczające? Czy chuj wie o co w tym chodziło? Czy po prostu chwalisz się, że nie umiesz jeździć na motocyklu? Że nie umiesz przewidywać tego co może wydarzyć się na drodze, dostosować prędkości do warunków, nie umiesz ocenić kogo masz przed sobą, nie zwracasz uwagi na drobne ruchy, które decydują o tym, czy będziesz żył czy nie. Wniosek ogólny po Twoim opowiadanku jest niestety chujowy - jak nie poprawisz myślenia na motocyklu, to następnym razem zginiesz... czego Ci nie życzę...

?

Socjopatia – zaburzenie osobowości, przejawiające się nierespektowaniem podstawowych norm etycznych oraz wzorców zachowań w społeczeństwie, uwidaczniające się w wyraźnym braku przystosowania do życia w społeczeństwie.
Socjopaci mimo normalnego (lub nawet większego) poziomu inteligencji nie potrafią podporządkować się zasadom współżycia społecznego
Zaburzenie osobowości jest stanem psychicznym, w którym następuje częściowa dezintegracja psychiki, rozchwianie emocjonalne, szybkie gwałtowne zmiany osobowości. Osobowość może ulec dezintegracji gdy dochodzi do traumatycznych przeżyć osobistych, uzależnień lub może być jednym z objawów niektórych chorób psychicznych. Zaburzenia osobowości nie są typowymi zespołami klinicznymi, to raczej stany behawioralne i psychospołeczne.

--
Vir
Duża czarna bawarka i mała czarna japonka

Data: 2010-06-06 20:53:33
Autor: Grzybol
Niby ma być lepiej, czyli wła¶ciwie jak? Uwaga blog
Użytkownik "Vir" <agentmarek@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci
Socjopatia - zaburzenie osobowo¶ci, przejawiaj±ce się nierespektowaniem podstawowych norm etycznych oraz wzorców zachowań w społeczeństwie, uwidaczniaj±ce się w wyraĽnym braku przystosowania do życia w społeczeństwie.
Socjopaci mimo normalnego (lub nawet większego) poziomu inteligencji nie potrafi± podporz±dkować się zasadom współżycia społecznego
Zaburzenie osobowo¶ci jest stanem psychicznym, w którym następuje czę¶ciowa dezintegracja psychiki, rozchwianie emocjonalne, szybkie gwałtowne zmiany osobowo¶ci. Osobowo¶ć może ulec dezintegracji gdy dochodzi do traumatycznych przeżyć osobistych, uzależnień lub może być jednym z objawów niektórych chorób psychicznych. Zaburzenia osobowo¶ci nie s± typowymi zespołami klinicznymi, to raczej stany behawioralne i psychospołeczne.

Wolisz o geju, czy o homoseksualizmie ogólnie?

--
Grzybol

Data: 2010-06-06 21:23:04
Autor: Piotr May
Niby ma być lepiej, czyli właściwie j ak? Uwaga blog
W dniu 2010-06-06 20:49, Vir pisze:

Socjopatia – zaburzenie osobowości,[cut]

A jak sie nazywa oslow ktorzy w kolko spamuja jakims durnym tekstem ?
Grzybol w tym watku wypowiedzial sie na temat, do tego np ja calkowicie sie z nim zgadzam. Mialem praktycznie to samo napisac, moze innym jezykiem ale sens bylby ten sam. Tez mnie nazwiesz socjopata?

Zajmij sie naprawianiem swiata w jakis inny sposob.

--
piomay
www.piomay.riders.pl

Data: 2010-06-06 21:25:45
Autor: Grzybol
Niby ma być lepiej, czyli wła¶ciwie jak? Uwaga blog
Użytkownik "Piotr May" <piomay@riders.pl> napisał w wiadomo¶ci
news:4c0bf599news.home.net.pl... W dniu 2010-06-06 20:49, Vir pisze:
Socjopatia - zaburzenie osobowo¶ci,[cut]
[...]

Dzięks:-)

Najlepszy zestaw dla mojej Krysi...

--
Grzybol

Data: 2010-06-06 23:07:40
Autor: Ivam
Użytkownik "Piotr May" <piomay@riders.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c0bf599@news.home.net.pl...
Grzybol w tym watku wypowiedzial sie na temat, do tego np ja calkowicie sie z nim zgadzam.

A ja sie z nim czesto zgadzam. Ale niestety nie tylko tresc sie liczy - forma tez.

Mialem praktycznie to samo napisac, moze innym jezykiem ale sens bylby ten sam.

No wlasnie - innym.

Do Vira:

Raz wystarczy + stosowanie sie do mojej rady i za pare lat bedziemy z Grzybem po imieniu;)

--
pzdr:
Ivam

Data: 2010-06-06 23:29:46
Autor: Grzybol
Niby ma być lepiej, czyli wła¶ciwie jak? Uwaga blog
Użytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci
A ja sie z nim czesto zgadzam. Ale niestety nie tylko tresc sie liczy - forma tez.

Naprawdę nie rozumiem co złego jest w tej formie... Kobiety za tym szalej±:-)

--
Grzybol

Data: 2010-06-07 10:58:41
Autor: kakmar
Niby ma byæ lepiej, czyli w³a¶ciwie jak? Uwaga blog
Dnia 06.06.2010 Grzybol <grzybchuj@wp.pl> napisał/a:

Teraz napisz jakie¶ opowiadanie o jebaniu. Potem co¶ o ko¶ciele. Mo¿e po kilku takich napiszesz ksi±¿kê. Niby ¿e to fajne mia³o byæ? Czy pouczaj±ce? Czy chuj wie o co w tym chodzi³o? Czy po prostu chwalisz siê, ¿e nie umiesz je¼dziæ na motocyklu? ¯e nie umiesz przewidywaæ tego co mo¿e wydarzyæ siê na drodze, dostosowaæ prêdko¶ci do warunków, nie umiesz oceniæ kogo masz przed sob±, nie zwracasz uwagi na drobne ruchy, które decyduj± o tym, czy bêdziesz ¿y³ czy nie. Wniosek ogólny po Twoim opowiadanku jest niestety chujowy - jak nie poprawisz my¶lenia na motocyklu, to nastêpnym razem zginiesz... czego Ci nie ¿yczê...

Miszczu, Ty mój, oświeć mnie niespełnionego grafomana, błagam, najlepiej jakimś prostym przykładem. Co mam robić gdy dojadę do kilku aut jadących ~70 jedno za drugim. Na prostej 3cyfrowej drodze poza terenem zabudowanym.

A odnośnie pytania, co autor miał na myśli, to jest to niestety szerszy
problem. Za wszelkie rady oczywiście dziękuję.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2010-06-07 11:01:56
Autor: AZ
On 2010-06-07, kakmar <kakmar+sp@gmail.com> wrote:
[...]

Minac ich czysta na kole zanim ktorykolwiek pomysli o wyprzedzaniu. A tak na
serio to wyprzedzac z taka predkoscia zeby mozna bylo odpuscic i wyhamowac jak
ktoremus zechce sie zmieniac pas bedac na Twojej wysokosci.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-06-07 13:43:35
Autor: Bartłomiej Kacprzak
Niby ma bya lepiej, czyli w3a?ciwie jak? Uwaga blog

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:huijj4$j18$1node2.news.atman.pl...
On 2010-06-07, kakmar <kakmar+sp@gmail.com> wrote:
Miszczu, Ty mój, o¶wieć mnie niespełnionego grafomana, błagam, najlepiej
jakim¶ prostym przykładem. Co mam robić gdy dojadę do kilku aut jad±cych
[...]

Wyprzedzic ze strony, z ktorej najmniej sie tego spodziewaja.
Jak jada lewym to prawym, jak srodkowym to slalomem, jedno z lewej drugie z prawej
Jak prawym to poboczem.

hmmm, sa u nas po za miastem drogi trzypasmowe?

--
Bartek
Niebieska9'99

Data: 2010-06-07 15:34:25
Autor: kakmar
Dnia 07.06.2010 Bart³omiej Kacprzak <bar.ka@wp.pl> napisał/a:

hmmm, sa u nas po za miastem drogi trzypasmowe?

3cyfrowa, oznaczona trzema cyferkami, zwykle droga wojewĂłdzka (chyba),
taka z jednÄ… jezniÄ…, przez Ĺ‚Ä…ki, pola, itd.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2010-06-08 08:42:48
Autor: Bartłomiej Kacprzak
Niby ma bya lepiej, czyli w3a?ciwie jak? Uwaga blog

Użytkownik "kakmar" <kakmar+sp@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:huj3i1$3jp$2news.onet.pl...
Dnia 07.06.2010 Bart3omiej Kacprzak <bar.ka@wp.pl> napisał/a:

hmmm, sa u nas po za miastem drogi trzypasmowe?

3cyfrowa, oznaczona trzema cyferkami, zwykle droga wojewódzka (chyba),
taka z jedn± jezni±, przez ł±ki, pola, itd.
Ok, myslalem, ze chodzi Ci o droge z ograniczeniem predkosci powyzej 100.

--
Bartek
Niebieska9'99

Data: 2010-06-07 13:46:05
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
kakmar napisał(a):
[...]

A to klasyka pulapki. Mozesz przyjac za pewnik, ze jak auta jada w "konwoju" to ktoremus zachce sie nagle wyprzedzac.
Powtazam: uznaj to za PEWNIK.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2010-06-07 16:11:57
Autor: kakmar
Dnia 07.06.2010 Kamil Nowak 'Amil' <kn@qumak.spaaaaam.pl> napisał/a:

A to klasyka pulapki. Mozesz przyjac za pewnik, ze jak auta jada w "konwoju" to ktoremus zachce sie nagle wyprzedzac.
Powtazam: uznaj to za PEWNIK.

OK, przyjąłem do wiadomości, ale co dalej, nie wyprzedzać? A co jak
dojedzie nerwowy z tyłu?

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2010-06-07 18:21:30
Autor: kocyk
kakmar wrote:
[...]

Wyprzedzaj tam, gdzie zadne auto nie da rady, albo po kontakcie z kierowca. Albo licz sie z ryzykiem.
K.

Data: 2010-06-08 11:40:44
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
kakmar napisał(a):
OK, przyjąłem do wiadomości, ale co dalej, nie wyprzedzać?

Wyprzedzac. Tam gdzie dasz rade ze sporym zapasem bezpieczenstwa. I niekoniecznie wszystkich na raz.

A co jak
dojedzie nerwowy z tyłu?

zjedz na prawo i niech spierdala se dalej

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2010-06-07 14:48:07
Autor: Ivam
Użytkownik "kakmar" <kakmar+sp@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:huijd1$h7g$1@news.onet.pl...
Co mam robić gdy dojadę do kilku aut jadących
~70 jedno za drugim. Na prostej 3cyfrowej drodze poza terenem zabudowanym.

Ja robie tak - wyprzedzam mozliwie szeroko i najczesciej 1 samochod na raz. Wpycham sie miedzy nie (zawsze jest miejsce, a potem ktos za mna troszeczke jeszcze sie oddali) i jest git. A jak mi zajedzie to czasami zdaza mi sie wyprzedzac wyprzedzajaca puszka - zwykle po lewej stronie, tuz za linia ciagla mam od cholery miejsca i przyznam sie szczerze, ze nie wiem jak o trawe przyciales... jedyne gdzie jest tak niebezpiecznie to przedluzenie A4 w okolicy legnicy (nie znam oznaczenia tej drogi) - betonowa i waska droga.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2010-06-07 15:37:58
Autor: Grzybol
[...]
A odno¶nie pytania, co autor miał na my¶li, to jest to niestety szerszy
problem. Za wszelkie rady oczywi¶cie dziękuję.

Misiu, naprawdę jest mi obojętne czy będziesz żył i pisał tu różne bzdury czy zginiesz gdzie¶ rozmazany pod kołami tira. To Twoje życie i Twój problem. Nie prowadzę korespondencyjnej nauki jazdy na moto. Ucz się sam lub w jakij¶ szkole. Więcej pokory. Na drodze nie ma lito¶ci dla nieudaczników. Jakich rad oczekujesz? Tak poważnie pytam...

--
Grzybol

Data: 2010-06-07 15:29:02
Autor: kakmar
Niby ma bya lepiej, czyli w3a?ciwie jak? Uwaga blog
Dnia 07.06.2010 Grzybol <grzybchuj@wp.pl> napisał/a:

Misiu, naprawdê jest mi obojêtne czy bêdziesz ¿y³ i pisa³ tu ró¿ne bzdury czy zginiesz gdzie¶ rozmazany pod ko³ami tira. To Twoje ¿ycie i Twój problem. Nie prowadzê korespondencyjnej nauki jazdy na moto. Ucz siê sam lub w jakij¶ szkole. Wiêcej pokory. Na drodze nie ma lito¶ci dla nieudaczników. Jakich rad oczekujesz? Tak powa¿nie pytam...

Miszczu, Ty mój, twoja obojętność tak bardzo boli. Boleje też że nie
chcesz oświecić mnie omylnego nieudacznika. Napisz choć, jak jeszcze
mam się ukorzyć? O nic więcej nie śmiem prosić. Mam tylko nadzieję że jeszcze zabłyśniesz. --
kakmaratgmaildotcom

Data: 2010-06-07 20:19:32
Autor: Sir Piernik
Niby ma byæ lepiej, czyli w³a¶ciwie j ak? Uwaga blog
kakmar pisze:
....>8
> [...]
> najlepiej jakimś prostym przykładem. Co mam robić gdy dojadę do kilku
> aut jadÄ…cych ~70 jedno za drugim. Na prostej 3cyfrowej drodze poza

Poczytac archiwum precli, najlepiej watki z [i] :(
Wiesz ile osob juz nigdy nie wsiadzie na moto po wyprzedzaniu "ciurkiem" kolumny aut?
A wiesz ilu ludziom juz uratowaly d... te watki?! (w tym i nizej podpisanemu!)
Podobnie jak w lotnictwie - nasze zasady tez, niestety, pisane sa krwia :(

Pozdrawiam
Sir Piernik
  Betvelwe

Data: 2010-06-07 18:50:13
Autor: masti
Niby ma być lepiej, czyli wła¶ciwie jak? Uwaga blog
Dnia pięknego Mon, 07 Jun 2010 20:19:32 +0200, osobnik zwany Sir Piernik
wystukał:

...>8

:(

howgh :(

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-06-07 20:52:10
Autor: Grzybol
Niby ma bya lepiej, czyli w3a?ciwie jak? Uwaga blog
Użytkownik "Sir Piernik" <dziadekpiernik@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomo¶ci news:hujd69$4up$1news.onet.pl...
kakmar pisze:
...>8
Miszczu, Ty mój, o¶wieć mnie niespełnionego grafomana, błagam,
najlepiej jakim¶ prostym przykładem. Co mam robić gdy dojadę do kilku
aut jad±cych ~70 jedno za drugim. Na prostej 3cyfrowej drodze poza
[...]

Pierniczku mój kochany. Wiesz, że ten bajkopisarz odpowiadał mi? :-) Przez przypadek znowu nawi±zali¶my kontakt:-) Czy to nie przeznaczenie?

--
Grzybol

Data: 2010-06-07 18:59:22
Autor: masti
Niby ma bya lepiej, czyli w3a?ciwie jak? Uwaga blog
Dnia pięknego Mon, 07 Jun 2010 20:52:10 +0200, osobnik zwany Grzybol
wystukał:

Pierniczku mĂłj kochany. Wiesz, Âże ten bajkopisarz odpowiadaÂł mi? :-)
Przez przypadek znowu nawi±zali¶my kontakt:-) Czy to nie przeznaczenie?

a to dalej lakierujesz jak w tej bajce?

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-06-07 21:27:43
Autor: Grzybol
Niby ma bya lepiej, czyli w3a?ciwie jak? Uwaga blog
Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomo¶ci
Dnia pięknego Mon, 07 Jun 2010 20:52:10 +0200, osobnik zwany Grzybol
wystukał:
Pierniczku mój kochany. Wiesz, ?e ten bajkopisarz odpowiada3 mi? :-)
Przez przypadek znowu nawi?zali?my kontakt:-) Czy to nie przeznaczenie?
a to dalej lakierujesz jak w tej bajce?

Tak, takie kutasy jak Twoje. Na biało.

--
Grzybol

Data: 2010-06-07 19:48:49
Autor: masti
Niby ma bya lepiej, czyli w3a?ciwie jak? Uwaga blog
Dnia pięknego Mon, 07 Jun 2010 21:27:43 +0200, osobnik zwany Grzybol
wystukał:

U¿ytkownik "masti" <gone@to.hell> napisa³ w wiadomo¶ci
Dnia piĂŞknego Mon, 07 Jun 2010 20:52:10 +0200, osobnik zwany Grzybol
wystukaÂł:
Pierniczku mĂłj kochany. Wiesz, ?e ten bajkopisarz odpowiada3 mi? :-)
Przez przypadek znowu nawi?zali?my kontakt:-) Czy to nie
przeznaczenie?
a to dalej lakierujesz jak w tej bajce?

Tak, takie kutasy jak Twoje. Na biaÂło.

ni huja cieniasie dawaj alej z dowodami :)

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-06-07 21:56:51
Autor: Grzybol
Niby ma bya lepiej, czyli w3a?ciwie jak? Uwaga blog
Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomo¶ci
Tak, takie kutasy jak Twoje. Na bia3o.
ni huja cieniasie dawaj alej z dowodami :)

Możesz trollować gdzie indziej? Wyłazisz ludziom z KF-a :-)

--
Grzybol

Data: 2010-06-07 20:18:50
Autor: masti
Niby ma bya lepiej, czyli w3a?ciwie jak? Uwaga blog
Dnia pięknego Mon, 07 Jun 2010 21:56:51 +0200, osobnik zwany Grzybol
wystukał:

U¿ytkownik "masti" <gone@to.hell> napisa³ w wiadomo¶ci
Tak, takie kutasy jak Twoje. Na bia3o.
ni huja cieniasie dawaj alej z dowodami :)

Mo¿esz trollowaæ gdzie indziej? Wy³azisz ludziom z KF-a :-)

czyli nie odpowiesz trollu :)
A u kogo oprĂłcz Ciebie jestem w KFie? pokaĹĽ :)

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-06-07 22:34:56
Autor: Grzybol
Niby ma bya lepiej, czyli w3a?ciwie jak? Uwaga blog
Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomo¶ci
czyli nie odpowiesz trollu :)
A u kogo oprócz Ciebie jestem w KFie? pokaż :)

Wiesz co Cie boli Misiu? Że nie umiesz przyjebać, jeste¶ nijaki, masz słaby łeb do wymy¶lania ciętej riposty. Daruj sobie, nigdy się nie nauczysz. A wiesz dlaczego? Prawdopodobnie jeste¶ pedałem... :-)

--
Grzybol

Data: 2010-06-08 07:50:09
Autor: masti
Niby ma bya lepiej, czyli w3a?ciwie jak? Uwaga blog
Dnia pięknego Mon, 07 Jun 2010 22:34:56 +0200, osobnik zwany Grzybol
wystukał:

U¿ytkownik "masti" <gone@to.hell> napisa³ w wiadomo¶ci
czyli nie odpowiesz trollu :)
A u kogo oprĂłcz Ciebie jestem w KFie? pokaÂż :)

Wiesz co Cie boli Misiu? ¯e nie umiesz przyjebaæ, jeste¶ nijaki, masz
s³aby ³eb do wymy¶lania ciêtej riposty. Daruj sobie, nigdy siê nie
nauczysz. A wiesz dlaczego? Prawdopodobnie jeste¶ peda³em... :-)

oj ale się wysiliłeś

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-06-08 08:43:43
Autor: Bartłomiej Kacprzak
Niby ma bya lepiej, czyli w3a?ciwie jak? Uwaga blog

Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomo¶ci news:hujk7a$1tj$47inews.gazeta.pl...

U?ytkownik "masti" <gone@to.hell> napisa3 w wiadomo?ci
Tak, takie kutasy jak Twoje. Na bia3o.
ni huja cieniasie dawaj alej z dowodami :)

Mo?esz trollowaa gdzie indziej? Wy3azisz ludziom z KF-a :-)

czyli nie odpowiesz trollu :)
A u kogo oprócz Ciebie jestem w KFie? pokaż :)
A moglbys go nie wyciagac z kibla?

--
Bartek
Niebieska9'99

Niby ma być lepiej, czyli wła¶ciwie jak? Uwaga blog